Angelina bez.

91. Data: 2013-05-15 21:01:31

Temat: Re: Angelina bez.
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 19:21, Qrczak <q...@g...pl> wrote:
> Dnia 2013-05-14 14:09, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> No i git. Plastik jest łatwiejszy w utrzymaniu.

> Coś przespałam?

> Ja tam nie jestem socjopatą. Umiem doskonale udawać, że lubię ludzi.

Nie nic... opinia o poziomie, jaki reprezentują konserwatyści, z
posłami PiS na czele, tylko się utrwaliła - malutcy ludzie plujący
jadem i usiłujący sprawić, aby wszyscy żyli wedle ich upodobań i pod
ich dyktando. .

92. Data: 2013-05-15 21:17:29

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-05-15 18:02, obywatel outside uprzejmie donosi:

Pffffff...

> No zajebiście kolejki dłuższe będą.

Ale tylko na szkieletczyznie

93. Data: 2013-05-15 21:45:15

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-15 15:11, ZOŁZA pisze:

> ps. tami mi sie siakoś przypomniało tyskie gronie

:) Tyskie to było dobre, jak mi je eks prawie 20 lat temu przywoził i
jeszcze nie było dostępne ogólnie w sklepach. Teraz to może klasyczne,
chociaż bez przekonania.

94. Data: 2013-05-15 21:51:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 maja 2013 12:19:37 UTC+2 użytkownik k...@g...pl napisał:

> juz cienko spiewasz!

Nie przejmuj się, to tylo wprawki... ;P

95. Data: 2013-05-15 22:31:27

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
ps.com...

> Naprawde? Czyzby napisal, ze ktos jest:
> "zwykłym, podłym i zawistnym pól- debilem. Zwykłym skurwysynkiem, "
> ???

No ok. Zauważyłeś, że to napisałem. Teraz proszę napisz, jakimi
Ty_mnie_wcześniej obdarzałeś epitetami- i to najczęściej pisząc o mnie do
kogoś.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

96. Data: 2013-05-15 22:40:01

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl pisze:

> chodzi ci o to ze menel ma taki sam glos jak profesor? to zastanow sie, ktore 50%
ja stanowie?

O bycie menelem cię nie posądzam, na profesora też nie wyglądasz. Ale
zaraz zaraz ... skoro jest ich 50/50, to wychodzi że ty po prostu jesteś
niepolakiem. A konkretniej to już Chiron ci objaśni.

Dębska

97. Data: 2013-05-15 22:46:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 May 2013 09:07:30 -0700 (PDT), outside napisał(a):

roups.com...

> Nauczyciel uczy, a nie wchodzi z buciorami komuś w życie, to prostacy
> nie szanują ani człowieka ani jego prywatności, co nie jest dziwne że
> inteligencja odeszła z kk, bo teraz jest kościół- cham, który łapy
> ludziom pcha na siłę do majtek, gdy ludzie mają większą wiedzę od
> chama co mają w majtkach i jak widać bzdur chama nie słuchają, to cham
> leci do polityków aby prawo było by ci ludzie nie mogli inaczej niż
> chce cham.

A spadaj z tym kosciołem, jwtykasz go w każdy temat, ty masz paranoję na
tym punkcie - jesteś nudny jak flaki z olejem.

98. Data: 2013-05-15 22:49:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 May 2013 09:09:15 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> [...]
ludzkiegohttp://www.fdp123.nazwa.pl/wolny/?tag=limit
-nfzchodzenia?

> Ty zniechęcasz ludzi do leczenia krowo.

Ludzie mają swój rozum i wiedzą, co jest propagandą i nadmuchaną bają, a co
rzeczywistością - i taki głąbel jak Ty albo pozerka jak Jolie im nie są w
stanie zrobić z mózgu wody.
Masz tu "leczenie" i realia, no, masz:

99. Data: 2013-05-15 22:51:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 May 2013 09:10:58 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Ma genetycznie uwarunkowanego raka w 90% takie osoby mają przeżuty
> tłuku głupi.

Tępaku, przerzuty CZEGO??? Ty nawet czytać ze zrozumieniem nie umiesz, ani
pojęcia o wyobrażeniu nie masz z zakresu podstawowej terminologii
nowotworowej - PRZERZUT nowotworowy to jest przeniesienie (przez naczynia
krwionośne lub limfatyczne) rakowych komórek z ISTNIEJĄCEGO GUZA w inne
miejsce.
Poniał?
A gdzie Jolie ma raka? - nigdzie. Jest zdrowa jak byk.

100. Data: 2013-05-15 22:52:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 May 2013 09:38:26 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> co widze? chyba przerost tkanki tluszczowej!

No to schudnij - bedziesz widział więcej niż własny brzuch 333-]
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Wegierska przestroga dla podlizywaczy
Zintensyfilowanie inf na priva
Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.