Angelina bez.

81. Data: 2013-05-15 18:07:30

Temat: Re: Angelina bez.
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 17:43, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
ups.com...

> No większość tutaj nie ma tej szansy, aby "coś tam wyszukać", kiedy jest to
> potrzebne do dyskusji, i to jest ten ból :-)
> Ponieważ oczywistym jest, ze kolejność jest odwrotna - trzeba najpierw coś
> WIEDZIEĆ, żeby móc to mieć na podorędziu i sprawnie ZNALEŹĆ.
> --
> XL
> "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Nauczyciel uczy, a nie wchodzi z buciorami komuś w życie, to prostacy
nie szanują ani człowieka ani jego prywatności, co nie jest dziwne że
inteligencja odeszła z kk, bo teraz jest kościół- cham, który łapy
ludziom pcha na siłę do majtek, gdy ludzie mają większą wiedzę od
chama co mają w majtkach i jak widać bzdur chama nie słuchają, to cham
leci do polityków aby prawo było by ci ludzie nie mogli inaczej niż
chce cham.

82. Data: 2013-05-15 18:08:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.fdp123.nazwa.pl/wolny/?tag=limit-nfz

83. Data: 2013-05-15 18:09:15

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 18:02, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> I co z tego ma wyniknąć? I z tego
ludzkiegohttp://www.fdp123.nazwa.pl/wolny/?tag=limit
-nfzchodzenia?

> [...]
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Ty zniechęcasz ludzi do leczenia krowo.

84. Data: 2013-05-15 18:10:58

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 18:03, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Ma genetycznie uwarunkowanego raka w 90% takie osoby mają przeżuty
tłuku głupi.

85. Data: 2013-05-15 18:13:23

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 18:04, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Ale wy się tak zachowujecie, sam widziałem jak buraczane damy wyły, że
ta stara od reklamy Acze to niesprawiedliwie występuje w reklamie, a
one takie ładne córki mają. D

86. Data: 2013-05-15 18:38:26

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 maja 2013 17:46:26 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Ano sam widzisz.

co widze? chyba przerost tkanki tluszczowej!

87. Data: 2013-05-15 19:19:16

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-15 18:02, obywatel outside uprzejmie donosi:

No zajebiście kolejki dłuższe będą.

88. Data: 2013-05-15 19:21:22

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "(...) Poddałam się prewencyjnej podwójnej mastektomii - dodała gwiazda.
> Jolie w artykule zatytułowanym "Mój medyczny wybór" wyznała też, że lekarze
> zrekonstruowali już obie usunięte piersi, a wszystkie, trwające trzy
> miesiące, zabiegi zakończyły się 27 kwietnia. Gwiazda napisała, że choć
> mogłaby ukryć fakt poddania się operacji przed mediami, postanowiła
> nagłośnić tę sprawę, by zachęcić inne kobiety do poddania się badaniom i
> prewencyjnym zabiegom, które mogą uratować ich życie.(...)"

No i git. Plastik jest łatwiejszy w utrzymaniu.

> Oczywiście najpierw powinny zostać gwiazdami filmowymi i wyjść za Brada
> Pitta!

Coś przespałam?

89. Data: 2013-05-15 19:34:23

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-15 17:40, obywatel k...@g...pl uprzejmie donosi:

> deklaratywnie jestes wysoka dlugonoga waska w tali bondyna - wymiary: 188x95x62x95

Tiiu Kuik może być?
http://shaan.typepad.com/.a/6a00d8341c774753ef0120a6
e4e3f7970b-640wi

90. Data: 2013-05-15 20:39:21

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 19:19, Qrczak <q...@g...pl> wrote:
> Dnia 2013-05-15 18:02, obywatel outside uprzejmie donosi:

> No zajebi cie kolejki d u sze b d .

> Ja tam nie jestem socjopat . Umiem doskonale udawa , e lubi ludzi.

Raczej przestaną ignorować ludzi chorych .

Wegierska przestroga dla podlizywaczy
Zintensyfilowanie inf na priva
Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.