Angelina bez.

411. Data: 2013-05-18 18:27:41

Temat: Re: Angelina bez.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
news:kn7jr3$13l$1@node2.news.atman.pl...

> On naprawdę nie wie

ze ciagle jestes we wrogim amoku? Wiem, wiem.

412. Data: 2013-05-19 01:27:44

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-18 15:02, Ikselka pisze:

> [...]
_nie_wie_na_co_choruje/

> Nie bywam na pudelkach, co mi niejednokrotnie zarzucałaś - ale jak widze to
> Ty masz stamtąd wiadomości.

No nie chce mi się teraz szukać facebookowego profilu czy bloga pana W.,
gdzie ów zamieścił swój wynik ku uciesze naszej całej pracowni - nie z
nieszczęścia jego, tylko z braku świadomości co on oznacza i podpierania
się jakimiś zagranicznymi lekarzami bzdurzącymi na temat rozpoznania,
rzekomo zupełnie niewinnego i nieszkodliwego (przynajmniej tak twierdził
na początku całej afery - nie wiem, jak tera bo nie śledzę tematu).

> Co to ma jednak wspólnego z Twoją pracą? - bo
> zabrzmiało ze ma.

Ano ma. Nie sceny gorszące na korytarzu, tylko skutki głupio-radosnego
seksu bez żadnych zabezpieczeń.

413. Data: 2013-05-21 13:45:25

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 May 2013 23:58:26 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Prawdziwie zle zlo musi byc slabo rozpoznawalne.

Jednak czasami, tak dla niepoznaki, daje się łatwo rozpoznać...

M.

414. Data: 2013-05-21 13:47:35

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 May 2013 23:45:03 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Buuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie bawię się z Tobą! Uciekaj do swojej
> piaskownicy!
> :-)

No nie wiem, nie wiem cy byś tego chciał :) Mam fajne kololowe glabki i
łopatki i całkiem całkiem folemne folemki w pselóznych kstałtach :P

M.

415. Data: 2013-05-21 13:51:01

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 May 2013 23:55:13 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Yeap.

> Skup sie na mnie moze zamiast Hanki.

Jak najbardziej skupiam się na Tobie. O wątku Hanki jedynie wspominam,
wszak również "dzięki" niemu mogłam zapoznać się z Twoją reakcją...

> Wlasnie.

To miło z Twojej strony, że się tego nie wypierasz.

> Miej na uwadze, ze dla wielu czlonkow rodzin ofiar pobredzanie o zamachu,
> tudziez twierdzenie, ze niektorzy zyli po upadku samolotu, jest prawdziwa
> trauma.

Więc bądź ciszej, proszę...

> Tych bredzacych zajadle i niewybrednie krytykuje.

... mając bliskich ofiar w głębokim poważaniu...

Jednak nie zrozumiałeś...
Z mojej strony EOT, jeśli pozwolisz.

M.

416. Data: 2013-05-21 15:25:17

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak najbardziej skupiam się na Tobie. O wątku Hanki jedynie wspominam,

w 'wiadomym-niewiadomym' celu

> To miło z Twojej strony, że się tego nie wypierasz.

Ba, nawet sie w klate walne, o: BUM!!!
...auć

> Więc bądź ciszej, proszę...

Toc to samo mowie, ciszej z tymi bredniami.

> ... mając bliskich ofiar w głębokim poważaniu...
>
> Jednak nie zrozumiałeś...

Wiedzialem. Chyba trzeba wymienic jakas tetrode.

Wegierska przestroga dla podlizywaczy
Zintensyfilowanie inf na priva
Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.