Angelina bez.

391. Data: 2013-05-17 23:38:09

Temat: Re: Angelina bez.
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 May 2013 15:32:50 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Alez skad.

Sure?

> Przeciez nie zmuszam, napisalas, ze okreslone poglady sa ci bliskie, ja
> tylko zapytalem jak bliskie. Nie sadzilem, ze to az taka trauma

To aż taka trauma.

> bo z tego co
> sobie przypominam, ostatnio czesciej zahaczasz o temat niz ja.

???
Ja na ten temat nie dyskutuję, nie rozstrząsam go, nie zakładam wątków, nie
drwię z przemyśleń, poglądów, niepewności, obaw i opinii ludzi. Ty
natomiast ten temat zawsze podchwytujesz, jak chociażby nie tak dawno temu,
w wątku założonym, w 'wiadomym-niewiadomym' celu przez Hankę. Więc o czym
my tu...

> BTW Ja mysle, ze bardzo wielu ludzi w tym kraju jest blisko tego dramatu.

Najbliżej są jedak rodziny i bliscy ofiar...

> Czesc z nich jest blisko zamachu. Ci interesowni.

No popatrz... A to przecież Ty masz zwykły ciemny interes...

PS Miej na uwadze, że w grupie osób, w którą zajadle celujesz niewybredną
krytyką, są rodziny i bliscy ofiar...

M.

392. Data: 2013-05-17 23:40:25

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> No dobrze- ale co niby ma wynikać z 4200 ppm wroga i 100000 ppm prawdy
> oraz 1000000ppm miłości?

W sumie? Wilk w owczej skorze.

393. Data: 2013-05-17 23:40:52

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 May 2013 23:36:41 +0200, Chiron napisał(a):

> No dobrze- ale co niby ma wynikać z 4200 ppm wroga i 100000 ppm prawdy oraz
> 1000000ppm miłości?

Samo zuuuuoooo!!!

M.

394. Data: 2013-05-17 23:40:59

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> 2 Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> No qra, tera to juz wyjscia nima, musisz chironu jajco zniesc.
>
> Powyzsze napisal zawistny skurwysynek.*
>

> *wyreczam cie chironku bys grzechu nie musial zrobic, docen
Są 2 mozliwości:

1. pisałes to szczerze- wtedy nie jesteś taki

2. pisałeś nieszczerze- wtedy taki jesteś

to jak to jest?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

395. Data: 2013-05-17 23:45:03

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Samo zuuuuoooo!!!

Buuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie bawię się z Tobą! Uciekaj do swojej
piaskownicy!
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

396. Data: 2013-05-17 23:55:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sure?

Yeap.

> w wątku założonym, w 'wiadomym-niewiadomym' celu przez Hankę. Więc o czym

Skup sie na mnie moze zamiast Hanki.

> No popatrz... A to przecież Ty masz zwykły ciemny interes...

Wlasnie.

> PS Miej na uwadze, że w grupie osób, w którą zajadle celujesz niewybredną
> krytyką, są rodziny i bliscy ofiar...

Miej na uwadze, ze dla wielu czlonkow rodzin ofiar pobredzanie o zamachu,
tudziez twierdzenie, ze niektorzy zyli po upadku samolotu, jest prawdziwa
trauma.

Tych bredzacych zajadle i niewybrednie krytykuje.

397. Data: 2013-05-17 23:58:26

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Samo zuuuuoooo!!!

Prawdziwie zle zlo musi byc slabo rozpoznawalne.

398. Data: 2013-05-18 00:01:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są 2 mozliwości:
>
> 1. pisałes to szczerze- wtedy nie jesteś taki
>
> 2. pisałeś nieszczerze- wtedy taki jesteś
>
> to jak to jest?

Nie no, nie moge - skad tys sie chlopie urwal?

399. Data: 2013-05-18 11:27:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 May 2013 23:38:09 +0200, Fragile napisał(a):

> No popatrz... A to przecież Ty masz zwykły ciemny interes...
>
> PS Miej na uwadze, że w grupie osób, w którą zajadle celujesz niewybredną
> krytyką, są rodziny i bliscy ofiar...

I nie tylko rodziny i bliscy - ale też ci, którzy Zmarłych po prostu
darzyli wielkim szacunkiem za ich osobowość i działalność.
I przychodzi takie brudne coś jak Ghostek i depcze buciorami.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

400. Data: 2013-05-18 12:06:33

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> I nie tylko rodziny i bliscy - ale też ci, którzy Zmarłych po prostu
> darzyli wielkim szacunkiem za ich osobowość i działalność.
> I przychodzi takie brudne coś jak Ghostek i depcze buciorami.

On naprawdę nie wie, co to empatia. I skoro pobłażamy globowi (który akurat
jest empatyczny, ale ma inne problemy)- to właściwie dlaczego nie pobłażać
ghostowi? Przecież zrozumienie tego, czym jest empatia- wykracza daleko poza
jego możliwości (przynajmniej na chwilę obecną). IMO- dość problematyczne
jest pobłażanie komuś tylko dlatego, że nie jest w stanie czegoś pojąć.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Wegierska przestroga dla podlizywaczy
Zintensyfilowanie inf na priva
Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.