Angelina bez.

11. Data: 2013-05-14 22:57:27

Temat: Re: Angelina bez.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 maja 2013 20:58:38 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Dnia Tue, 14 May 2013 10:07:37 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> Gdzie Angelina ma coś ładnego? - Ty się jej dobrze przyjrzyj, w całości i
> segmentami...

z cala pewnoscia jest duuuzo ladniejsza od ciebie!

12. Data: 2013-05-14 23:03:40

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 22:57, k...@g...pl wrote:

> z cala pewnoscia jest duuuzo ladniejsza od ciebie!

dokładnie, takiego buraka jak ikselka to by nawet do zamiatania toalet
nie chcieli.

13. Data: 2013-05-14 23:04:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 May 2013 13:57:27 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> z cala pewnoscia jest duuuzo ladniejsza od ciebie!

A wiesz, mnie to jakoś nie zajmuje, od kogo 3333-]
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

14. Data: 2013-05-14 23:05:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 May 2013 14:03:40 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> dokładnie, takiego buraka jak ikselka to by nawet do zamiatania toalet
> nie chcieli.

Najpierw musiałabym się ubiegać :->

15. Data: 2013-05-14 23:11:22

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 maja 2013 23:04:35 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> A wiesz, mnie to jakoś nie zajmuje, od kogo 3333-]

kazalas mi sie przyjrzec, stad moj wniosek.
nawet dodam ze jest mi obojetne czy cos sobie obetniesz, czy nie

16. Data: 2013-05-14 23:18:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 May 2013 14:11:22 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> kazalas mi sie przyjrzec, stad moj wniosek.
> nawet dodam ze jest mi obojetne czy cos sobie obetniesz, czy nie

Ale mnie nie jest.

Podsumowując: czy Wy wszyscy nie widzicie, jakie jej wystąpienia w sprawie
cycków są obleśne? - no zupelnie jakby zwracała się do biedoty hinduskiej,
żeby kupowała biały ryż w torebkach, bo dzięki temu najlepiej zadba o swoje
dzieci!
:-]

17. Data: 2013-05-14 23:23:53

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-14 14:09, Ikselka pisze:

> "(...) Poddałam się prewencyjnej podwójnej mastektomii - dodała gwiazda.
> Jolie w artykule zatytułowanym "Mój medyczny wybór" wyznała też, że lekarze
> zrekonstruowali już obie usunięte piersi, a wszystkie, trwające trzy
> miesiące, zabiegi zakończyły się 27 kwietnia. Gwiazda napisała, że choć
> mogłaby ukryć fakt poddania się operacji przed mediami, postanowiła
> nagłośnić tę sprawę, by zachęcić inne kobiety do poddania się badaniom i
> prewencyjnym zabiegom, które mogą uratować ich życie.(...)"
>
> Oczywiście najpierw powinny zostać gwiazdami filmowymi i wyjść za Brada
> [...]

Żeby zrobić badania???
Cycki se mogła obcinać albo nie - jej wybór.
Ale Ty powinnaś zrobić test, a w razie wyniku obciążającego, pozbyć się
przydatków (ja zresztą też, i też po babci):
http://www.rmf24.pl/nauka/news-prof-lubinski-okolo-1
00-tys-polek-ma-mutacje-w-genie-brc1-ko,nId,967486#

18. Data: 2013-05-14 23:27:54

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-14 23:23, Aicha pisze:

> [...]
> http://www.rmf24.pl/nauka/news-prof-lubinski-okolo-1
00-tys-polek-ma-mutacje-w-genie-brc1-ko,nId,967486#

Zresztą czytałam o tym przy okazji wiadomości w GW o opatentowaniu genu
BRCA1 jakieś 2 czy 3 tygodnie temu, teraz za to, dzięki Andżolinie, wiem
już do jakiej placówki się udać, żeby sobie te badania zrobić.

19. Data: 2013-05-14 23:41:59

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 23:18, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Widzimy jak obleśna z zazdrości jest ikselka, a jej przykład właśnie
pomaga ludziom nie bać się rakowych konsekwencji, no tam nie ma
Kieleckiego niezaoranego ciemnogrodu, gdzie dzicz wyje- baba bez cyca.

20. Data: 2013-05-14 23:44:18

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 maja 2013 23:18:46 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

> żeby kupowała biały ryż w torebkach, bo dzięki temu najlepiej zadba o swoje

w ogole lubisz ludziom zagladac w "gary". albo czy sie ktos "wyskrobie", albo czy
sobie cos utnie, albo przyszyje... i takietam duperele.

Wegierska przestroga dla podlizywaczy
Zintensyfilowanie inf na priva
Jak ktoś lubi fajne dźwięki i mało znane zespoły.
Wtopy Bronia.