Re: Angelina bez.

Data: 2013-05-15 18:07:30
Temat: Re: Angelina bez.
Od: outside <s...@g...com>

On 15 Maj, 17:43, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
ups.com...

> No większość tutaj nie ma tej szansy, aby "coś tam wyszukać", kiedy jest to
> potrzebne do dyskusji, i to jest ten ból :-)
> Ponieważ oczywistym jest, ze kolejność jest odwrotna - trzeba najpierw coś
> WIEDZIEĆ, żeby móc to mieć na podorędziu i sprawnie ZNALEŹĆ.
> --
> XL
> "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Nauczyciel uczy, a nie wchodzi z buciorami komuś w życie, to prostacy
nie szanują ani człowieka ani jego prywatności, co nie jest dziwne że
inteligencja odeszła z kk, bo teraz jest kościół- cham, który łapy
ludziom pcha na siłę do majtek, gdy ludzie mają większą wiedzę od
chama co mają w majtkach i jak widać bzdur chama nie słuchają, to cham
leci do polityków aby prawo było by ci ludzie nie mogli inaczej niż
chce cham.