Ankieta

1. Data: 2003-01-21 00:58:09

Temat: Ankieta
Od: "apache21" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety pod adresem:
http://www.fake.one.pl/ankieta/ na temat znamion barwnikowych skóry. Dane
zbierane sa anonimowo a służyć mają pracy naukowej pisanej przez studentów
AM. Po zakończeniu zbierania danych pod tym samym adresem zamieścimy ciekawy
komentarz. Dziękujemy

--
*Polska Grupa Freesco*
a...@f...jest.o.k.pl

2. Data: 2003-01-21 07:40:13

Temat: Re: Ankieta
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b0i5uc$7ae$1@news.tpi.pl>, b...@p...fm says...
> [...]
> AM. Po zakończeniu zbierania danych pod tym samym adresem zamieścimy ciekawy
Rozumiem ze wypelniac maja nie-lekarze. Napiszcie to wprost, bo mimo wszystko
na p.s.m. lekarzy jest wiecej niz w populacji ogolnej, i bedziecie mieli
zafalszowane wyniki. Albo dodac do ankiety checkbox 'sam jestem dochtorem' lub
cos podobnego. Poza tym wydaje mi sie ze fajnie przygotowana ankieta.
Prawde mowiac jestem ciekaw wynikow, chociaz widze wlasnie problem metodyczny -
uzytkownicy nie sa reprezentatywna grupa, przynajmniej w Polsce, widac nawet po
sondazach przedwyborczych. Jakby podobna ank. rozdac pacjentom czekajacym w
kolejce w przychodni i porownac wyniki z siecia... albo w kilku roznych
przychodniach... Ale to juz wiecej roboty... W kazdym razie zycze powodzenia.

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

3. Data: 2003-01-21 10:05:18

Od: "apache21" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolejce w przychodni i porownac wyniki z siecia... albo w kilku roznych
> przychodniach... Ale to juz wiecej roboty... W kazdym razie zycze

Dziękujemy za słowa uznania. Badanie rzeczywiście prowadzone jest równolegle
w internecie oraz rozdajemy ankiety pacjentom w kolejce do
szpitala/przychodni. Bedzie więc ciekawe porównanie. :)

--
*Polska Grupa Freesco*
a...@f...jest.o.k.pl // Wypełnij ankietę!:

4. Data: 2003-01-21 10:38:00

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brawo!
Tylko dalej jest niejasne, czy lekarze/studenci medycyny/inne sily fachowe
powinny wypelniac czy omijac ankiete.

5. Data: 2003-01-21 11:29:33

Od: "apache21" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko dalej jest niejasne, czy lekarze/studenci medycyny/inne sily fachowe
> powinny wypelniac czy omijac ankiete.

Dodałem opcję "Jestem studentem lub lekarzem medycyny" Dziekuję za trafną
uwagę.

--
*Polska Grupa Freesco*
a...@f...jest.o.k.pl // Wypełnij ankietę!:
http://fake.one.pl/ankieta/ Dzięki!
gg: 2025748

Hypogammaglobulinemia - Nie Lada Problem
Pytanie
laryngolog - od zatok
Aparat słuchowy
podobno to jest choroba