Ankieta

1. Data: 2005-02-03 21:07:47

Temat: Ankieta
Od: kl <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest następująca sytuacja:
Chłopak poznaje dziewczynę. Spotykają się kilka razy.
Chłopak coś czuje do niej. Ale dziewczyna raczej nie.
Po kilku spotkaniach kontakt trochę urywa się. Po pewnym
czasie chłopak dostaje zaproszenie do kina od tej dziewczyny.
W kinie dziewczyna w pewnym momencie chwyta chłopaka za rękę
i delikatnie masuje. Co to oznacza?
- dziewczyna coś czuje
- to nic nie znaczy (można potrzymać kolegę za rękę w kinie
raz jednego, innym razem drugiego)
- może jeszcze coś innego?

Proszę o odpowiedź.

1. Data: 2005-02-03 21:29:51

Temat: Re: Ankieta
Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

kl<k...@o...pl>

1. Data: 2005-02-03 21:34:37

Od: "Doker" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

-moze cos czuje
-moze to ten dzien miesiaca
-moze ma zachcianke

Rany! Dziewczyna tez czlowiek(podobno ;) ) i dwa razy na ta sama sytuacje
zareaguje na dwa rozne sposoby.

1. Data: 2005-02-03 21:34:49

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kl" <k...@o...pl> wrote in message

> W kinie dziewczyna w pewnym momencie chwyta chłopaka za rękę
> i delikatnie masuje. Co to oznacza?

Ze jest masazystka?
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-02-03 22:10:13

Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - dziewczyna coś czuje
> - to nic nie znaczy (można potrzymać kolegę za rękę w kinie
>   raz jednego, innym razem drugiego)
> - może jeszcze coś innego?
>
> Proszę o odpowiedź.

oznacza to niezbicie, iż dziewczyna go kocha i będzie się musiał z nią ożenić.

pozdro

Tłiti

1. Data: 2005-02-03 22:28:37

Od: kl <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale czy to nie jest gra na uczuciach drugiej osoby?

1. Data: 2005-02-03 22:40:32

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

kl<k...@o...pl>

> Ale czy to nie jest gra na uczuciach drugiej osoby?

A przepraszam, nie mogłeś w ten czy w inny sposób wybadać, o so jej chozi?
Odpowiedzieć dotykiem na dotyk albo gorącym szeptem zagadać do uszka.
Whatever.
Sparaliżowało Cię?

No kuerwa, przecież to mogło znaczyć co najmniej parę rzeczy, w tym nic, i
kiedyś trzeba się dowiedzieć co.
Nie od grupy dyskusyjnej. Nie od grupy dyskusyjnej. Nie od grupy
dyskusyjnej.

P.

1. Data: 2005-02-03 22:53:07

Od: HardStyler <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kl napisał(a):
> - to nic nie znaczy (można potrzymać kolegę za rękę w kinie
> raz jednego, innym razem drugiego)
> - może jeszcze coś innego?

Pytasz sie uprzejmie: O co ci kurwa chodzi?

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-02-03 23:14:36

Temat: Odp: Ankieta
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chłopak poznaje dziewczynę. Spotykają się kilka razy.
> Chłopak coś czuje do niej. Ale dziewczyna raczej nie.

- chłopak myśli, że dziewczyna nic nie czuje...

> Po kilku spotkaniach kontakt trochę urywa się.

- i dzieki temu dziewczyna jeszcze bardziej się "podkręca" (odwrotnie niż
jakby zadzwonić do niej zaraz drugiego dnia).

>Po pewnym
> czasie chłopak dostaje zaproszenie do kina od tej dziewczyny.

- bo ile można czekać na jakiś ruch chłopaka???

> W kinie dziewczyna w pewnym momencie chwyta chłopaka za rękę
> i delikatnie masuje. Co to oznacza?

- żeby przypadkiem nie myślał, że ją jakiś głupi film interesuje bardziej
niż on...I żeby tępak przestał myśleć, że ona nic nie czuje...

A znaczyć to może, że coś drgnęło, że ona coś czuje, co docelowo przekłada
się na pociąg seksualny a to naturalnie prowadzi do zbliżenia SEKSualnego i
ostatecznie wszystkiego co się z tym wiąże. Czyli reasumując masowanie ręki
w kinie może być zwiastunem rychłego masowania penisa na tylnym siedzeniu w
samochodzie starych...

Napisałem Ci to jak facet facetowi - z dziewczyną musisz gadać inaczej -
najlepiej niewprost. Zapamiętaj sobie, ze z dziewczyną można wszystko zrobić
tylko nie można jej o tym powiedzieć ;-))))

Ta cała sytuacja to próbka tego, że kobiety i mężczyźni komunikują się i
myślę w zupełnie inny sposób. Im wcześniej odrobisz z tego zadanie domowe i
to zrozumiesz tym lepiej dla Ciebie i wszystkich Twoich przyszłych
związków...

Cieszę się, że mogłem pomóc :-)

1. Data: 2005-02-03 23:14:44

Od: "Mis Go-Go" <s...@A...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po kilku spotkaniach kontakt trochę urywa się. Po pewnym
> czasie chłopak dostaje zaproszenie do kina od tej dziewczyny.
> W kinie dziewczyna w pewnym momencie chwyta chłopaka za rękę
> i delikatnie masuje.

Moze w czasie kiedy wam sie kontakt urwal ona romansowala zkims i jej sie
nie udalo to postanowila sprobowac z toba. Moze chce cie wykorzystac. A moze
chce zaproponowac ci niedlugo przyjazn? ;) A moze chciala zebys mial
wypoczeta reke przed nastepna masturbacja?
Nie spytales sie - zjebales - i juz nie nie dowiesz. Ale jak sytuacja sie
powtorzy to sie dowiedz.

> - dziewczyna coś czuje

Tak, dziewczyny tez czuja, wbrew pozorom ;)

> - to nic nie znaczy (można potrzymać kolegę za rękę w kinie
> raz jednego, innym razem drugiego)

jw.

Jaka to jest dziewczyna? Laleczka lubie_dawac czy moze pozowana
jestem_dziewica czy jaka?

znajomosc temperamentu a relacje z ludzmi
Opracowania homoseksualizmu
szukamPSYCHOLOGA
Re: Banalny problem
Banalny problem