Banalny problem

1. Data: 2005-02-02 22:34:54

Temat: Re: Banalny problem
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Witam
> Wszystko mi sie pieprzy w zyciu...
> Dluzej juz tego nie zniose...
> Kazda wazna sprawe musze spartaczyc..

tak juz jest
jednym sie powodzi a innym nie

Aga

1. Data: 2005-02-02 22:36:21

Temat: Banalny problem
Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wszystko mi sie pieprzy w zyciu...
Dluzej juz tego nie zniose...
Kazda wazna sprawe musze spartaczyc..

1. Data: 2005-02-02 22:56:58

Od: "Mis Go-Go" <s...@A...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kazda wazna sprawe musze spartaczyc..

Stary, tak nie moze byc.
Albo piszesz co cie w tylek gryzie, albo....
A nie wyzalasz sie bezproduktywnie.

1. Data: 2005-02-02 23:00:49

Od: l...@w...pl (guniek) szukaj wiadomości tego autora

Tomek:

> Witam
> Wszystko mi sie pieprzy w zyciu...
> Dluzej juz tego nie zniose...

i dobrze.
grunt to motywacja do zmiany:)

> Kazda wazna sprawe musze spartaczyc..

musisz?
eeeeeee, jestem pewna, że nie musisz:)
chociaz naturalnie możesz.

pozdry
g.

---

1. Data: 2005-02-02 23:05:35

Od: "larry pain" <...@...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko mi sie pieprzy w zyciu...
> Dluzej juz tego nie zniose...
> Kazda wazna sprawe musze spartaczyc..

ale na bank chialbys dluga, tresciwa, pomagajaca, z zyciowa rada wypowiedz
:) ciezko, jednak nie nie do wykonania :)

1. Data: 2005-02-02 23:21:05

Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.02.2005 Mis Go-Go <s...@A...poczta.onet.pl> napisał/a:

> Stary, tak nie moze byc.
> Albo piszesz co cie w tylek gryzie, albo....
> A nie wyzalasz sie bezproduktywnie.

Ostatnio kobieta...

1. Data: 2005-02-02 23:51:43

Od: "Mis Go-Go" <s...@A...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio kobieta...

No i co, to wsio na temat?
Zarzuc coskolwiek jeszcze jesli chcesz zeby ci ktos pomogl...
A jak nie chcesz pomocy, to niemacelu twoje pisanie.

1. Data: 2005-02-03 00:00:50

Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i co, to wsio na temat?
> Zarzuc coskolwiek jeszcze jesli chcesz zeby ci ktos pomogl...
> A jak nie chcesz pomocy, to niemacelu twoje pisanie.

Powiedziala ze jestem nieudacznikiem i partaczem , chodz pozniej
zpomniala o tym , wiele osob mi to mowi...
Ja sam czuje ze w waznych momentach zyciowych jakas sila
prowokuje mnie zebym wszystko spieprzyl.
Nie chce rozpisywac sie ale zauwazylem ze u moich znajomych wszystko
uklada sie jakos calkiem inaczej tak po ich mysli a u mnie na
odwrot.

1. Data: 2005-02-03 01:02:31

Od: Proximus <p...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek napisał:

> Powiedziala ze jestem nieudacznikiem i partaczem , chodz pozniej
> zpomniala o tym , wiele osob mi to mowi...

Na jakiej podstawie Ona i inni Twoi znajomi Ci to mówili?

> Ja sam czuje ze w waznych momentach zyciowych jakas sila
> prowokuje mnie zebym wszystko spieprzyl.

Co kryje się pod słowem "wszystko"?

> Nie chce rozpisywac sie ale zauwazylem ze u moich znajomych wszystko
> uklada sie jakos calkiem inaczej tak po ich mysli a u mnie na
> odwrot.

"Nie chcę się rozpisywać... ", Stary, to jak mamy Ci pomóc, skoro Ty
nawet nie opisujesz dokładnie swojego problemu?
Wszystko to dla każdego co innego. Dla mnie np. wszystko to praca,
szkoła, dom, rodzina, dziewczyna, przyjaciele, znajomi...
Napisz coś więcej.

--
Proximus

1. Data: 2005-02-03 01:10:57

Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.02.2005 Proximus <p...@S...pl> napisał/a:
> Użytkownik Tomek napisał:
>

> Co kryje się pod słowem "wszystko"?

To co jest w danym momencie bardzo mi wazne.

> [...]
> Wszystko to dla każdego co innego. Dla mnie np. wszystko to praca,
> szkoła, dom, rodzina, dziewczyna, przyjaciele, znajomi...

Nie umiem rozpisac dokladnie swojego problemu nie jestem psychologiem.
Chodzi mi o to ze w waznych momentach zyciowych wszystko pieprze
np. egzamin , randka czy zawod przyjaciela...
Ja chyba nie mam juz mozgu.

'poszukiwana, poszukiwany'
Nadczłowiek - PAN i sługa
kibol w klasie