Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!opa
l.futuro.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "ksRobak" <e...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ankieta! Pmocy!!!
Date: Sat, 10 Jan 2004 20:03:48 +0100
Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
Lines: 64
Message-ID: <btpiaf$kjk$1@inews.gazeta.pl>
References: <btpd6t$qnd$1@atlantis.news.tpi.pl> <btpfg8$91s$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: tn50.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1073761428 21108 80.55.117.50 (10 Jan 2004 19:03:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Jan 2004 19:03:48 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-User: ed_robak
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:248906
Ukryj nagłówki
Użytkownik "Ana" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
news:btpfg8$91s$1@inews.gazeta.pl...
> Jerzy Turynski <j...@p...com> napisał(a):
>> [pl.sci.fizyka, pl.sci.psychologia, FUT: pl.sci.fizyka]
>> ==========
>> Co jest poprawne ??? :
>> JeT.
> UGD. Ratunku!
> Nic nie kumam. Pod czapeczka nosze kawal betonu i ani sladu
> mozgu. Sprawdzalam, uzywajac nawet swiatelka w tunelu. Na
> nic. Ciemno. Niby cos sie tam klebi i lasuje, niby cos sia wylania,
> lecz zanim uchwyce, zapamietam, ginie. Mapa mysli tez na nic,
> probowalam. Mam juz swoje lata, myslalam, skleroza, ale
> przypatrujac sie moim rodzicom, to wyglada zupelnie
> inaczej. Isc z tym do psychiatry, psychologa?
> Na ra pocieszam sie taka mysla, ze moze to wykladowca jest do
> de..., skoro przecietnie wyksztalcony czlowiek nie kapuje. Prof
> Staniszkis, ponoc madra wielce, chcialam polizac odkrywczych
> mysli, zawiesilam sie na pierwszej. Owszem, imponuje mi , lecz
> z innego powodu: czerwona kiecka w jej wieku, dlugie, siwe,
> rozpuszczone wlosy. Na to trzeba chlopa.
> Zlituj Ty sie, Jet, bo za chinskiego Boga nie wiem, o czym
> piszesz. Sliskam sie po powierzchni textu, a z tego, co pod
> lodem, niczego nie umiem wylowic.
> Wiem, ze jest to wazne.
> A moze to jest tak, ze to problem ma nauczyciel, nie uczen, ale
> zupelnie innego rodzaju, ktory uczacego powinnien
> dyskwalifikowac w zawodzie. Jedna z podstawowych zasad
> dydaktyki: sposob przekazania materialu dostosuj do
> poziomu oslow, jaki on by nie byl.
> Z cala reszta tez tak mam. Nawet z gotowaniem obiadu.
> Pomozcie!!! Jako
> sapiens gine!!!
> Z nadzieja
> Ana
porównaj FUT: pl.sci.fizyka :
news:btph7q$g5q$1@inews.gazeta.pl...
+++++++cytat
> Między innymi chodzi o odpowiedź:
> 1. "dlaczego wyniki doświadczeń są tylko w przybliżeniu zgodne
> z przewidywaniami zgodnymi z teoretycznym modelem?"
> 2. "dlaczego pewne prawidłowości najpierw się odkrywa
> doświadczalnie a dopiero potem tworzy niespójne modele?"
> 3. "dlaczego nie wszystkie odkryte zjawiska posiadają model?"
>
> 1+2+3. czym właściwie jest "współczesna fizyka"? :-)
> 4. czym powinna być FIZYKA? ;)
>
> PS. Jeśli znasz odpowiedź na co najmniej jedno z tych pytań
> to powinieneś zabrać głos w dyskusji. :)
> \|/ re:
+++++++koniec_cytatu
i zastanów się przez chwilę ?!?!?!?!
co by się stało gdyby słowo FIZYKA zastąpić słowem
psychologia? ;)))
\|/ re:
|