Ankieta dotycząca żywności wygodnej

1. Data: 2007-04-30 21:38:55

Temat: Ankieta dotycząca żywności wygodnej
Od: "Romer" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam ogromną prośbę!!
Pomóżcie wypełnić ankietę do mojej magisterki, niech wypełnią też wasi znajomi,
rodzice, zony i mężowie.
http://www.ankiety-online.pl/survey.php?id=SurveyPag
e&survey=82e7b4f6319e04&page=0

Jeśli ktoś zawodowo związany jest z żywieniem i żywnością nich nie wypełnia.
Link będzie tez na pierwszej stronie food.technpology
--
pozdrawiam,
Romer

2. Data: 2007-05-01 10:05:06

Temat: Re: Ankieta dotycząca żywności wygodnej
Od: paff <w...@p...zamien> szukaj wiadomości tego autora

Romer napisał(a):
> [...]
>
> Jeśli ktoś zawodowo związany jest z żywieniem i żywnością nich nie wypełnia.
> Link będzie tez na pierwszej stronie food.technpology

Czym się różni "nieistotne" od "obojętne"?

3. Data: 2007-05-01 14:48:43

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Romer" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
[...]

ankieta wygląda jak badanie opinii nt. nowego produktu typu "zdrowa zupka w
proszku" przed jego wprowadzniem na rynek a nie jak badanie naukowe...

Piotrek

4. Data: 2007-05-01 15:50:10

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w proszku" przed jego wprowadzniem na rynek a nie jak badanie naukowe...

Jak można wymagać badania naukowego od 24-letniej osoby piszącej pracę
magisterską? Przecież "magisterka" to zwykła pańszczyzna, którą trzeba
odwalić. To nikt zabierający głos w tym wątku o tym nie wie?
Raczej widzę tu sama krytykę dla krytyki.
Przypomina mi to stare hasło: nie chodzi o zysk, tylko o reklamę...
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-05-01 16:38:48

Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fuj, zupki w proszku to najgorszy syf, jaki jadłem.

g.

6. Data: 2007-05-01 19:16:24

Od: "kr" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To zadna praca naukowa, tylko badanie rynku przed wprowadzeniem jakiegoś
kolejnego badziewia

7. Data: 2007-05-02 10:48:17

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "geyb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Fuj, zupki w proszku to najgorszy syf, jaki jadłem.

nie zgodze sie: ostatnio jadlam rozwodniony rosol z rozgotowanym makaronem w
restauracji w Przelewicach. To byl dopiero syf!

h.

Wanna z kabina prysznicowa
Pytanie do budowlanca
tarczniki
ELECTROLUX ESF 43011- zmywarka - opinie ?
szyba z motywem - nowe trendy ?