Ankieta. ( wynik i uczestnicy z góry wiadomi).

1. Data: 2017-06-14 17:55:48

Temat: Ankieta. ( wynik i uczestnicy z góry wiadomi).
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedz TAK lub NIE, nie uzasadniając dodatkowo swojej odpowiedzi.

Czy zgadzasz się, aby obok twojego domu powstał w ciągu najbliższych 6
miesięcy ośrodek dla tysiąca muzułmańskich mężczyzn przybyłych z Afryki?

2. Data: 2017-06-14 17:59:56

Temat: Re: Ankieta. ( wynik i uczestnicy z góry wiadomi).
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 17:55, Ikselka pisze:
> Odpowiedz TAK lub NIE, nie uzasadniając dodatkowo swojej odpowiedzi.
>
> Czy zgadzasz się, aby obok twojego domu powstał w ciągu najbliższych 6
> miesięcy ośrodek dla tysiąca muzułmańskich mężczyzn przybyłych z Afryki?

Ja się tym nie zajmuję, mam ten komfort że w Polsce nie ma takiego
nasilenia jak w Niemczech,

3. Data: 2017-06-14 18:10:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Ja się tym nie zajmuję, mam ten komfort że w Polsce nie ma takiego
> nasilenia jak w Niemczech,

To pytanie teoretyczne - odpowiedz.

4. Data: 2017-06-14 18:10:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 17:55, Ikselka pisze:
> Odpowiedz TAK lub NIE, nie uzasadniając dodatkowo swojej odpowiedzi.

Prosty umysł oczekuje prostej odpowiedzi :)

> Czy zgadzasz się, aby obok twojego domu powstał w ciągu najbliższych 6
> miesięcy ośrodek dla tysiąca muzułmańskich mężczyzn przybyłych z Afryki?

Tłumacząc z faszystowskiego na ludzkie: czy zgadzasz się, aby obok
twojego domu powstał w ciągu najbliższych sześciu miesięcy obóz
koncentracyjny?

Nie. Nie zgadzam się.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-06-14 18:10:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Odpowiedz TAK lub NIE, nie uzasadniając dodatkowo swojej odpowiedzi.
>
> Czy zgadzasz się, aby obok twojego domu powstał w ciągu najbliższych 6
> miesięcy ośrodek dla tysiąca muzułmańskich mężczyzn przybyłych z Afryki?

NIE

6. Data: 2017-06-14 18:41:16

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 18:10, Kviat pisze:

> Nie. Nie zgadzam się.

wierz mi, ja nie jestem nacjonalistką ani rasistką ale tego poniżej,
naprawdę się boję.
https://www.youtube.com/watch?v=Bv9UUCfSfaA
https://www.youtube.com/watch?v=P_3Ha4OLlaU

czy to dziwne, że człowiek boi się że zupełnie inna kultura pod groźbą
czapy zindoktrynuje zupełnie inną kulturę, jak to było od 966? wprawdzie
dzisiaj większość potomków tych zindoktrynowanych obecnie jest bardzo
_DUMNA_ z procesu ówczesnej indoktrynacji ale czasy się zmieniły ciężko
się ot tak skłonić do tego co nie mieści w kanonach współczesnej
moralności a i broń po obu stronach nie ta za za światowida.
tak, nie wszyscy migranci to terroryści ale większość z nich to
muzułmanie, którzy mają jasno wytyczone reguły religijne. uciekaj,
poddaj się albo giń. to jest straszne, dla mnie straszne bo ja nie umiem
sobie siebie wyobrazić w epoce laurów z zamordyzmu. w starciu z takim
innowiercą nie mam szans, bo nie postawię mu zbrojnego oporu a wiary też
się nie wyrzeknę. w takim wypadku ateistom rzeczywiście jest najlepiej,
bo dla takiego wszystko jedno czy wierzy w latającego potwora spagetti
czy boga islamu.

---
Avast.

7. Data: 2017-06-14 19:03:25

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aiua40" napisał w wiadomości grup
pl...

>wierz mi, ja nie jestem nacjonalistką ani rasistką ale tego poniżej,
>naprawdę się boję.
>https://www.youtube.com/watch?v=Bv9UUCfSfaA

Uruchomiłem w losowym momencie, jakiś bełkoczący głos komentatora imbecyla
postawił śmiałą tezę, że z podatków obywatele nic nie dostają w zamian.

Powinnaś się faktycznie bać. Totalnego odmóżdżenia skutkiem oglądania takich
filmów.

8. Data: 2017-06-14 19:07:19

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 19:03, Ghost pisze:

> [...]
> zamian.
>
> Powinnaś się faktycznie bać. Totalnego odmóżdżenia skutkiem oglądania

a to też odmóżdżenie?
https://youtu.be/P_3Ha4OLlaU

---
Avast.

9. Data: 2017-06-14 19:09:15

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 19:07, Aiua40 pisze:

pl...

> a to też odmóżdżenie?
> https://youtu.be/P_3Ha4OLlaU

od tego momentu
https://youtu.be/P_3Ha4OLlaU?t=8m36s

---
Avast.

10. Data: 2017-06-14 19:14:22

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aiua40" napisał w wiadomości grup
pl...

W dniu 2017-06-14 o 19:03, Ghost pisze:

> Użytkownik "Aiua40" napisał w wiadomości grup
pl...

>a to też odmóżdżenie?

sorry, szanse swoja zmarnowałaś, na pewno nie będę zaglądał do każdego z
twoich ulubionych linków dla wariatów

Merkel olana.
Kolejna śmierć na polskim komisariacie!
Ramadan w Kolonii.