Swiete wersety

1. Data: 2017-06-13 12:44:04

Temat: Swiete wersety
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Przypaszcie kazdy swoj miecz do boku! Przejdzcie tam i z powrotem od
bramy do bramy w obozie i zabijajcie kazdego, czy to brat, czy
przyjaciel, czy krewny"

"Dlatego sprawie, ze niebiosa zadrza, a ziemia ruszy sie ze swojego
miejsca z powodu srogosci Allaha w dniu plomiennego jego gniewu, i jak
sploszona gazela, i jak trzoda, ktorej nikt nie moze zgromadzic, zwroci
sie kazdy do swojego ludu i bedzie uciekal do swojej ziemi. Kazdy, kogo
znajda, zostanie przebity, a kazdy, kogo zlapia, padnie od miecza. Ich
niemowleta zostana na ich oczach rozrtzaskane, ich domy spladrowane a
zony zgwalcone".

"Blogoslawiony, kto pochwyci i roztrzaska niemowleta twoje o skale"
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

2. Data: 2017-06-13 12:51:02

Temat: Re: Swiete wersety
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2017 o 12:44, silvio balconetti pisze:
> "Przypaszcie kazdy swoj miecz do boku! Przejdzcie tam i z powrotem od

Tak ci się podoba?
Na forum religia publikowałeś to samo i zostałeś zdruzgotany, teraz dla
odmiany próbujesz na psychologia? może jeszcze na pl.lang.java?

3. Data: 2017-06-13 13:49:55

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 13.06.2017 um 12:51 schrieb pinokio:

> Tak ci się podoba?
> Na forum religia publikowałeś to samo i zostałeś zdruzgotany, teraz dla
> odmiany próbujesz na psychologia? może jeszcze na pl.lang.java?

Pochwalam spostrzegawczosc. :-) Na polityce oraz sciepie tez bylo, bo to
taki test projekcyjny (psycholog lub psychiatra wie chyba co to jest)
wzglednie maly projekt badawczy. ;-) To zreszta nic nowego, bo u nas
kiedys robili to w radiu lub telewizji.
A z innej beczki. Nie jestem typem, ktory zyje w rzeczywistosci
wirtualenej i prowadzi rywalizacje na ilosci postow, klikow, cieszy sie
z osmieszania lub pograzania innych. Bo o dyskusjach nie ma raczej mowy.
:-( Grupy dyskusyjne jak i rozne fora mialy sluzyc do wymiany
informacji, mysli, dyskusji, a czyms sie staly? Moze nie wszystkie i nie
zawsze, ale czesto plotem, sciana w ubikacji z czasow
przedinternetowych, gdzie ludzie uwieczniali swoje "przemyslenia" i
"madrosci". ;-)
Przejrzyj kolego statystyki paru grup (np. psp, scp, psr, pregierz) to
zdziwisz sie jak duzo czasu i energii maja niektorzy! ;-)

4. Data: 2017-06-13 13:56:29

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2017 o 13:49, silvio balconetti pisze:
> Przejrzyj kolego statystyki paru grup (np. psp, scp, psr, pregierz) to
> zdziwisz sie jak duzo czasu i energii maja niektorzy! ;-)

psychologia to grupa plotkarska
a na politykę to nawet nie zaglądam

5. Data: 2017-06-13 14:21:38

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 13.06.2017 um 13:56 schrieb pinokio:

> psychologia to grupa plotkarska
> a na politykę to nawet nie zaglądam

Dzieki za informacje.
Apropos plotek: Wlasnie przeczytalem, ze cos sie dzieje w sprawie
zabojstwa Jaroszewiczow. Siedze wlasnie w historii powojennej i wyzbylem
sie wspolczucia dla Jaroszewicza i ofiar czystek w "bratnich krajach"
jak i ZSSR. Ale ciekawe.
>zabójstwo Jaroszewiczów mogło być ,,mordem politycznym na zlecenie".
Jaroszewicz był premierem przez cała lata 90, w PRL-u utrzymywał się na
szczytach władzy. Mógł dysponować informacjami, które ujawnione mogłyby
zagrozić interesom byłej partyjnej wierchuszki. Wśród poszlak pojawiał
się też wątek rosyjskich matrioszek, czyli uśpionych rosyjskich agentów
oraz agentów SB w ,,Solidarności". Jaroszewicz miał mieć również
informacje na ich temat.< Newsweek.Pl

6. Data: 2017-06-13 15:00:14

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2017 o 14:21, silvio balconetti pisze:
> Dzieki za informacje.
> Apropos plotek:

Wracając do wersetów: zarówno w Psalmach jak i Apokalipsie jest mowa że
Jezus (tak, ten Jezus!) będzie pasł narody rózgą żelazną.
Więc albo będziemy mówić: "jak On śmie!" albo się na to zgodzimy, że Bóg
to nie żadna Bozia.

Opozycja totalna, partia zewnetrzna, pucz, agenci
To lewactwo płaci!
Meny!
Wraca średniowiecze
Imigranci raz jeszcze