No Pasaran

1. Data: 2017-06-13 20:00:54

Temat: No Pasaran
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Blade Loki - No Pasaran
https://youtu.be/quWBFzV5OHw

2. Data: 2017-06-13 20:07:00

Temat: Re: No Pasaran
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 20:00:56 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> Blade Loki - No Pasaran
> https://youtu.be/quWBFzV5OHw

Cool Kids of Death - Butelki z benzyną i kamienie
https://youtu.be/VQZob0Z6MCE

3. Data: 2017-06-13 20:14:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 20:07:02 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Cool Kids of Death - Butelki z benzyną i kamienie
> https://youtu.be/VQZob0Z6MCE

Sweet Noise - Dzisiaj mnie kochasz, jutro nienawidzisz
https://youtu.be/7XBExQqgyuU

4. Data: 2017-06-13 20:14:18

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2017 o 20:07, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Cool Kids of Death - Butelki z benzyną i kamienie
> https://youtu.be/VQZob0Z6MCE

Walczysz z systemem? Ale wiesz że ci co walczyli z butelkami z benzyną i
kamieniami z systemem sami robili o wiele gorszy system?

5. Data: 2017-06-13 23:41:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 20:14:18 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Walczysz z systemem? Ale wiesz że ci co walczyli z butelkami z benzyną i
> kamieniami z systemem sami robili o wiele gorszy system?

Czy walcżę? Nie wiem, ale obczaj, że Agata Polic, wokalistka Bladych Loków
(od której blond włosów nazywa się grupa) była moją koleżanką ze szkoły,
z klasy równoległej ;)

6. Data: 2017-06-13 23:46:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 23:41:44 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Czy walcżę? Nie wiem, ale obczaj, że Agata Polic, wokalistka Bladych Loków
> (od której blond włosów nazywa się grupa) była moją koleżanką ze szkoły,
> z klasy równoległej ;)

A może jeszcze wcześniejsza ich wokalistka, której imienia i nazwiska nie pamiętam? W
każdym razie któraś z nich.

7. Data: 2017-06-14 00:16:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 23:46:33 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> A może jeszcze wcześniejsza ich wokalistka, której imienia i nazwiska nie pamiętam?
W każdym razie któraś z nich.

No tak, wcześniejsza ich wokalistka, Magda, też blondynka.

Swiete wersety
Opozycja totalna, partia zewnetrzna, pucz, agenci
To lewactwo płaci!
Meny!
Wraca średniowiecze