Antena w centrali alarmowej

1. Data: 2009-09-04 22:27:16

Temat: Antena w centrali alarmowej
Od: MM <m...@p...change.hand> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest jakaś znaczna różnica czy antena w central alarmowej jest w
pozycji pionowej czy poziomej ? Interesuje mnie kwestia przy centralkach
z firmy skorpion. Posiadam ich instalacje ale bacik pionowy strasznie
wygląda na ścianie. A Gniazdo UC1 (UHF) kątowe rozwiązało by kłopot
tylko antena w tym momencie będzie w pozycji poziomej.

MM

2. Data: 2009-09-04 23:35:48

Temat: Re: Antena w centrali alarmowej
Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MM" <m...@p...change.hand> napisał w wiadomości
> [...]
> wygląda na ścianie. A Gniazdo UC1 (UHF) kątowe rozwiązało by kłopot
> tylko antena w tym momencie będzie w pozycji poziomej.

Polaryzacja, a więc zasięg.

3. Data: 2009-09-05 04:39:19

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

MM pisze:
> [...]
> pozycji pionowej czy poziomej ? Interesuje mnie kwestia przy centralkach
> z firmy skorpion. Posiadam ich instalacje ale bacik pionowy strasznie

W korytarzyku, schowana za skrzynką na klucze nie wygląda strasznie,
nawet w ogóle nie wygląda. Nie musi, choć centralka, być w centralnym
miejscu :)
--
B.

4. Data: 2009-09-05 09:17:06

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "MM" <m...@p...change.hand> napisał w wiadomości

> Polaryzacja, a więc zasięg.

Polaryzacja w tym kontekście nie ma znaczenia dla zasięgu.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

5. Data: 2009-09-05 20:01:03

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:h7ueg1$qrr$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

wiadomości

> Polaryzacja w tym kontekście nie ma znaczenia dla zasięgu.

Hm, wiesz lepiej, ale ja nie musiałem stać na wietrze i mrozie na dachu jak
mój dawny vice przez trzy godziny na jednym z wyższych budynków Warszawy bo
zapomnieli (było dwóch) o polaryzacji. Z uporem stawiali Uda -Yagi do
poziomu...

6. Data: 2009-09-05 20:55:38

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slavinka wrote:
> [...]
> dachu jak mój dawny vice przez trzy godziny na jednym z wyższych
> budynków Warszawy bo zapomnieli (było dwóch) o polaryzacji. Z uporem

to teraz przeczytaj o czym było pytanie i gdzie tam było jakeiś Yagi do
mocowania

7. Data: 2009-09-05 23:57:18

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to teraz przeczytaj o czym było pytanie i gdzie tam było jakeiś Yagi do
> mocowania

U antenie - a te nie zawsze mogą mieć zmienione położenie pion- poziom.
Zejdź smyjor ze mnie.

8. Data: 2009-09-07 11:00:57

Od: MM <p...@r...maksymilian.com> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> W korytarzyku, schowana za skrzynką na klucze nie wygląda strasznie,
> nawet w ogóle nie wygląda. Nie musi, choć centralka, być w centralnym
> miejscu :)

Dziękuje za odpowiedzi :-) dla pewności przetestuje czy działa i czy
przy okazji ochrona przyjedzie w ustalonym czasie.

MM

9. Data: 2009-09-07 11:06:44

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

MM pisze:

> Dziękuje za odpowiedzi :-) dla pewności przetestuje czy działa i czy
> przy okazji ochrona przyjedzie w ustalonym czasie.

Raczej ochroniarz zadzwoni natychmiast z pytaniem o hasło i czy wszystko
u Was ok.
--
B.

10. Data: 2009-09-07 18:41:24

Od: MM <m...@p...change.hand> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Raczej ochroniarz zadzwoni natychmiast z pytaniem o hasło i czy wszystko
> u Was ok.

Tak łatwo nie ma :-) przyjazd , potwierdzenie czy ja to ja, odwołanie
alarmu. W każdym bądź razie działa, czas reakcji 3 minuty.

MM

Zamienniki dla spowalniaczy drzwiczek Ikei?
hydro - dam radę?
dylemat przy zawieszeniu półki
Koszt zagotowania wody w czajniku i na kuchence
Kamien dekoracyjny gipsowy - czym przykleić?