Antidral i Etiaxil - raz jeszcze

1. Data: 2004-05-20 19:59:32

Temat: Antidral i Etiaxil - raz jeszcze
Od: Kanastro <k...@t...niebyc.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Od razu wspomne, ze zapoznalem sie z archiwum :)
Mam jednak pare pytan - raczej do osob, ktore stosowaly zarowno
Antidral, jak i Etiaxil.

1. Czy Etiaxil dzialal na Was skuteczniej? Po jakim czasie
osiagneliscie spodziewane efekty przy stosowaniu Antidralu badz
Etiaxilu?

Przyznam, ze kupilem Antidral. Zgodnie z napisem na opakowaniu,
powinno sie uzywac codziennie do czasu osiagniecia pozadanych efektow,
pozniej rzadziej. Stosuje go codziennie od tygodnia i poprawe
rzeczywiscie widze, jednak nie jest tak dobrze, jak bym chcial :/

Co prawda poce sie duzo mniej (mam dziwna przypadlosc, jedna pacha
praktycznie w ogole sie nie poci, druga straszliwie) - jednak jak jest
cieplej albo mam ubrany plecak, to male plamy dalej sie pojawiaja :/ A
przeciez do upalow nam jeszcze daleko.

2. Czy ktoras z osob, ktore uzywaly Etiaxilu w wersji dla skory
wrazliwej i normalnej, moglaby sprawdzic w ulotce (jesli posiada), czy
preparaty te roznia sie jakos bardzo skladem? Chodzi ogolnie o to, czy
wersja dla skory wrazliwej nie bedzie wyraznie slabsza w dzialaniu.

3. Jak sadzicie, jesli do tej pory przez tydzien uzywalem Antidralu i
chce zmienic na Etiaxil, po ilu dniach przerwy mozna by sprobowac?
Podobno Etiaxil jest jednak duzo mocniejszy...

A moze jednak dac Antidralowi jeszcze szanse?

Pozdrawiam :)

Kanastro

1. Data: 2004-05-20 20:29:31

Temat: Re: Antidral i Etiaxil - raz jeszcze
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kanastro" <k...@t...niebyc.go2.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
>
> 1. Czy Etiaxil dzialal na Was skuteczniej? Po jakim czasie
> osiagneliscie spodziewane efekty przy stosowaniu Antidralu badz

o wiele, przynajmniej na mnie:))

> [...]
> pozniej rzadziej. Stosuje go codziennie od tygodnia i poprawe
> rzeczywiscie widze, jednak nie jest tak dobrze, jak bym chcial :/

po antidralu poza pieczeniem i swedzeniem nie widzialam zadnych rezultatów

> [...]
> preparaty te roznia sie jakos bardzo skladem? Chodzi ogolnie o to, czy
> wersja dla skory wrazliwej nie bedzie wyraznie slabsza w dzialaniu.

uzywam w wersji dla skóry wrazliwej i po przygodzie (niefortuunej) z
Antidralem jestem z niego bardzo zadowolona

> 3. Jak sadzicie, jesli do tej pory przez tydzien uzywalem Antidralu i
> chce zmienic na Etiaxil, po ilu dniach przerwy mozna by sprobowac?
> Podobno Etiaxil jest jednak duzo mocniejszy...

mysle ze od razu,; dobrze jest zastosowac go na noc, przynajmniej na
poczatku, bo faktycznie piecze i troche swedzi
po miesiacu raz na kilka dni stosowalam rano i bylo ok

> A moze jednak dac Antidralowi jeszcze szanse?

eee tam :)))
dodam ze inwestycja w Etiaxil byla jednym z bardziej trafionych
kosmetycznych zakupów w moim zyciu
mam nadzieje ze jesli sie zdecydujesz tez nie bedziesz zalowal

pozdrawiam
dominika

1. Data: 2004-05-21 13:21:53

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Od razu wspomne, ze zapoznalem sie z archiwum :)
> Mam jednak pare pytan - raczej do osob, ktore stosowaly zarowno

To ja.

> 1. Czy Etiaxil dzialal na Was skuteczniej?

Nie. Skuteczniej drenowal kieszen.

Po jakim czasie
> osiagneliscie spodziewane efekty przy stosowaniu Antidralu badz
> Etiaxilu?

Po ok. 10.dniach.

> [...]
> pozniej rzadziej. Stosuje go codziennie od tygodnia i poprawe
> rzeczywiscie widze, jednak nie jest tak dobrze, jak bym chcial :/

Ja niestety musze stosowac Antidral codziennie. Czasem co drugi dzien, na
zmiane ze "zwyklym" antyperspirantem.]

- jednak jak jest
> cieplej albo mam ubrany plecak, to male plamy dalej sie pojawiaja :/

z tego powodu nosze torbe.

> 3. Jak sadzicie, jesli do tej pory przez tydzien uzywalem Antidralu i
> chce zmienic na Etiaxil, po ilu dniach przerwy mozna by sprobowac?
> Podobno Etiaxil jest jednak duzo mocniejszy...

Tak? Nie mam pod reka obu preparatów, ale bylam przekonana, ze to to samo.
Ola

1. Data: 2004-05-21 21:01:42

Od: Kanastro <k...@t...niebyc.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 May 2004 22:29:31 +0200, "Dominika" <d...@w...pl> wrote:

>po antidralu poza pieczeniem i swedzeniem nie widzialam zadnych rezultatów

No, u mnie jednak jakies byly, i to spore, jak na moje pocenie. Ale
zawsze sie chce wiecej - zeby w ogole nie bylo problemow. A mnie
Antidral w ogole nie piekl, ale swedzial niemilosiernie. I to przy
kazdym uzyciu, po kilku dalej tak samo.

>uzywam w wersji dla skóry wrazliwej i po przygodzie (niefortuunej) z
>Antidralem jestem z niego bardzo zadowolona

No i wlasnie mnie interesuje, czy ta wersja dla skory wrazliwej sie
jakos rozni od zwyklej. W sumie chyba faceci maja skore odporniejsza
(chociaz jak panie uzywaja setek pudrow i roznych fluidow, to sie
pewnie uodpornily ;), jednak ze mna roznie bywa. Tzn. miewam np.
uczulenie na niektore wody toaletowe (a po wejsciu do sklepu
kosmetycznego, gdzie w powietrzu unosza sie setki zapachow - to juz w
ogole masakra. Po paru minutach robia mi sie zaczerwienienia na skorze
i biale plamy). Dlatego zastanawialem sie nad wersja dla wrazliwych :)

>mysle ze od razu,; dobrze jest zastosowac go na noc, przynajmniej na
>poczatku

Antidral tez stosowalem na noc.

>dodam ze inwestycja w Etiaxil byla jednym z bardziej trafionych
>kosmetycznych zakupów w moim zyciu
>mam nadzieje ze jesli sie zdecydujesz tez nie bedziesz zalowal

Dzieki za odpowiedz. Jeszcze pare razy uzyje Antidralu - moze jednak
bedzie lepiej. A jak nie, kupie Etiaxil. Gorzej, ze ostatnio jakos
poszedl w gore :/ Pytalem w aptece i mi podano cene cos ponad 50 zl :/
I wszedzie tylko na zamowienie.

Pozdrawiam

Kanastro

1. Data: 2004-05-21 21:07:50

Od: Kanastro <k...@t...niebyc.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 May 2004 15:21:53 +0200, "Olga" <o...@o...blabla.pl> wrote:

>Po ok. 10.dniach.

To jednak dam mu szanse jeszcze :)

>Ja niestety musze stosowac Antidral codziennie. Czasem co drugi dzien, na
>zmiane ze "zwyklym" antyperspirantem.]

Niestety, na mnie zwykle antyperspiranty nie dzialaly. Probowalem
roznych, ostatnio bezzapachowego AA dla panow (w ogole jakos dla panow
malo jest bezzapachowych. A zapach zwyklych by sie u mnie z woda
toaletowa gryzl). Ale jakos sie sprawdzil, bylo to jednak przed
stosowaniem Antidralu.

>Tak? Nie mam pod reka obu preparatów, ale bylam przekonana, ze to to samo.

No wlasnie ponoc niezupelnie. Tzn. ogolny sklad podobny, ale
procentowo w Etiaxilu jest duzo wiecej skladnika aktywnego (chlorku
glinu czy czego tam). Ktos gdzies kiedys (chyba nawet na tej grupie)
robil porownanie skladu.

Dalej jednak nie wiem, czy procentowo skladnika aktywnego tyle samo
jest w wersji dla skory normalnej i wrazliwej. Moze jednak ktos ma jak
porownac? :)

Pozdrawiam

Kanastro

1. Data: 2004-05-21 21:22:41

Od: "maro" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kanastro" <k...@t...niebyc.go2.pl> napisał w wiadomości

> Dalej jednak nie wiem, czy procentowo skladnika aktywnego tyle samo
> jest w wersji dla skory normalnej i wrazliwej. Moze jednak ktos ma jak
> porownac? :)

Hmm wlasnie sprawdzilem i na opakowaniu ani na ulotce nie ma podanego skladu
az tak dokladnie. Tzn jest sklad chemiczny ale nie podano w jakiej ilosci
wystepuje dany skladnik.

pzdr
maro

1. Data: 2004-05-22 20:52:23

Od: "Gocha" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

Ja w tamtyr roku w wakacje stosowalam Antidral na stopy, byl skuteczny, ale
mialam wysuszona skore.
Mam jednak pytanie czy Antidral nie niszczy ubran, bo zawsze go uzywalam na
gole stopy:)
Dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam Goska

1. Data: 2004-05-23 14:21:38

Od: Kanastro <k...@t...niebyc.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 May 2004 22:52:23 +0200, "Gocha" <...@...a> wrote:

> [...]
>mialam wysuszona skore.
>Mam jednak pytanie czy Antidral nie niszczy ubran, bo zawsze go uzywalam na

Z opisu na opakowaniu i opinii na grupie i forach wnioskuje, ze troche
niszczy. A przynajmniej moze odbarwiac. M. in. dlatego wlasnie zaleca
sie uzywanie na noc :)

Kanastro.

1. Data: 2004-05-24 10:00:58

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kanastro <k...@t...niebyc.go2.pl> napisał(a):
> Od razu wspomne, ze zapoznalem sie z archiwum :)
> Mam jednak pare pytan - raczej do osob, ktore stosowaly zarowno
> Antidral, jak i Etiaxil.

abstrahując od obu preparatów, do kórych nie mam zaufania ze względu na ich
działanie podrażniające, polecam Ci picie szałwi, możesz kupić sobie w aptece
ekspresową, pije się 2 razy dziennie po pół szklanki, naprawdę pomaga.
poczytaj sobie w Internecie, osobiście nie znam innego niż szałwia środka,
który miałby silniejsze działanie przeciwpotowe, a jednocześnie był naturalny
i bezpieczny.

1. Data: 2004-05-24 13:57:58

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <...@...a> napisał w wiadomości

> [...]
ale
> mialam wysuszona skore.
> Mam jednak pytanie czy Antidral nie niszczy ubran, bo zawsze go uzywalam

Właśnie odbarwił mi na żółto, zieloną nową bluzke benettona;( a posmarowałam
się nim ze dwie godziny przed założeniem jej. Miałam ją na sobie pierwszy
raz i jestem wściekła. Do tego piecze i swędzi to niesamowicie.
Teraz boję się nawet smarować tym na noc.

kolagen / na twarz
maseczka... mieszane wrażenia
puder bez podkładu - szkodzi ???
Farmona i Flos Lek w Poznaniu