Antybioty bez recepty , jaki?

1. Data: 2008-12-28 17:38:04

Temat: Antybioty bez recepty , jaki?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno jest jakiś antybiotyk możliwy do kupienia bez recepty,
czasem są takie sytuacje , że należy.
Kiedyś jakiś medyk napisał mi jego nazwę,
ale już dawno zgubiłam lub zapomniałam.
W aptece można zaś trafić na dobrego lub lewego farmaceutę.

Może ktoś pamięta tę nazwę, bo lepiej wiedzieć na zapas.

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

2. Data: 2008-12-28 21:17:31

Temat: Re: Antybioty bez recepty , jaki?
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

spać! a kysz! do łóżka!

3. Data: 2008-12-29 12:18:30

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> spać! a kysz! do łóżka!

Właśnie wylazłam i myślę o pszyszłości.
Muszę odbudować zapas antybiotyku .
Nie nadużywam go, wcześniej brałam ponad 3 lata temu.

4. Data: 2008-12-29 16:25:26

Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno jest jakiś antybiotyk możliwy do kupienia bez recepty,
Tribiotyk, w małych i dużych opakowaniach.

5. Data: 2008-12-30 20:33:54

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tribiotyk, w małych i dużych opakowaniach.
Serio? To z nazwy wygląda na 3 szczepy bakteri (jak trilak).
Może pomyliłeś z Baktrimem, ale ten jest na receptę, podobno.

6. Data: 2008-12-30 21:20:57

Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serio? To z nazwy wygląda na 3 szczepy bakteri (jak trilak).
> Może pomyliłeś z Baktrimem, ale ten jest na receptę, podobno.

Trzy antybiotyki w jednym.

7. Data: 2008-12-30 21:45:22

Od: "justyna " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bez recepty są tylko antybiotyki w maści: tribiotic oraz maść z neomycyną.

8. Data: 2008-12-31 11:55:54

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bez recepty są tylko antybiotyki w maści: tribiotic oraz maść z neomycyną.
Szukam antybiotyku bez recepty, nie w maści, doustnego, na anginę itp.

9. Data: 2008-12-31 16:14:34

Od: "gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" napisał:
> Szukam antybiotyku bez recepty, nie w maści, doustnego, na anginę itp.

medyki by klepały bide gdyby nie mieli monopolu na recepty:O)
pozostaje podrabianie recepr:O(

10. Data: 2008-12-31 20:05:29

Od: radek <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisał(a):
> Szukam antybiotyku bez recepty, nie w maści, doustnego, na anginę itp.

czosnek, wodka (lepiej spiryt) z miodem - wszystko doustne (z dostepnych
antybiotykow doustnych) :)

radek

Re: Talerzem w raka...
szaro-brązowy język
siemie lniane, jak?
Nasiadówki z kory dębu?.
Ludzie chorzy na serce i spuchnięte paznokcie