Antybiotyk+Alkochol

1. Data: 2004-11-27 20:42:25

Temat: Antybiotyk+Alkochol
Od: "emil" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna pic alkochol (w ilości 0,5 litra wódki na dwóch :-)) podczas
zażywania antybiotyku ROVAMYCINE? Na ulotce nie znalazlem zadnych informacji
na ten temat.
Jakie mogą być ewentualne interakcje?

Bardzo dziękuje za odpowiedż

emil

2. Data: 2004-11-27 20:47:18

Temat: Re: Antybiotyk+Alkochol
Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

emil wrote:

> Czy mozna pic alkochol

Jakis nowy srodek na kochanie? :-)))))

--
sveana

3. Data: 2004-11-27 20:53:07

Od: "emil" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

DOWCIPY PROSZE KIEROWAC NA GRUPE
PL.COMP.HUMOR

Uzytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisal w wiadomosci

4. Data: 2004-11-27 23:24:11

Od: "MojoJojo" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Pilem alkohol zrzywając przeróżne antybiotyki poważne interakcje nie powinny
występowac, jezeli wystepuja producent wyraznie to stwierdza w ulotce, nie
ma powodu drukowania ulotki wielkosci ksiązki wymieniającej wszystkie środki
z którymi nie występują interakcje. Picie na pewni nie jest zalecane ale co
jest zalecane i bezpieczne 100 procent prawie nic.

5. Data: 2004-11-28 07:16:55

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-11-28 11:12:55

Temat: Odp: Antybiotyk+Alkochol
Od: "koola" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozna pic alkochol (w ilości 0,5 litra wódki na dwóch :-)) podczas
> zażywania antybiotyku ROVAMYCINE? Na ulotce nie znalazlem zadnych
informacji
> na ten temat.

"nie mozna"

Tu bym dyskutował, raczej "nie powinno się"bo alkohol mam dziłanie
osłąbiające antybiotyki, a faktycznie mimo tego ze producent nie umiescił w
ulotce na ten temat info. moga wystapic nieporzadane skutki uboczne lub
dziwne interakcje, wymioty, nudnosci, moze czasem dojsc do zapasci-->ale to
na temat zapasci to info. ze zródeł pisanych.Wiec decyzja nalezy do Ciebie
Pozadrawiam

7. Data: 2004-11-28 11:30:01

Od: "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MojoJojo" napisał ...

> /.../ poważne interakcje nie powinny
> występowac, jezeli wystepuja producent wyraznie to stwierdza w ulotce,

Możesz podać przykład antybiotyku, w którego ulotce
nie byłoby ostrzeżenia o możliwości wystąpienia
interakcji z alkoholem ?

Pozdrawiam !
Mała Mi

8. Data: 2004-11-28 12:01:01

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ludzie po co w ogóle ta dyskusja?Nie nalezy leków łączyć z alkoholem i
koniec, a tym bardziej jeśli to antybiotyk.W końcu bierze sie go średnio 7-10
dni.(pomijam tu leczenie trądziku)Jak go skończysz to sie z kumplem umów na
wódke.
Nawet to małe info "może dojść do zapaści"jest wazne.Bo u tysiąca osób nie
dojdzie do zapaści a u 1001 ona wystąpi i co jesli to będziesz TY?

9. Data: 2004-11-28 12:14:54

Od: sveana <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

emil wrote:
> DOWCIPY PROSZE KIEROWAC NA GRUPE
> PL.COMP.HUMOR

A bledy ortograficzne?

A.

10. Data: 2004-11-28 21:27:29

Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz podać przykład antybiotyku, w którego ulotce
> nie byłoby ostrzeżenia o możliwości wystąpienia
> interakcji z alkoholem ?

Rovamycyna, Doxycyklina, ....

zęby - poczatek leczenia kanalowego
Przyczyna zgonu.