Antybiotyk - ile sie utrzymuje?

1. Data: 2003-07-20 19:32:05

Temat: Antybiotyk - ile sie utrzymuje?
Od: "Jerzy Jurczyk" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Lekarz na przeziebienie przepisal mi sumamed, antybiotyk na bazie
azithromycinum. W pierwszy dzien 2 tabletki, w kolejnych dwoch po jednej. W
ulotce przeczytalem, ze utrzymuje sie on w organizmie "dosc dlugo" - bardzo
precyzyjnie podali ;)

W zwiazku z powyzszym mam pytanie: Jak dlugo po zakonczeniu kuracji nie mozna
spozywac alkoholu?

Zbliza sie wieczor kawalerski kumpla i nie picie bedzie niemile widziane ;)

pozdr. Jurek

2. Data: 2003-07-22 21:08:48

Temat: Re: Antybiotyk - ile sie utrzymuje?
Od: "aspirynka " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej hej!
nie wiem czy Twoje pytanie jest jeszcze aktualne ale sumamed utrzymuje sie w
organizmie w stezeniu leczniczym 5-7 dni od podania ostatniej dawki ale
jesli juz zakonczyłes przyjmowanie tabletek to wlasciwie mozesz juz isc na
impreze i... bawic sie tak jak chcesz
pozdrawiam i udanej imprezki
aspirynka

3. Data: 2003-07-22 23:49:43

Od: "Jerzy Jurczyk" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

aspirynka <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> jesli juz zakonczyłes przyjmowanie tabletek to wlasciwie mozesz juz isc na

dzisiaj ostatnia tabletke wzialem, imprezka za dwa dni wiec dzieki za pomoc :-
)
Mam nadzieje, ze kuracja chmielowa nie przerwe leczniczego dzialania
antybiotyku i przeziebienie nie powroci ;)

> pozdrawiam i udanej imprezki
> aspirynka

rowniez pozdrawiam serdecznie,
Jurek

AIDS i prezerwatywy po raz ostatni
mam problem z oczami!Pomozcie!
laryngomalacja
Gdzie można usunąć ciążę?
gdzie pomoc w zwalczeniu otylosci (W-wa)