Antybiotyk+Alkochol

11. Data: 2004-11-28 21:28:44

Temat: Re: Antybiotyk+Alkochol
Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozna pic alkochol (w ilości 0,5 litra wódki na dwóch :-)) podczas
> zażywania antybiotyku ROVAMYCINE? Na ulotce nie znalazlem zadnych
> informacji na ten temat.
> Jakie mogą być ewentualne interakcje?
>
> Bardzo dziękuje za odpowiedż

Ja pilem i zyje, ale wszystko zalezy o konkretnego organizmu :)

12. Data: 2004-11-28 22:14:19

Temat: Re: Antybiotyk + leki nasercowe?
Od: "Stefcio Z." <stefcioz2@poc__a.lonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dokleję się tutaj może z podobnym pytaniem. Czy są poważniejsze
przeciwskazania do picia alkoholu (max. 2-3 piwa strong jednorazowo,
głównie wieczór) przy zażywaniu Concor + Acard (rano), Prestarium
(wieczór) ?
(Alkohol pijam sporadycznie, zwyczajowo nie przekraczając ww. ilości, stąd
jakoś nie zastanawiałem się dotychczas co do skutków takiej mieszanki. )

13. Data: 2004-11-28 23:54:32

Temat: Re: Odp: Antybiotyk+Alkochol
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2004-11-29 00:05:15

Od: "MojoJojo" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Moj tato to zarzywa dwa zawały na 2,3,4 piwa sobie pozwala czasami.

15. Data: 2004-11-29 06:50:43

Temat: Re: Antybiotyk+Alkohol
Od: "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radoslaw HORODNICZY" napisał ...

> Rovamycyna, Doxycyklina, ....

A na pewno dokładnie przeczytałeś ? ;-)
To, że po nich piłeś i nic się nie stalo, wcale
nie znaczy, że wolno i nikomu nic nie będzie.
Skutki uboczne to jest coś, co może, a nie coś, co musi wystąpić.
Mało który występuje u wszystkich.

Pozdrawiam !
Mała Mi

16. Data: 2004-11-29 10:27:41

Od: "Radosław HORODNICZY" <x...@w...cxt.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na pewno dokładnie przeczytałeś ? ;-)

tak, nie ma nic.

> To, że po nich piłeś i nic się nie stalo, wcale
> nie znaczy, że wolno i nikomu nic nie będzie.
> Skutki uboczne to jest coś, co może, a nie coś, co musi wystąpić.
> Mało który występuje u wszystkich.

moze ale nie musi, nie mowimy tu o extremalnych przypadkach
bo rownie dobrze wstrzasu mozesz dostac po wypiciu mleka

17. Data: 2004-11-29 10:42:40

Od: "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław HORODNICZY" napisał ...

> tak, nie ma nic.

Nie mam ulotki przed sobą, więc nie będę się spierać.
Dziwne to jednak nieco, ponieważ obecnie koncerny
farmaceutyczne - tak na wszelki wypadek - ostrzegają
przed wszelkimi możliwymi inerakcjami i skutkami
ubocznymi, nawet tymi bardzo mało prawdopodobnymi.

> moze ale nie musi, nie mowimy tu o extremalnych przypadkach

Nieciekawa reakcja na połączenie antybiotyków z alkoholem
to akurat nie jest przypadek ekstremalny. Zdarza się bardzo często.
Nawoływanie "pijcie śmiało, bo ja piłem i żyje" nie jest więc
specjalnie rozsadne. :-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

zęby - poczatek leczenia kanalowego