Re: Antybiotyki

Data: 2007-03-16 22:03:45
Temat: Re: Antybiotyki
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Paulus" <p...@t...pl> wrote in message
news:etcb6c$5q6$1@inews.gazeta.pl...

> A czemu to wnioskowanie ci sie nie podoba, mistrzu logicznego myslenia?

Po pierwsze - nie podoba mi sie jego wnioskowanie na podstawie
swojego wlasnego (pojedynczego) przypadku abstynencji od
antybiotykow przez 20 lat...

Po drugie nie podoba mi sie Twoje zdziwienie po tym jak mu
zarzucilem ze wyciaga wnioski z pojedynczego przypadku, gdy
napisal to wyraznie, co powtorzylem a Ty dalej nie rozumiesz.

> Nie bral antybiotykow przez 20 lat, wiec nie sa niezbedne?
> Nie bral, nie sa, bo jakby byly, to by 20 lat nie przezyl.
> Proste.

Dalej nie rozumiesz albo udajesz ze nie rozumiesz...
On nie napisal "dla mnie okazaly sie niezbedne".
On napisal ogolnie, generalizowal, ze sa zbedne i juz.
Nie dla niego, nie przez ostatnie 20 lat, ze sa zbedne.
A to jest niestety bzdura. Bledny wniosek, bo to ze
antybiotyki dla niego byly zbedne wcale nie znaczy
ze byly generalnie zbedne, bo na przestrzeni tego
samego okresu 20 lat mogly URATOWAC ZYCIE tysiacom
innych ludzi. Teraz lapiesz?

> Moga byc szkodliwe? Moga, kazdy lekarz ci to powie.

Co do szkodliwosci to juz sie wypowiadalem - WSZYSTKO,
z czysta woda wlacznie, moze byc szkodliwe jesli jest
niewlasciwie stosowane lub przedawkowane.
Wypij sobie jednym ciurkiem kilka litrow czystej wody
i zobaczymy jak woda nie jest niezbedna a nawet szkodliwa :-)

> Naucz sie pisac ze zrozumieniem i nie powtarzaj sie jak zdarta plyta.

Bede powtarzal dopoki nie zobacze blasku inteligencji
i sladu zrozumienia w Twoich wypowiedziach...