Antybiotyki

1. Data: 2003-12-19 10:03:00

Temat: Antybiotyki
Od: "Izabela" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ze wzgledu na stan zapalny zeba przyjmuje Dalacin T (dawka: 300 mg 3 razy
dziennie) i Nystatyne (3 razy dzinnie po 1 tabletce) powinnam stosowac cos
jeszcze?
Czy moge zazywac tabletki przeciwbolowe?
Powinnam jesc cos specjalnego??, czuje nieprzyjemny posmak w ustach,

Dziekuje za wszelkie porady,
Izabela

2. Data: 2003-12-19 10:36:28

Temat: Re: Antybiotyki
Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

też miałem coś takiego zapalenie miazgi zęba
brałem antybiotyk ale niestety za późno zaczołem i mimo leczenia
antybiotykiem i tak skończyło sie za leczeniu kanałowym
jak nie przestanie ciebie boleć ząb a skończysz zarzywać to co przepisał
dentysta to tak sie to skończy

3. Data: 2003-12-19 11:23:57

Od: "Izabela" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma sie to skonczyc resekcja konca korzenia :((((((

4. Data: 2003-12-19 11:33:56

Od: "Izabela" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeszcze?
> Czy moge zazywac tabletki przeciwbolowe?
> Powinnam jesc cos specjalnego??, czuje nieprzyjemny posmak w ustach,

Może wydobywa się ropsko- a to niestety do przysmaków nie należy.
Izabela

ANTYBIOTYKI
naderwany miesien goleni
Zemsta faraona
czy wypada nauczycielowi dać wódke na prezen pod choinke ?
bol z lewej strony i pod zebrami + nadcisnienie