Antybiotyki?

1. Data: 2004-02-29 10:20:27

Temat: Antybiotyki?
Od: "Ewa" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dluzeszgo czasu dopadaja mnie rozna infekcje.
Po dlugotrwalym leczeniu antybiotykami nabawilam sie w koncu kandydzy jelita
grubego. Leczylam to lekami przeciwgrzybicznymi i przeszlo. Niestety znowu
infekcja zatok i antybiotyki.
1.Jak najlepiej ochronic jelita przed nawrotem choroby
- biore Trilac pije jogurty cos jeszcze?
2.Czy z antybiotykiem AUGMENTIN (AMOICILINUM+ACIDUM CLAVULANICUM)
mozna brac witamine B?

Pozdrawiam
Ewa R

2. Data: 2004-02-29 12:56:03

Temat: Re: Antybiotyki?
Od: "Simonto" <simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> infekcja zatok i antybiotyki.
> 1.Jak najlepiej ochronic jelita przed nawrotem choroby
> - biore Trilac pije jogurty cos jeszcze?

LAKCID - i nabial (potrzebne sa bakterie mlekowe)

Simonto

3. Data: 2004-02-29 13:38:49

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - biore Trilac pije jogurty cos jeszcze?
> 2.Czy z antybiotykiem AUGMENTIN (AMOICILINUM+ACIDUM CLAVULANICUM)

Utworzyło się błędne koło: jesteś chora, więc bierzesz antybiotyk -
chorujesz, bo poprzednia kuracja osłabiła Twój organizm (antybiotyk zabija
nie tylko te złe bakterie, ale też Twoje własne, które między innymi strzegą
Twój organizm przed namnożeniem bakterii chorobotwórczych). Myślę, że
jedynym rozwiązaniem jest zastosowanie leków wzmacniających odporność
organizmu. Porozmawiaj o tym ze swoim lekarzem. Ponadto bierz cały czas nie
tylko wit. B, ale kompleks witamin - to Cię wzmocni. Może spróbuj sięgnąć po
leki homeopatyczne, które też pomogłyby Ci zwiększyć odporność organizmu.
Pozdrawiam, Marta

Zakwasy
CLINICAL ENDOCINOLOGY - Ksiązka
[Wrocław] Szukam lekarza TMC