Re: Antygoizm

1. Data: 2009-11-05 10:15:15

Temat: Re: Antygoizm
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

s.googlegroups.com...

~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

AW -> glob news:hctqs4$2o1n$1@adenine.netfront.net...
===

~~~~~~~~~~
> [...]
> także wszystko było załatwione ,on był w posiadaniu prawdy ,on
> wiedział .I, co więcej ,wierzył,i co więcej jeszcze ,chciał
> wierzyć .Choć go przekonywaliście ,on nie dał się przekonać,gdyż
> oddał się Partii:Partia wiedziała lepiej ,Partia wiedziała za niego.
> Czyż nie wydaje się wam ,gdy wasze słowa odbijają się od tego
> hermetyzmu ,jak groch o ściane ,że właściwa linia podziału biegnie
> między wierzącymi a niewierzącymi I że ów kontynent wiary obejmuje
> tak skłócone kościoły jak katolicyzm ,komunizm ,nazizm,faszyzm... W tej
> więc chwili poczułem sie jak zagrożony kolosalną Świętą

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zaczęło się od tego,
że brat zabił brata swego,
a przyczyną był gniew.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Latin Vulgate (IV/V wiek) -- Rdz 4:6
dixitque Dominus ad eum quare maestus es
et cur concidit facies tua

Biblia Gdańska (1632) -- Rdz 4:6
Tedy rzekł Pan do Kaina: Przeczżeś się zapalił gniewem
a czemu spadła twarz twoja?

Biblia Warszawsko-Praska (1997) -- Rdz 4:6
Wtedy zapytał Jahwe Kaina: Dlaczego jesteś taki smutny
i chodzisz ze spuszczoną głową?

Biblia Tysiąclecia (1965-71) -- Rdz 4:6
Pan zapytał Kaina: Dlaczego jesteś smutny
i dlaczego twarz twoja jest ponura?

Biblia Warszawska (1975) -- Rdz 4:6
I rzekł Pan do Kaina: Czemu się gniewasz
i czemu zasępiło się twoje oblicze?"

Przekład Nowego Świata (1997) -- Rdz 4:6
Wtedy Jehowa rzekł do Kaina: "Czemu pałasz gniewem
i czemu sposępniała ci twarz?"

Sens wg. Edwarda Robaka z Nowej Huty (2009) -- Rdz 4:6
Wówczas zagadnął go Dominujący: jaki wkurwiony jesteś
i nie bez powodu skrzywiona twoja morda.

* * *
Najpierw był gniew. Później był mord, a później kłamstwo i zakłamanie...
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp
miłośnik mądrości i nie tylko :)

2. Data: 2009-11-05 11:01:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> "glob" <r...@g...com>
s.googlegroups.com..

> ~~~~~~~~~~~~
> ~~~~~~~~~~~~

> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

> AW -> glob news:hctqs4$2o1n$1@adenine.netfront.net...
===

> [...]
>
> * * *
> Najpierw był gniew. Później był mord, a później kłamstwo i zakłamanie...

Koniecznie Dziadziu Edziu przetłumacz całą Biblię!!!

Qra

3. Data: 2009-11-05 11:07:07

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

s.googlegroups.com..

===

> Koniecznie Dziadziu Edziu przetłumacz całą Biblię!!!

Nie podoba Ci się? To co było najpierw- jajko czy Qra?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

4. Data: 2009-11-05 11:26:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

s.googlegroups.com..

===

> Koniecznie Dziadziu Edziu przetłumacz całą Biblię!!!
>
> Qra

Najgorsze jest to że on widzi biblię bardziej niż ludzi. A to się źle
kończyło i skończyło nawet dla Chrystusa.

5. Data: 2009-11-05 11:27:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

s.googlegroups.com..

===

> Nie podoba Ci się? To co było najpierw- jajko czy Qra?

A czy ja napisałam, że się nie podoba? A Ty rzucasz kamieniami!! We mnie?

Qra

6. Data: 2009-11-05 11:41:05

Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

-...@s...googlegroups.com...

> ~~~~~~~~~~~~
> ~~~~~~~~~~~~

> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>> A może nasze media nie są nasze?

> [...]
===

> [...]
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~ c:psf,psp
> miłośnik mądrości i nie tylko :)- Ukryj cytowany tekst -

Guai a quelli che dicono che il
bene sia male e che il male sia bene, quelli
che mettono le tenebre per la luce e la
luce per le tenebre, quelli che mettono
l'amaro per il dolce e il dolce per l'amaro!

Ecco si - mio Verme... ma non sai d'essere miserabile
e infelice e povero e cieco e nudo...e pentiti
_______
jilett

7. Data: 2009-11-05 12:34:08

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jilett" <k...@p...onet.pl>
k.googlegroups.com...
s.googlegroups.com...

===

> [...]
> l'amaro per il dolce e il dolce per l'amaro!
>
> Ecco si - mio Verme... ma non sai d'essere miserabile
> e infelice e povero e cieco e nudo...e pentiti

http://www.youtube.com/watch?v=X2pClAr9m4Y
Zwróć uwagę na to różowe serduszko pojawiające się od 28 sekundy
i jego zadziwiające podobieństwo do logo profilu Miłość Ci
http://nasza-klasa.pl/profile/14459853
założyciel profilu
Edward R.
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

8. Data: 2009-11-05 12:43:13

Od: Janusz Wiszniewski <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

jilett pisze:
> [...]
> l'amaro per il dolce e il dolce per l'amaro!
>
> Ecco si - mio Verme... ma non sai d'essere miserabile
> e infelice e povero e cieco e nudo...e pentiti

Co za wiejski szpanek, nic dziwnego, że nikt cię nie lubi.
--
Janusz Wiszniewski

9. Data: 2009-11-05 12:46:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Nov 2009 13:43:13 +0100, Janusz Wiszniewski napisał(a):

> Co za wiejski szpanek, nic dziwnego, że nikt cię nie lubi.
> --
> Janusz Wiszniewski

Zmień podpis na "Nikt" :-)
--

Ikselka.

10. Data: 2009-11-05 12:58:07

Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lis, 13:34, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> "jilett" <k...@p...onet.pl>news:2c667f3a
-...@j...googlegroup
s.com...

> [...]
> założyciel profilu
> Edward R.
> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸- Ukryj cytowany tekst -

Rzeczywiście są pewne podobieństwa. Zauważam również, że
autor(ka) rysunków skupia sie na uwypukleniu oczu i ust na portretach
co
nieodłącznie wskazuje, że są one istotą w jego(jej) preferencji.
Co jeszcze powinnam był zauważyć?
________
jilett

kobieta po przejściach, mężczyzna z przeszłością
666
ATAK BIOLOGICZNY
APETYT...