Antykoncepcja

1. Data: 2003-10-30 11:10:18

Temat: Antykoncepcja
Od: "Oremiusz" <o...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie ten temat był nieraz wałkowany na tej grupie. Mam jednak pytanie
do ludzi bardziej doświadczonych. Moja dziewczyna bierze leki Harmonet.
Niestety czasem zapominała o braniu leku w określonej godzinie. Kilka razy
zdarzyło sie, że przyjęła po dwuch godzinach, raz po 4h. Pozatym lek był
brany właściwie. Czy ma to jakis duży wpływ na antykoncepcję, czy
konsekwencją moze być zachwianie tej antykoncepcji? Proszę o wiarygodna,
konkretna odpowiedź.

2. Data: 2003-10-30 12:59:53

Temat: Re: Antykoncepcja
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma to jakis duży wpływ na antykoncepcję, czy
> konsekwencją moze być zachwianie tej antykoncepcji? Proszę o wiarygodna,
> konkretna odpowiedź.

witam
jesli pigułki muszą byc brane o konkretne godzinie to chyba nie dla
przyjemnosci producenta tylo dla lepszej i pełnego bezpieczenstwo kobiety.
oczywiscie ze kazde spóżnienie ma wpływ na skutecznosc.szczególnie kiedy są
to 2 czy 4 godziny.
polecam dodatkowe zabezpieczenie bez znaczenia jest w jakim dniu płodnosci
to sie zdarzyło.
pzdr.
p.

3. Data: 2003-10-30 16:50:22

Od: "Kitty" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> to 2 czy 4 godziny.
> polecam dodatkowe zabezpieczenie bez znaczenia jest w jakim dniu płodnosci

Smiem sie nie zgodzic. Na ulotkach kazdych tabletek antykoncepcyjnych z
wyjatkiem minipigulek, a takze we wszystkich wiarygodnych zrodlach
medycznych jest jasno napisane, ze spoznienie do 12 godzin NIE MA WPLYWU na
skutecznosc zabezpieczenia. Takze nie ma czym sie martwic, a po
dokladniejsze dane warto zajrzec do ulotki dolaczonej do tabletek lub
przeszukac forum Zdrowie Kobiety w gazeta.pl (
http://www1.gazeta.pl/forum/790620,30353,790602.html
?f=216&strona=0&GazetaWyborczaWWW1=P2Du6l5dlZYyR8D95
qwSE1XAv16k2CsKaTZu93JYiZvAtpNjuBXp|-431448787978176
2215/-1407973912/6/8086/8086/7002/7002/8086/-1 )
- to pytanie pojawialo sie dziesiatki razy.

Pozdrawiam

Kitty (bioraca tabletki anty od 5 lat)

4. Data: 2003-10-30 21:59:28

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczywiscie ze kazde spóżnienie ma wpływ na skutecznosc.szczególnie kiedy

to jest prawda, ale tylko i wyłącznie w jednym przypadku- przy stosowaniu
Cerazette.

klasyczne pigułki dwuskładnikowe,np. Harmonet- można sie spóźnić z kolejną
pigulką max. 12 godzin i nie wpływa to na ich skuteczność.
zreszta wszystko jest napisane w ulotce od leku...

5. Data: 2003-10-31 23:29:04

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
kiedy są
> to 2 czy 4 godziny.
> polecam dodatkowe zabezpieczenie bez znaczenia jest w jakim dniu

nie wiem skad masz takie informacje, ale sa one kompletnie
nieprawdziwe i mylace wszystkich...
1. zwykle tabletki dwuskladnikowe (te najpopularniejsze jak Cilest,
Marvelon, Harmonet itp) trzeba przyjmowac codziennie o stalej porze, z
tym ze odchylenie o 2-3 godziny nie ma wplywu na skutecznosc metody...
2. maksymalne opoznienie nie moze przekroczyc 12 godzin i nie powinno
sie powtarzac zbyt czesto...
3. wysoka dokladnosc co do godziny jest wymagana jedynie przy
tabletkach gestagennych tzw. minipils jak Cerazette

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

6. Data: 2003-11-01 20:00:52

Od: "marzenka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Tabletkę antykoncepcyjna należy zażywać o tej samej porze najlepiej rano.
Jezeli twoja dziewczyna ma słaba pamięć niech położy je w łazience obok
szczoteczki do zębów to na pewno jej nie przeoczy- sprawdzone!1!
Poza tym przypominam że podczas brania antybiotyku tabletka anty..może nie
zadziałać - sprawdzone!!!
powodzenia

7. Data: 2003-11-07 10:30:08

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
razy
> zdarzyło sie, że przyjęła po dwuch godzinach, raz po 4h.

Proponuje sobie ustawic alarm na okreslona godzine w telefonie kom. i / lub
zegarku (jesli jest z taka funkcja). Ja mam 2 alarmy i zapomnialam co to
znaczy zapominac ;))

Pozdrawiam

Kometa

POCZUC SIĘ ZDROWO !!!