Antykoncepcja

1. Data: 2000-10-25 08:29:44

Temat: Re: Antykoncepcja
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania S." <a...@w...iie.pz.zgora.pl> wrote in message
news:8t63qn$ijp$1@news.tpi.pl...
> Czy to prawda, ze hormonalne tabletki antykoncepcyjne powoduja poronienia?
> Chodzi o to czy w czasie ich brania czesto dochodzi do zaplodniania ale
> przyjmowanie tabletek powoduje wydalenie zarodka
> Ania S.

Kto ci naopowiadal takich bzdur?
Pigulki antykoncepcyjne zazywane regularnie zgodnie z zaleceniami
zapobiegaja dojrzewaniu w jajniku komorek jajowych, ich uwalnianiu i
przygotowaniu do zaplodnienia. Dodatkowo zwiekszaja lepkosc sluzu w kanale
szyjki macicy, co utrudnia lub uniemozliwia wedrowke meskim komorkom
nasiennym.

Jola

3. Data: 2000-10-25 10:26:29

Od: "adasko" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak samo jak dzieci rodzace sie ze spiralą w glowie....
strach potrafi duzo.....

:-)))

Ania S. napisał(a) w wiadomości: <8t63qn$ijp$1@news.tpi.pl>...

4. Data: 2000-10-25 18:32:39

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2)zapobiegaja uwalnianiu sie komorek jajowych
> 3)jezeli jednak dojdzie do zaplodnienia wtedy uniemozliwiaja zagniezdzenie
> sie zarodka a wiec jego wydalenie.
>
> O tym trzecim punkcie malo kto mowi - jest to niepopularne . Straciliby
> ginekolodzy, farmaceuci, firmy farmaceutyczne.

Chyba udajesz ze nie wiesz o czym mowie albo celowo chcesz wcisnac
nieprawde.
Otoz "....pigulki antykoncepcyjne ZAPOBIEGAJA DOJRZEWANIU W JAJNIKU KOMOREK
JAJOWYCH.."
Wiesz co oznacza slowo-"zapobiegaja"?
To teraz powiedz co moze zostac zaplodnione...

Jola
PS:

Przez takich jak Ty i polityce "jedynie slusznej sily przewodniej"
w temacie edukacji m.in.antykoncepcyjnej mlodych ludzi w szkolach- rodza sie
potem ludzkie dramaty.

5. Data: 2000-10-25 18:42:30

Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Chodzi o to czy w czasie ich brania czesto dochodzi do zaplodniania ale
>przyjmowanie tabletek powoduje wydalenie zarodka

Witam !
Czesciowo tak
Jak mnie uczono na studiach na farmakologii(prof.Wilimowski -
Wroclaw)tabletki antykoncepcyjne dzialaja w 3 kierunkach
1)zwiekszaja lepkosc sluzu przez co fizycznie uniemozliwiaja przejscie
plemnikow

Pozdrawiam
robkor

6. Data: 2000-10-25 19:33:14

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania S." napisał(a):

> Czy to prawda, ze hormonalne tabletki antykoncepcyjne powoduja poronienia?
> Chodzi o to czy w czasie ich brania czesto dochodzi do zaplodniania ale
> przyjmowanie tabletek powoduje wydalenie zarodka

Przy braniu tabletek antykoncepcyjnych wogóle nie dochodzi do zapłodnienia
...więc skąd miałoby się wziąć poronienie!
Ile masz lat?

Kaja

7. Data: 2000-10-25 20:29:12

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Wed, 25 Oct 2000 19:42:30 +0100, "robkor"
<r...@k...net.pl> napisał coś takiego:

> [...]
>2)zapobiegaja uwalnianiu sie komorek jajowych
>3)jezeli jednak dojdzie do zaplodnienia wtedy uniemozliwiaja zagniezdzenie

Brawo , a przepraszam na jakiej drodze uniemożliwiają. Bo w ogólniaku to
uczono że w fazie lutealnej cyklu ( a tę fazę "udają" dwuskładnikowe
jednofazowe tabletki antykoncepcyjne ) są jak najbardziej warunki do
zagnieżdżenia.
Poza tym to punkty 2 i 3 się wykluczają ( 1 i 3 także ) - skoro nie ma
owulacji i śluz szyjkowy jest nieprzepuszczalny dla plemników to gdzie tu
działanie poronne????
Oczywiście nie uwzględniłem efektów kwantowych.

--
Cosa
c...@p...onet.pl

8. Data: 2000-10-26 06:46:53

Od: "Ania S." <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzial mi to maz pewnej pani ginekolog. Podobno to co pisza na ulotkach
to nie jest cala prawda.
Daltego prosze o odpowiedz osoby ktore zajmuja sie tym zawodowo a nie tylko
przeczytaly ulotke z tabletek
Ania S.

9. Data: 2000-10-26 07:28:18

Temat: Odp: Antykoncepcja
Od: "SX" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie moje Jola L-L, Cosa, Ania, a moze jeszcze wiele Wam podobnych.

Cos mi sie wydaje, ze chowacie glowy w piasek, albo jestescie
porownywalnie bezkrytyczne do tego, co Wam powiedza/napisza,
jak Ania, a w zasadzie, jak chcecie to przypisac Ani.
"Projekcja" ?

Czy pamietacie jakie sa kryteria oceny skutecznosci srodkow a-k. ?
Z pewnoscia zetknelyscie sie ze wskaznikiem, ktory mowi jaki odsetek
kobiet stosujacych srodek ZASZLO w ciaze.
Czy znacie i piszecie o takich srodkach, dla ktorych taki wskaznik wynosi
100,00% ?

Jezeli nie, to pochylcie nieco glowy przed potega sil natury wobec slabosci
ludzkiej wiedzy i nie piszcie z tonem wyzszosci kobiet oswieconych,
ze cos jest NIEMOZLIWE, albo sie WYKLUCZA.
TO TYLKO STATYSTYKI !!!

RABKOR mial(a) dobrych nauczycieli,
a Wam swiat wpaja wybrana wiedze tak, jak TV-reklamy Sprita.
Napij sie i badz soba !
...i nie mysl o tym, o czym Ci nie mowimy.

Nawet teoria Darwina, to tylko teoria, a nie pewne i ostateczne objasnienie
swiata.
Obowiazuje tak dlugo, jak dlugo nie pojawi sie lepsza.
Nauke mozna zaczac od jej poznania, ale nie konczyc na tym.
Tak przekazuja wiedze ci lepsi nauczyciele.
Mniej stukania, wiecej krytycznego myslenia - na to nigdy nie za pozno,
nawet jezeli ma sie wiecej lat, niz Ania.

Czytaj i ucz się Aniu i nigdy nie mysl, ze wiesz juz na jakis temat
wszystko,
jak Twoje wyniosle kolezanki.
--
Pozdrowionka
SX

10. Data: 2000-10-26 07:41:49

Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam mam pytanie kompletnego laika: Czy prezerwatywa tez moze dzialac
poronnie?

Re: Co naprawde oznacza slowo 'remisja'? (bylo: nie nie nie)
Vilcacola ?
czy to reumatyzm?