Antykoncepcja a okres

1. Data: 2002-02-06 17:30:35

Temat: Re: Antykoncepcja a okres
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Co to znaczy "od razu"? Krwawienie powinno wystąpić 2-4 dni po wzięciu
ostatniej pigułki, tak jak podczas tych standardowych 7-dniowych przerw.

> Czego
> przyczyna moze byc to ze sie nie pojawil ?

Co co co? Jakoś dziwnie sformułowane pytanie... ;-> Właściwie to co Ty
chcesz wiedzieć? Jaki może być powód braku okresu? Ale o który okres Ci
chodzi? Pierwszy po odstawieniu? Powinien wystapić - idź do lekarza.
Kolejny - może być później, nawet w ulotkach piszą, że pierwszy cykl
może być przedłużony o nawet 2 tygodnie. Praktyka wskazuje, że kolejnych
kilka też może być średnio regularnych.

> Tylko prosze, nie
> mowcie mi ze
> ciazy!!

Jeśli uprawiałaś seks bez zabezpieczenia, to cóż... idź do lekarza :-)))

Kami
____________________________
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414

2. Data: 2002-02-07 01:31:49

Od: "bolek" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Jeśli uprawiałaś seks bez zabezpieczenia, to cóż... idź do lekarza :-)))

Zeby zbadac czy sie ma AIDS czy moze aby zbadac czy zaszlo sie w ciaze ?
:-)))))))))

3. Data: 2002-02-07 16:26:14

Temat: Antykoncepcja a okres
Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy po zaprzestaniu braniu tabletek Cilest okres pojawia sie odrazu ? Czego
przyczyna moze byc to ze sie nie pojawil ? Tylko prosze, nie mowcie mi ze
ciazy!!

pozdroofka

test
Sprzedam produkcje beekeeping : propolis , wax i tak dalej.
Sprzedam produkcje beekeeping : propolis , wax i tak dalej.
Sprzedam produkcje beekeeping : propolis , wax i tak dalej.
rezonans magnetyczny