Re: Antysemita to Antypolak.

From: "Chiron" <i...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Antysemita to Antypolak.
Date: Fri, 4 May 2012 23:42:31 +0200

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jo1h4t$hhj$1@node2.news.atman.pl...

> Fałszowanie historii dzięki Tobie jest straszne. Polacy też mordowali.

Jeśli zarzucasz mi fałsz- to_proszę_o_konkretny_przykład. Flyer podał
przykład Łemków- górali ukraińskich, których w ramach "akcji Wisła" Polacy
wysiedlili na poniemieckie ziemie. Zrobili to, żeby zatrzymać falę okrutnych
zbrodni, których dokonywali Ukraińcy. Nie wszyscy oczywiście byli
zbrodniarzami- zapewne był to jakiś mały procent. Wyrwanie ich wszystkich z
ich własnego terytorium oczywiście nie było miłe ani pewno sprawiedliwe.
Sankcjonowało zbiorową odpowiedzialność. Jednak natychmiast położyło kres
mordom w Bieszczadach. Porównywanie przymusowych wysiedleń Łemków do zbrodni
niemieckich przez Flyera jest (użyję eufemizmu) antypolską manipulacją.

serdecznie pozdrawiam

Chiron