Re: Antyszczepionkowcy, antykanalowcy i po co medycyna?

From: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Antyszczepionkowcy, antykanalowcy i po co medycyna?
Date: Sun, 31 Mar 2019 13:08:48 +0200

ml#!

> z Australia ci sie pomylilo facet, w Anglii rzadko spotkasz rude
> wiewiorki, zezerly je amerykanskie, internet fajna rzecz, ino tylko
> glowy trzeba

Bylismy przed paru laty osiem dni w Londynie i w parkach widzielismy
tylko duze szare wiewiorki. Znajomy Anglik, ktory tutaj mieszka, a
urodzil sie w Londynie, opowiadal, ze za jego dziecinstwa byly rude
wiewiorki. Teraz sa takie same (lub podobne) jak w Grand Canyon.
A u nas czesto spotykamy czarne lub ciemne wiewiorki. Moim zdaniem to sa
cudzoziemki, ale znawcy twierdza i w ksiazce stoi, ze nasze wiewiorki
moga byc jasno rude, rude, a nawet czarne i to ten sam gatunek. Cos
podobnego jak z misiami, ktore widywalismy w Kanadzie i USA - ludzie
spieraja sie, ze to brunatne (brazowe) lub czarne, a one moga byc takie
i takie.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/27972979983/i
n/album-72157670558923650/

PS. Ten monitoring lotow ptakow jest ciekawy. Nasze bociany wybieraja
chyba inna droge? Przed rokiem w Portugalii (Algarve) trafilismy na
okolice, gdzie bylo wiele gniazd bocianich.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/40402048664/i
n/album-72157689088362880/
--
saluto