Aparat słuchowy

1. Data: 2006-01-29 12:38:05

Temat: Aparat słuchowy
Od: "Józek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś zna stronę z cenami aparatów słuchowych,
i gdzie na Śląsku można je kupić.
Dzięki za pomoc.
pzd.

Józek

2. Data: 2006-01-29 14:22:13

Temat: Re: Aparat słuchowy
Od: h...@i...pl (husadam) szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś zna stronę z cenami aparatów słuchowych,
> i gdzie na Śląsku można je kupić.
> Dzięki za pomoc.
> pzd.
>
> Józek

Na tej stronie można kupić z dostawą do domu przez Pocztę. Kupowałem juz
znajomej jedną sztukę więc wiem, że jest OK. Sklep jest w Katowicach i w
Gliwicach i można osobiście a szczegóły najlepiej telefonicznie.
HuSadam---------------------------------------------
-------------------
"Wiara nie toleruje rozumu, podobnie jak głupcy."

Kobiety i samochody... piekne! >>> http://link.interia.pl/f18f5

3. Data: 2006-01-30 20:17:28

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Józek wrote:
> Może ktoś zna stronę z cenami aparatów słuchowych,
> i gdzie na Śląsku można je kupić.
> Dzięki za pomoc.

Nie piszesz, o jakie aparaty Ci chodzi, ani o jakim stopniu niedosłuchu
tu mówimy. HuSadam podał Ci już odnośnik do aukcji z prostym aparatem
słuchowym. O ile jednak Twój niedosłuch jest głębszy, nie powinieneś z
niego korzystać. Generalnie uważam, że dobieranie aparatu słuchowego bez
współpracy z laryngologiem mija się z celem - dopiero na podstawie
badania słuchu można ocenić, jakie aparaty wchodzą w grę.
Co do cen, to jeden z najtańszych już widziałeś na wskazanej stronie.
Używane aparaty można kupić za 100zł lub więcej. Nowe i nowoczesne to
często wydatki kilku tysięcy złotych. Natomiast miejsc, w których można
je kupić, jest bardzo dużo. W praktycznie każdym większym mieście (np. w
Katowicach) widziałem co najmniej kilka(naście) miejsc, w których są
sprzedawane aparaty.

Pozdrawiam,
Gerard

4. Data: 2006-01-31 09:02:01

Od: "Józek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr "Gerard" Machej" <g...@g...com> napisał w
wiadomości news:drls63$gcp$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
> kupić, jest bardzo dużo. W praktycznie każdym większym mieście (np. w
> Katowicach) widziałem co najmniej kilka(naście) miejsc, w których są

Dziękuje bardzo.
To jest starsza osoba z która mam coraz większe trudności
z porozumiewaniem się, dlatego doszyłem do przekonania
że może aparat słuchowy.
Badania lekarskie raczej nie wchodzą w rachubę.
Prze goglowałem i nic nie znalazłem i stad to pytanie.

Pozdrawiam
Józek

5. Data: 2006-02-01 12:28:26

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> To jest starsza osoba z która mam coraz większe trudności
> z porozumiewaniem się, dlatego doszyłem do przekonania
> że może aparat słuchowy.
> Badania lekarskie raczej nie wchodzą w rachubę.

Moja Babcia za radą specjalisty od aparatów słuchowych kupiła sobie aparat
słuchowy za 2000 zł.,
później okazało się, że aparat po leczeniu laryngologicznym był zbyteczny.
--
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
www.handbike.pl

6. Data: 2006-02-01 12:47:41

Od: h...@i...pl (husadam) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słuchowy za 2000 zł.,
> później okazało się, że aparat po leczeniu laryngologicznym był zbyteczny.

Nadal polecam aparat wskazany w linku, nowy, z gwarancją i homologacją za
19,50. JEZELI się nie sprawdzi, to zawsze zdązy sie wydać 2.000zł...
HuSadam

Kliknij po wiecej! >>> http://link.interia.pl/f18ed

7. Data: 2006-02-01 12:54:52

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Grela (interpio) wrote:
> Moja Babcia za radą specjalisty od aparatów słuchowych kupiła sobie aparat
> słuchowy za 2000 zł.,
> później okazało się, że aparat po leczeniu laryngologicznym był zbyteczny.

Tak też bywa. Wizyta u lekarza może dać naprawdę dużo. Czasem sprawa
może się sprowadzić do usunięcia nagromadzonej w uszach woskowiny.
Kupowanie aparatu bez konsultacji może też doprowadzić do jeszcze
szybszego pogłębienia niedosłuchu, szczególnie jeśli kupi się aparat
niedobrany. W moim przypadku taki aparat na 40dB byłby stanowczo za
słaby i nie spełnił swojego zadania. Z kolei dla osób o lepszym słuchu
moje aparaty są stanowczo za silne.
Tak więc upierałbym się, żeby jednak zabrać starszą osobę to laryngologa :)

Pozdrawiam,
Gerard

TEST
_dQ ***Hot stuff - check this out !!! _dQ
RZECZNIK ON
Wirtualna klawiatura i mysz?!
Nauka przez Internet