Apel do p. Andrzeja Głowackiego

1. Data: 2003-10-14 00:31:59

Temat: Apel do p. Andrzeja Głowackiego
Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

P. Andrzeju,
Po dłuższej nieobecności znów pojawił się Pan "na grupie" i zaczął udzielać
porad medycznych. Sprawiać one mogą czasami wrażenie, ze jest Pan lekarzem
Ponieważ od pewnego czasu czytuję umieszczane tu wypowiedzi, wiem, że tak
nie jest.
Wierzę, że powodują Panem szlachetne pobudki, jednakże zgodzi się Pan z
niepodważalnym faktem, że nie ma Pan wymaganych (równiez przez prawo)
kwalifikacji do dzielania konkretnych porad medycznych. Mogą one, mimo Pana
najlepszych intencji, spowodować u ich nieswiadomych odbiorców niekorzystne
dla ich zdrowia następstwa.
Dlatego też, nie chcąc odbierać Panu przyjemności pomagania bliźnim w ich
kłopotach ze zdrowiem apeluję, aby na koncu swoich porad umieszczał Pan
informację, że nie jest Pan lekarzem.

Pozdr
P -nie lekarz ( chociaz dr:))

przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, usuń z mojego adresu e-mailowego
zwrot;"@niechcespamu"

2. Data: 2003-10-14 00:35:30

Temat: Re: Apel do p. Andrzeja Głowackiego
Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście apelu tego nie ograniczam tylko do p. Andrzeja Glowackiego. O to
samo proszę innych dyskutantów, nie będących lekarzami, którzy chcą udzielać
ogólnych porad medycznych.

Pozdr

3. Data: 2003-10-14 01:04:31

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Oct 2003 02:35:30 +0200, Paweł wrote:

> Oczywiście apelu tego nie ograniczam tylko do p. Andrzeja Glowackiego. O to
> samo proszę innych dyskutantów, nie będących lekarzami, którzy chcą udzielać
> ogólnych porad medycznych.

To znaczy, że to ma być teraz grupa tylko dla lekarzy udzielających sobie
wzajemnie porad, a nie grupa dyskusyjna postowiczów na tematy zdrowia?
Kto to ustalił?

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

4. Data: 2003-10-14 06:06:00

Od: "Ania \(Foxy\)" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przejrzałam posty p. Głowackiego i nie widze w nich niczego karygodnego i
zgadzam się że nie trzeba byc lekarzem, żeby móc podzielic sie swoimi
spostrzeżeniami i doświadczeniem. Zresztą nie mamy żadnej gwarancji, że
osoby za nich sie podające sa nimi w rzeczywistości.Uważam że posty
p.Głowackiego są przydatne....
Avf

5. Data: 2003-10-14 06:07:08

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-14 03:04, Użytkownik Kaja napisał:

> To znaczy, że to ma być teraz grupa tylko dla lekarzy udzielających sobie
> wzajemnie porad, a nie grupa dyskusyjna postowiczów na tematy zdrowia?
> Kto to ustalił?

Myślę że aż tak radykalnie to nie, ale miło by chyba było, gdyby
nie-lekarze pisali w postach że nie są lekarzami.
(A jeżeli tego się nie da osiągnąć to może na odwrót - niech lekarze
piszą że nimi są....)

--
Paweł Muszyński

6. Data: 2003-10-14 06:16:00

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bmg3je$t2n$...@n...news.tpi.pl,
Paweł Muszyński <p...@b...org>:

> [...]
> nie-lekarze pisali w postach że nie są lekarzami.
> (A jeżeli tego się nie da osiągnąć to może na odwrót - niech lekarze

No wlasnie, tez mysle, ze jesli juz to raczej na odwrot, no i niektorzy tak
robia, ze specjalizacja, kiedy jest potrzeba.

(Poza tym na niemoderowanej grupie wszelkie takie ustalenia i tak nie beda w
wiekszosci przestrzegana)

--
Robert (tez nie-lekarz, chociaz dr ;))

7. Data: 2003-10-14 06:18:32

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bmg3qg$5c3$...@n...news.tpi.pl,
Ania (Foxy) <f...@p...onet.pl>:
> [...]
> mamy żadnej gwarancji, że osoby za nich sie podające sa nimi w
> rzeczywistości.Uważam że posty p.Głowackiego są przydatne....

Zgadzam się w pełni.
Do tego dodam, że przy "niebezpiecznych" poradach na ogól ktoś inny
prostuje.

--
Robert

8. Data: 2003-10-14 06:18:52

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> wrote in message
> Oczywiście apelu tego nie ograniczam tylko do p. Andrzeja Glowackiego. O
> samo proszę innych dyskutantów, nie będących lekarzami, którzy chcą
> [...]

Panie Pawle jest pan w bledzie. Jesli chce pan stworzyc forum gdzie pytania
moze zadac kazdy a odpowiedzi udzielic tylko uprawniona do tego osoba to
moze pan to zrobic i byla by to bardzo dobra inicjatywa. Ta grupa dyskusyjna
oparta jest na swobodnej wymianie mysli i doswiadczen ludzi czesto
anonimowych i taki format dyskusji tez ma swoja wartosc nawet jesli nie
wszystkie wypowiedzi sa merytorycznie poprawne.

9. Data: 2003-10-14 08:09:07

Od: "Csirke" <c...@p...wytnij.to.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do tego dodam, że przy "niebezpiecznych" poradach na ogól ktoś inny
> prostuje.

Jak sam zauważyłeś - "na ogół".
A co, jak nie zdąży?

Csirke

10. Data: 2003-10-14 09:14:14

Od: "Imoe" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest grupa dyskusyjna, a nie gabinet lekarski. Wydaje mi się, że osoby
proszące o porady spodziewają się, że niekoniecznie będą one pochodzić od
lekarza.

Imoe

kto moze dac skierowanie i na jakie hormony?
pokrzywka - od czego i do kogo??
przygotowanie do pobrania krwi
co to moze byc
WZW - szczepienia