Apel - do wszystkich

1. Data: 2004-02-16 19:29:35

Temat: Apel - do wszystkich
Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy!
Ja rozumiem, że tu psychologia i humaniści i skomplikowane sprawy itp. itp.
itp., ale czy nie mozna by trochę jednak zwięźlej? Jestem tu, bo chcę a nie bo
muszę, ale miejcie litość!
Pozdrawiam, K

1. Data: 2004-02-16 19:44:43

Temat: Re: Apel - do wszystkich
Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 Feb 2004 20:29:35 +0100, e...@p...onet.pl napisał/napisała:
> muszę, ale miejcie litość!

dobrze. :P

--
*it's much better to fuck without love than to be in love and not fucking*
GG: 70701

1. Data: 2004-02-16 19:48:55

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uderz w stół, a użytkownik <e...@p...onet.pl> się odezwie
w wiadomości news:7cab.000009a1.40311a1e@newsgate.onet.pl...
> [...]
itp.
> itp., ale czy nie mozna by trochę jednak zwięźlej? Jestem tu, bo chcę a

chętnie, ale są tu tacy, któzy litość uznali za przeżytek,
więc nie wiem czy jest sens abyś się wysilał, bo to niewiele da.
Próbowałem ja i próbowało wiele osób - takie wyłądowania muszą być co jakiś
czas - jak w naturze, a potem będzie chwila spokoju.
Zresztą, ci właśnie emocje uważają za efekt uboczny którego należy się
pozbyć - intelekt tylko, jalepiej maszynowy. I mniejwięcej o to się toczy
bój.
Odczekaj chwilkę albo wrzuć jakiś ciekawy temat.
mMówię oczywiście za siebie a nie za wszystkich :) - coby mi znowu ten grzyb
jeden-raz-jadalny nie wypominał.

1. Data: 2004-02-16 20:47:05

Od: Gilbert <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(`/\
`=\/\
`=\/\
`=\/
\...
fen napisał(a):
[...]
> Próbowałem ja i próbowało wiele osób - takie wyłądowania muszą być co jakiś
> czas - jak w naturze, a potem będzie chwila spokoju.

Ech, IMHO to po prostu sublimacja. :P

--
_ __,;;;/ Gilbert
,;( )_, )-\| __________________________________________

1. Data: 2004-02-16 21:10:12

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uderz w stół, a użytkownik "Gilbert" <g...@o...pl> się odezwie w
wiadomości news:c0rdop.39s.1@gilbert.net...
> (`/\
> `=\/\
> `=\/\
> `=\/
> \...
> fen napisał(a):
> [...]
>
> Ech, IMHO to po prostu sublimacja. :P

a może eksteriryzacja?

1. Data: 2004-02-16 22:58:38

Od: Gilbert <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(`/\
`=\/\
`=\/\
`=\/
\...
fen napisał(a):
> a może eksteriryzacja?

Ee, DUPlikAcja.

--
_ __,;;;/ Gilbert
,;( )_, )-\| ________________________________________________

1. Data: 2004-02-17 04:47:01

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Gibert napisal:
< poprostu sublimacja >

W twoim przypadku
- napiecie magnetyzujace.

Lili

[Spam] Zaginęli nasi przyjaciele - Prośba o pomoc
Żałoba - do Kaśki chyba
Prośba o opinie i chyba ważny temat to dyskusji...
test - ankieta
Dlaczego tak to jest?