Apelacja do kobiet.

41. Data: 2009-09-28 00:03:23

Temat: Re: Apelacja do kobiet.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

aszheri wrote:

> Jak ja jestem fałszywa w kwestii własnej seksualności i ...to niech
> Cie szlag globie...nic nie pojmujesz
> A co do cudzej, to każdy ma prawo mieć własne zdanie... tyle
Uprośćmy; Moralna kobieta=glob posłucha; Seksualna , zwyczajna
kobieta= glob pokocha.
Teraz nasz przypadek; Moralizująca kobieta , która wystawia tyłek=glob
głupieje, bo dostaje dwie informacje na raz --- TAK i NIE..I teraz
jeśli kobieta się nieokreśli , nie będzie wiedziała czego chce i jaka
jest, to glob pójdzie na prostytutkę i ona mu pokaże krucyfiks i
zachęci do modlitwy. Znowuż glob pójdzie do siostry zakonnej i
odbędzie stosunek za pieniądze, bo jej wydaje się że jest i taka i
taka, bo siebie nie umie określić , nie wie czego chce.
I tak widzimy Ikselcie, która zasuwa seksem, a jak zobaczy jakikolwiek
odchył od moralności to wyje potępieniem.
Można oszaleć i teraz żyj tak .
Przejaskrawiłem, ale może będzie łatwiej.;)

42. Data: 2009-09-28 07:27:28

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Wrz, 21:50, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

n.googlegroups.com...
> [...]
bl.googlegroups.com...
> [...]
rm.googlegroups.com...

> etam!
> Zakompleksione wariatki chyba?
>
> J-23 itede
>
> Na jedno wychodzi...

omijam szerokim lukiem

43. Data: 2009-09-28 08:42:01

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
i.googlegroups.com...
On 27 Wrz, 21:50, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]

omijam szerokim lukiem

Udawacz(ka) Mikulskiej. Chrabini.

44. Data: 2009-09-28 09:14:17

Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Wrz, 19:10, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Ocipiałaś? Podniecać się monogamicznym seksem proprokreacyjnym
> z30-kilkuletnim stażem, w któym największą perwersją jest głębokie
> gardło? :D
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

A ja wierze, że można sie takim seksem cieszyć przynajmniej z dwóch
powodów.
1. ma świadomość iżże drugi raz może sie (gdyby chciała wymiany calów)
jej tak nie poszczęścić , prędzej 6stke w totolotka trafi ;))
2. jak się ma wyobraźnie to nie ma rzeczy niemożliwych. Inwencja
erotyczna to cudna umiejętność.

-aszheri-

45. Data: 2009-09-28 09:15:44

Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Wrz, 02:03, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> odchył od moralności to wyje potępieniem.
> Można oszaleć i teraz żyj tak .
> Przejaskrawiłem, ale może będzie łatwiej.;)

Przekaz jasny hybryda pojęła

46. Data: 2009-09-28 09:21:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aszheri" napisał:

> A ja wierze, że można sie takim seksem cieszyć przynajmniej z dwóch
> powodów.

Ale dlaczego nam każesz się nim cieszyć - a raczej podniecać?
(trolli, trolla)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

47. Data: 2009-09-28 09:33:57

Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Wrz, 11:21, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Ale dlaczego nam każesz się nim cieszyć - a raczej podniecać?
> (trolli, trolla)

;D każesz? delikatnie sugeruję raczej, na zasadzie 'na bezrybiu i rak
ryba' ;))))
pozdrawiam

-aszheri-

48. Data: 2009-09-28 09:40:11

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapytałem, czy nie uważa, że jednak mnie oszukała, obraziła się.
> --- Za kogo pan mnie ma! Tak, zainteresował mnie pan, ale tylko
> dlatego, że pan zabłąkany!

Szukałeś łatwej ofiary, no i łatwo znalazłeś ofiarę.
Ja bym jednak nie generalizował na stare-młode pokolenia.
To zdarza się wszędzie.

49. Data: 2009-09-28 09:53:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Redart wrote:

> Szuka�e� �atwej ofiary, no i �atwo znalaz�e� ofiar�.
> Ja bym jednak nie generalizowa� na stare-m�ode pokolenia.
> To zdarza si� wsz�dzie.

Młode pokolenie nie jeździ takimi dysonansami, jak idzie na randkę to
to jest randka.[ małolaty]
A gdybym ten przypadek namalował, to byś zobaczył kobietę nagą i
wypiętą, a za nią tabuny facetów, przed nią by stał krucyfiks i
miałaby złożone ręce do modlitwy i byś zgłupiał, czy namalowałem
liberałkę czy konserwatystkę. To widać po iks '' prostytutka z
krucyfiksem''--przejaskrawione.

50. Data: 2009-09-28 09:56:13

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

>liberałkę czy konserwatystkę. To widać po iks '' prostytutka z
>krucyfiksem''--przejaskrawione.
Wyłączyłem IKS (KF). Jest zbyt 'nierzeczywista" ;)

Z PSP
Jadrysiowi
Jednej
KUKU NA MUNIU...