prezent dla kobiety

1. Data: 2009-09-27 17:44:31

Temat: prezent dla kobiety
Od: "Lukas" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam co sądzicie o zrobieniu strony na kobiety, która znam od 2 miesięcy.
To ma byc prezent na 30 urodziny. Jak Wy kobiety byście zareagowały? Oboje
jesteśmy za sobą.
Chciałbym , aby to była strona która ją poruszy.... autorska z jej zdjęciem,
troche o niej, do tego wiersz ode mnie( dedykacja), ale wiersz tak napisany,
zeby nikt nie wiedział o co chodzi , a tylko my, np. okolicznosci poznania
się, wspolne mile chwile . Do tego jakies motto, obrazujące jej osobowość,
jej pragnienia.

Co o tym sądzicię Panie ? Czy to dobry pomysł i czy kobieta będzie z tego
zadowona?

Adres strony podam w dniu urodzin w smsie ( oczywiscie bedzie tez spotkanie)
i napisze, ze znalazlem fajna strone, spojrz: www.imienaziwsko.pl tej osoby

2. Data: 2009-09-27 17:55:52

Temat: Re: prezent dla kobiety
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukas" napisał:

> Co o tym sądzicię Panie ? Czy to dobry pomysł i czy kobieta będzie
> z tego zadowona?

Dla mnie dobry - pod warunkiem, że w adresie nie byłoby moich
personaliów. Pamiętam, jaką frajdę daaawno temu sprawiało mi wrzucanie
fotek własnej produkcji na taką stroniczkę :) Skaner rozgrzewał się do
czerwoności ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

3. Data: 2009-09-27 18:20:15

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze zdjęciem to lepiej poczekać, zostawić miejsce, sama może wybrać,
W końcu wgranie pliku trwa moment.
Tak będzie bezpieczniej.

Ale nie każdej dziewczynie może się to spodobać,
zależy od harakteru, doświadczeń , sytuacji, mażeń...

4. Data: 2009-09-27 18:26:57

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukas pisze:
> [...]
> zadowona?
>
> Adres strony podam w dniu urodzin w smsie ( oczywiscie bedzie tez spotkanie)

Co za kutwa, kisi na brylanty ;-P

--
Katharina von pierdziasia

5. Data: 2009-09-27 18:52:29

Od: "Lukas" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdjęcie ma byc jedno głowne odpowiednio obrobione na potrzeby strony , a w
dziale galeria jej najladniejsze zdjecia , wiem ktore to są...) wkomponowane
itp., takze jedno musi byc , strone chce zrobic na hasło ( zeby
zaakceptowala) , a potem jesli bedzie chciala link bedzie ogolnodostepny

6. Data: 2009-09-27 21:43:50

Od: "Veronika" <v...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukas" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Witam co sądzicie o zrobieniu strony na kobiety, która znam od 2 miesięcy.
> To ma byc prezent na 30 urodziny.
(...)
> Co o tym sądzicię Panie ? Czy to dobry pomysł i czy kobieta będzie z tego
> zadowona?

Nie będzie zadowolona.

V-V

7. Data: 2009-09-27 23:16:15

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:
> Użytkownik "Lukas" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> (...)
>
> Nie będzie zadowolona.

heh, ja kiedyś buty kupiłem na prezent, koszmarnie drogie, takie jakie
chciała. nie była zadowolona :)

8. Data: 2009-09-28 08:30:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> heh, ja kiedyś buty kupiłem na prezent, koszmarnie drogie, takie jakie
> chciała. nie była zadowolona :)

Bo zadowolić kobietę takim prezentem to bardzo trudna rzecz jest.

Qra

9. Data: 2009-09-28 08:39:46

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Bo zadowolić kobietę takim prezentem to bardzo trudna rzecz jest.
>
> Qra

Pozbawił kobietę najwyższej przyjemności jakiej one doznają - kupowania...

10. Data: 2009-09-28 08:43:55

Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Wrz, 19:44, "Lukas" <q...@o...pl> wrote:
> [...]
> zadowona?
>
> Adres strony podam w dniu urodzin w smsie ( oczywiscie bedzie tez spotkanie)

E tam... zrób coś oryginalniejszego np; performance - tylko Ty i
rzeczy-sytuacje intymne, z waszej znajomości - to dla romantyczki.
Zaś dla wymagającej indywidualistki - tylko Ty, rurka, ściana i wiele
kolorów farby ;)) ;P

-aszheri-

Apelacja do kobiet.
Z PSP