prezent dla kobiety

11. Data: 2009-09-28 09:00:48

Temat: Re: prezent dla kobiety
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podejście do tematu od d*y strony.
Koleżanki skwitują ten prezent parsknięciem, ew. współczującym uśmiechem.
Jak chcesz ją na coś podobnego narażać, to... masz jaja. ;D

--
CB

12. Data: 2009-09-28 09:21:40

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

c:psf,psp
"Lukas" <q...@o...pl>

> [...]
>
> Adres strony podam w dniu urodzin w smsie ( oczywiscie bedzie tez
> spotkanie) i napisze, ze znalazlem fajna strone, spojrz:

Zyskałbyś znacznie "więcej", gdybyś ukrytą kamerką nakręcił intymne
sceny z waszych kontaktów i umieścił je wraz z nazwiskiem i imieniem
partnerki w Internecie, po czym poinformował ją, że znalazłeś ciekawą
stronę publiczną - nie przyznając się oczywiście do autorstwa.
To byłby dowód miłości i poważnego traktowania waszego związku.
Jej zdanie oczywiście się nie liczy, bo jak piszesz to nie jest strona O
lecz strona NA (napaść)...
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

13. Data: 2009-09-28 09:57:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Sep 2009 10:39:46 +0200, Prawusek napisał(a):

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> Pozbawił kobietę najwyższej przyjemności jakiej one doznają - kupowania...

Bingo :-)
--

Ikselka.

14. Data: 2009-09-28 12:08:02

Od: Prawusek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Sep 2009 11:57:38 +0200, XL wrote:

> Bingo :-)

Mosz prawie - większa od seksu, który jest narzędziem do portfela
męskiego.

15. Data: 2009-09-28 21:26:20

Od: "Veronika" <v...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> heh, ja kiedyś buty kupiłem na prezent, koszmarnie drogie, takie jakie
> chciała. nie była zadowolona :)

Bo się butów w prezencie nie kupuje.

V-V

16. Data: 2009-09-28 22:03:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Sep 2009 23:26:20 +0200, Veronika napisał(a):

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Bo się butów

...swojej kobiecie...

> w prezencie nie kupuje.

...podobnie jak garnków, zmywarek czy innych artykułów tzw codziennego
użytku lub tzw art. niezbędnych typu szczotka do włosów czy mydło,
natomiast artykuły tzw luksusowe - futra, biżuteria, perfumy czy w pewnych
sytuacjach (dla podkreślenia miłych kobiecie intencji mężczyzny) zmysłowa
bielizna - są jak najbardziej na topie wśród oczekiwanych przez kobiety
prezentów od ich mężczyzn :-)

--

Ikselka.

17. Data: 2009-09-29 00:20:40

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Bo się butów w prezencie nie kupuje.

najlepszy prezent jaki jej dałem, to była piosenka o nas własnogłośnie
nagrana na jej pocztę głosową kiedy była jakieś 140 km ode mnie. jak do
tej pory nie udało mi sie tego przebić niczym.

w ogóle - kupowane prezenty mniej cieszą.

18. Data: 2009-09-29 07:51:47

Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Wrz, 00:03, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> sytuacjach (dla podkreślenia miłych kobiecie intencji mężczyzny) zmysłowa
> bielizna - są jak najbardziej na topie wśród oczekiwanych przez kobiety

Jak bym miała się zdawać na gust zmysłowych prezentów od co
niektórych, to wszystko było by na biało.
Czyli ubrać się, wziąć pobłogosławić, świeczka w rękę i do
komunii... ;)
Także czasem "męski prezent" może być bolesny, no chyba że pójdzie jej
to qpić z kolegą gejem :)

-aszheri-
p.s W sprawie prezentu dobrze jest po prostu s ł u c h a ć kobiety
na dłużej niż tydzień przed faktem.

19. Data: 2009-09-29 08:11:31

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aszheri" <a...@o...pl> wrote in message
h.googlegroups.com...

p.s W sprawie prezentu dobrze jest po prostu s ł u c h a ć kobiety
na dłużej niż tydzień przed faktem.

A gdzie partnerstwo i równouprawnienie?!

20. Data: 2009-09-29 08:21:54

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" napisał:

> p.s W sprawie prezentu dobrze jest po prostu s ł u c h a ć kobiety
> na dłużej niż tydzień przed faktem.
> A gdzie partnerstwo i równouprawnienie?!

No jak to? Kobieta leży i pachnie, a mężczyzna ją dopieszcza :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Apelacja do kobiet.
Z PSP