Apelacja do kobiet.

71. Data: 2009-09-28 12:22:41

Temat: Re: Apelacja do kobiet.
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Globku,

ale to, że kobieta nie wie czego chce, to jest truzim i oczywistość. Zawsze
twierdzę, że jak ktoś chce nam zrobić świnstwo, to powinien dać nam wybór.
Tak już mamy....

Jesteśmy też z natury ciekawe (my kobietki), co jest orzyczyną wielu
problemów w naszym kobiecym zyciu.

MK

PS. Moment.... męska prostytutka to jest towar....więc jakby nie ma tu
miejsca na jego widzi-mu-się. I jako nabywca towaru owszem, byłabym
zdziwiona i co więcej domagałabym się zwrotu kasy.
Natomiast gdyby to był zwykły facet... wiesz.... Pewnie obśmiałabym się
zdrowo i pofilozofowała nad krętością natury ludzkiej.

MK

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...

Tu nie chodzi o to że chce się ruchać, a kobiety bronią, tu chodzi o
to że kobieta sama nie wie czego chce , = goni ją ciało, a głowa
moralizuje. Nie da się jednocześnie tej kobiety zaspokajać i być
wstrzemięźliwym, w tym przypadku pójde do kk jak będe chciał
moralności, a nie na randkę. Kupisz sobie męską prostytutkę i on
przyjdzie do ciebie z kropidłem---nie zdziwi ciebie to?

72. Data: 2009-09-28 12:23:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar wrote:
> Matko, jednak to prawda, ?e ?wiat niekt?rych kr?ci si? dooko?a....
> d...y.....:-), MK
>
> (ale jako parodia - super)
>

> U?ytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
m.googlegroups.com...
> [...]
> Ale jak patrz? na nastolatk?w i na stykanie si? tej m?odzie?y, g?adko
> i bez ?adnego zgrzytu, wywo?anego nadmiern? pruderi?, czy
> rozwydrzeniem, ?yczliwe u?miechy i przyjazne zachowania z tak?
> ?atwo?ci? si? pojawiaj?, tak s? sympatyczne, ?e trzeba przyzna? i? ten
> m?ody narybek jest zgo?a inny, jakby wyzwolony z piek?a dysonans?w,
> du?o, bardzo du?o si? zmieni?o, opad?y ca?e tony afektacji, przesad,
> zmanierowania, tej jakiej? konwusylno?ci, kt?ra cechuje starsze
> pokolenie i my?l? ?e t? zmian? wywo?a? kto? bardzo pot?ny, sam duch
> czasu do tego najbardziej si? przyczyni?.

A nie zauważyłaś że to była randka i jednocześnie msza, normalnie to
idzie się na randkę po to aby poznać kobietę, a na msze idzie się do
kościoła.
To ty masz jakieś zbereźne myśli, że od razu poszedłbym z nią do
łóżka----podnieciłaś się czy co ? bo projektujesz.;)

73. Data: 2009-09-28 12:24:01

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to wykaż się klasą i rób lepiej :-), MK

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Vilar wrote:
> Globek we?,
>
> Duch ma takie samo prawo do swoich pogl?d?w, jak Ty do swoich.
>
> Mozesz si? z nimi nie zgadza?, ale atakowanie samego Ducha jest jednak
> poni?ej pewnego poziomu.
>
> MK
>

> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
p.googlegroups.com...

> My ty piszemy o realnych problemach, a nie o twoim odrywie od
> rzeczywisto?ci. Jeste? kolejnym przyk?adem, bujania w ob?okach,
> wszystko co realne wprowadza ciebie w nerwic? ,spierdolony
> ideologicznie cio?ku.

Jak narazie to ciołek spierdolony ideologicznie nic nie wypowiedział,
tylko wyzywa globa , a jak ktoś jest psychiczny to zakład ,a nie ma
swoje poglądy.

74. Data: 2009-09-28 12:26:23

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nei zauważyłam.

Bo jeśli traktować tekścik jako próbe literacką i parodię, to możemy się
usmiechnąć.

Ale jeśli jako opis realnego zdarzenia, to
- albo obydwoje pomylili swoje intencje (co się zdarza),
- albo mają problemy z komunikacja na podstawowym poziomie,
- albo autor ma niezły bajzel pod sufitem

I dlatego stawiam ma literaturę, MK

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

75. Data: 2009-09-28 12:30:49

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Wrz, 13:59, "Duch" <n...@n...com> wrote:

> Albo te fikcyjne swiaty globa... sporo bujania w oblokach, teoretyzowania,
> malo zycia tutaj.

A ja powiem, ze niewielu z nas, tutaj,
potrafi przeniknac przez REAL tak jak
wlasnie Glob, ktory zauwaza to, co
dla wielu z kolei jest niezauwazalne.

Ale mowie o PRZENIKANIU, a nie
o PRZEMYKANIU po powierzchni.

76. Data: 2009-09-28 12:31:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar wrote:
> [...]
> zdrowo i pofilozofowa?a nad kr?to?ci? natury ludzkiej.
>
> MK
>

> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
l.googlegroups.com...

> Tu nie chodzi o to ?e chce si? rucha?, a kobiety broni?, tu chodzi o
> to ?e kobieta sama nie wie czego chce , = goni j? cia?o, a g?owa
> moralizuje. Nie da si? jednocze?nie tej kobiety zaspokaja? i by?
> wstrzemi?liwym, w tym przypadku p?jde do kk jak b?de chcia?
> moralno?ci, a nie na randk?. Kupisz sobie m?sk? prostytutk? i on
> przyjdzie do ciebie z kropid?em---nie zdziwi ciebie to?

Jaka natura kobiety co ty bredzisz, przez ten głupkowaty kościółek,
kobieta mówi do męża o tym aby był moralny i wstrzemięźliwy, a za 5
minut wkurwia się na niego wchodząc do pokoju że mu nie stoi i jej
niezaspokaja. Nawet schizofrenie kiedyś opisywano jako reakcje na dwa
wykluczające się polecenia, a że nie mogło się wybrać, bo zawsze było
źle, to następowało rozczepienie jaźni. ÁLbo wiesz czego chcesz, i
trzymasz się tego, albo latasz po skrajnościach.

77. Data: 2009-09-28 12:32:47

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
> Matko, jednak to prawda, że świat niektórych kręci się dookoła....
> d...y.....:-), MK
>
> (ale jako parodia - super)

Mowisz o swiecie takich specyficznych teoretykow,
ktorzy przez cale wakacje nie poczuli bliskosci kobiety,
tylko sie rozgladali. Teraz glodnemu chleb na mysli :)

No i nagle jakas panna wpadla w odwiedziny. Raczej z litosci niz
zainteresowania.
Tego jednak "przypadek" nie zauwazyl.
Za to stlumione pragnienia sie ruszyly i stad te fantazje.

Pozdr,
Duch

P.S.
Fajnie jest przeczytac taki przypadek, zeby zobaczyc na jakie
niebezpieczenstwo
wystawione nieswiadome niczego mlode dziewczyny.

78. Data: 2009-09-28 12:42:05

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

I za to go cenie.
Choc czasem szaleje....
Ale to chyba nieodlaczne.
Nie da sie podrózowac przez rózne zjawiska nie zahaczajac o manowce,

MK

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

79. Data: 2009-09-28 12:46:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar wrote:
> No to wyka? si? klas? i r?b lepiej :-), MK
>
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

p.googlegroups.com...

> Jak narazie to cio?ek spierdolony ideologicznie nic nie wypowiedzia?,
> tylko wyzywa globa , a jak kto? jest psychiczny to zak?ad ,a nie ma
> swoje pogl?dy.

Ciołków się pałuje, bo ciołek i tak nic nie zrozumie.

80. Data: 2009-09-28 12:48:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar wrote:
> [...]
>
> Ale je?li jako opis realnego zdarzenia, to
> - albo obydwoje pomylili swoje intencje (co si? zdarza),
> - albo maj? problemy z komunikacja na podstawowym poziomie,
> - albo autor ma niez?y bajzel pod sufitem
>
> I dlatego stawiam ma literatur?, MK
>
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

> A nie zauwa?y?a? ?e to by?a randka i jednocze?nie msza, normalnie to
> idzie si? na randk? po to aby pozna? kobiet?, a na msze idzie si? do
> ko?cio?a.
> To ty masz jakie? zbere?ne my?li, ?e od razu poszed?bym z ni? do

Nie , to ty po prostu nie dostrzegasz problemu, zobacz co to jest
dysonans .

Z PSP
Jadrysiowi
Jednej