Araukaria

1. Data: 2002-06-27 07:43:47

Temat: Araukaria
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow goraco. Poszukuje iglaka o nazwie Araukaria araucana, czy
ktoś ma pojęcie gdzie można coś takiego kupić ( jakie jest ewentualna cena ).
Ciekawi mnie też cała rodzina Araukarii gdzie w internecie można znaleźć opisy
innych araukarii niż wyniosła i araucana.

Z pozdrowieniami
Krzysiek Poznań

2. Data: 2002-06-27 07:57:18

Temat: Re: Araukaria
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
opisy
> innych araukarii niż wyniosła i araucana.

Poczytaj "DUCHA":
http://ogrody.agrosan.pl/piotr/araukaria.html
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

3. Data: 2002-06-27 08:23:27

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

<c...@p...onet.pl> wrote in

> Witam grupowiczow goraco. Poszukuje iglaka o nazwie Araukaria
> araucana, czy ktoś ma pojęcie gdzie można coś takiego kupić ( jakie
> jest ewentualna cena )

Ceny nie pomne, ale w ubieglym tygodniu staly dwie w punkcie sprzedarzy
kolo Ogrodu Botanicznego we Wro, a dawno temu (w maju) byly chyba w OBI tez
we Wro. OBI nie polecam - standardowo wszystko jest tam przesuszone i
duuuuzo drozsze.
Pozdrawiam - Ewa Sz.

4. Data: 2002-06-27 08:59:08

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał:
--
> Pozdr. Jerzy Nowak
> Wawa
> "Słowa zostawiają głębsze rany niż igły."

O, już Ci mija, cieszę sie :-)

Pozdrawiam, Anula :-)

5. Data: 2002-06-27 12:26:43

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolo Ogrodu Botanicznego we Wro, a dawno temu (w maju) byly chyba w OBI tez
> we Wro. OBI nie polecam - standardowo wszystko jest tam przesuszone i

Sa teraz w szkolce przy Ogrodzie. Ceny, niestety, od 100 zł, choc w zeszlym
roku widzialem mala sztuke za 50. W Obi 300-500. Bez sensu.
Wez pod uwage mrozoodpornosc. Tylko araucana dobrze okryta na zime moze ja w
Polsce przetrwac. Poza tym A. heterophylla czesto jest uprawiana w doniczkach.
Na inne chyba nie ma szans.
Pozdrawiam, Mariusz Mieczakowski

6. Data: 2002-06-27 12:26:47

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in
8:

> Ceny nie pomne,
Bylam przed chwila i chwilowo jeszcze pomne - 120 zl za okaz 40-50 cm
wysoki
Pozdrowienia - Ewa Sz.

7. Data: 2002-06-28 06:44:07

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@p...onet.pl> napisał:
> [...]
> roku widzialem mala sztuke za 50. W Obi 300-500. Bez sensu.
> Wez pod uwage mrozoodpornosc. Tylko araucana dobrze okryta na zime moze ja

Ale drogo! W zeszłym roku dostałam w prezencie 2 nasiona A.araucana (chyba?)
z florpaku. Można sobie zakupić większą ilość. Oba wzeszły, a jak się
zrobiło -5st.C na początku zimy, przeniosłam do domu, przezimowały ładnie,
od wiosny są na zewnątrz. Przesadzenie zniosły bez bólu, mają po
kilkanaście cm wysokości, przyrastają. Mam i drzewka, i frajdę z
samodzielnego wyhodowania.

Pozdrawiam, Anula :-)

8. Data: 2002-07-01 11:09:12

Od: "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
opisy
> innych araukarii niż wyniosła i araucana.

jesli to taka typowa araukaria to w Warszawie prawie w każdej kwiacirni
można kupic - to chyba nie jest jakis unikatowy iglak.

mag.

9. Data: 2002-07-01 17:58:27

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> napisał
> jesli to taka typowa araukaria to w Warszawie prawie w każdej kwiacirni
> można kupic - to chyba nie jest jakis unikatowy iglak.

Jest unikatowy gdy rośnie w gruncie w naszym kraju.
--
:-) http//ogrod.to.jest.to

kosiarki ....
pozyskiwane z natury