Arboretum w Rogowie

1. Data: 2004-06-29 14:03:38

Temat: Arboretum w Rogowie
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest propozycja zwiedzania arboretum w Rogowie 10 lipca.
Podobno alpinarium też jest piękne.
Cobyście nie narzekali, że tylko na południu jest co oglądać;-)

Więcej informacji na temat Rogowa tutaj:

http://www.lasy.com.pl/a/artykul/ida/293/

Doczytałam się również, że jest tam bursa studencka, nie wiem czy
wynajmują noclegi "cywilom".

Pozdrawiam
Marta

2. Data: 2004-06-29 14:30:27

Temat: Re: Arboretum w Rogowie
Od: "Stanisław Midera" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więcej informacji na temat Rogowa tutaj:
>
> http://www.lasy.com.pl/a/artykul/ida/293/
>
> Doczytałam się również, że jest tam bursa studencka, nie wiem czy
> wynajmują noclegi "cywilom".

Wedlug informacji podanych na
http://www.swiatogrodow.pl/przyroda.php?artykul=21
jest to mozliwe po telefonicznej rezerwacji.
Telefon na ww linku jest podany - nie sprawdzalem
tej informacji u zrodla.

Pozdrawiam,
Stanley.

3. Data: 2004-06-29 15:24:45

Od: "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał...
> Jest propozycja zwiedzania arboretum w Rogowie 10 lipca.

Uuuu.... 10 lipca, to my i Krzysztof Wilk będziemy się imprezować
w Nowym Sączu.

Blanka Zych
blankaz(at)gazeta.pl http://hell.pl/blanka/
"Obecny stan wiedzy można podsumować następująco:
Na początku było nic, które wybuchło." Terry Pratchett

4. Data: 2004-06-30 06:04:42

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> wrote in news:cbrsrq$qnn$1
@korweta.task.gda.pl:

> Jest propozycja zwiedzania arboretum w Rogowie 10 lipca.
> Podobno alpinarium też jest piękne.
> Cobyście nie narzekali, że tylko na południu jest co oglądać;-)

Rodzina przyjezdza nas zwiedzic...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

5. Data: 2004-06-30 06:34:38

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam jeszcze nie byłem, choć mam pół godziny drogi. Wstyd! Jadę,

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

6. Data: 2004-06-30 06:38:17

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak na prawdę możnaby to połączyć ze spotkaniem na Woli Jagodowej, które ma
być tydzień później. Wtedy jest potrzebny śpiwór, bo bursa już nie a na Woli
jest dużo miejsca do spania.

7. Data: 2004-06-30 06:42:06

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Jun 2004 16:03:38 +0200, Marta Góra <m...@m...pl>
wrote:

>Jest propozycja zwiedzania arboretum w Rogowie 10 lipca.

Propozycja świetna, tylko nie 10 lipca, niech może będzie z
tydzień-dwa później? Zwłaszcza, że widzę, innym
ogrodo-grupowiczom też termin koliduje.

Pozdrawiam,
Anka :)

8. Data: 2004-06-30 08:04:58

Od: botanic <u...@N...botanik.pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka
jak tam bedziecie to koniecznie niech Was oprowadzi prof.Tumilowicz i
nikt inny. Wielka klasa, ogromna wiedza.
Kiedys na terenowkach w Rogowie nocowalismy w bursie, wiec wieczorem
poszlismy do arboretum, bylo zamkniete to i- skokami przez siatke! :)
Bylo pieknie, az tu nagle zza jakiegos krzaczka wyziera Tumilowicz ktory
ma tam mala pasieke i wlasnie dogladal pszczol. My dzikosc w oczach, a
profesor zdjal czape i mowi, "przeciez moge dac wam klucz" hehehe i tak
bylo. Dal nam klucz i do konca terenowek moglismy sobie jak ludzie
wieczorami do arboretum wchodzic. Bosko.
botanic

Jak sie tego pozbyc?
Lawenda
mapa ogrodników
Mistrzostwa pilkarskie na trawniku /babska ciekawość/
jak uprawiać surfinię na balkonie