Re: Archiwum grupy

Data: 2009-09-27 15:01:33
Temat: Re: Archiwum grupy
Od: "Orka" <o...@o...pl>

Użytkownik "lemonka" <...@a...com> napisał w wiadomości
news:h9nqiq$4cb$1@inews.gazeta.pl...
> Nie wciskaj guzika "szukanie zaawansowane", tylko po wypełnieniu
> interesujących cię pól wciśnij enter z klawiatury.

Tak właśnie robię...
Wejdź w grupę "pl.rec.robotki-reczne", wpisz w pole wyszukiwania "obrus"
(wciśnij enter :) ) i sprawdź co wyskoczy-bo mi pokazuje komunikat:
Twoje zapytanie - obrus - nie pasuje do żadnego dokumentu

Sugestie:

- Sprawdź pisownię wszystkich słów.
- Spróbuj użyć innych słów kluczowych.
- Spróbuj użyć bardziej ogólnych słów kluczowych.
- Spróbuj użyć mniej słów kluczowych.
- Spróbuj przeprowadzić wyszukiwanie we wszystkich Grupach dyskusyjnych.
- Spróbuj przeprowadzić wyszukiwanie w wyszukiwarce Google.

Może to wina przeglądarki? nie wiem...
--
Orka