Aresztowali dzieciaka bo śmiał się Dudy

11. Data: 2016-01-30 17:37:23

Temat: Re: Aresztowali dzieciaka bo śmiał się Dudy
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To było pisane miesiąc wcześniej i......

Jak donosi portal tvn24.pl: "Turecki sąd zdecydował o prewencyjnym areszcie dla
17-latka, który zamieścił na Facebooku wpis obrażający prezydenta Turcji Recepa
Tayyipa Erdogana. (...) Prokuratura w mieście Diyarbakir zażądała dla dwóch chłopców
kary więzienia od roku do czterech lat, oskarżając ich o podarcie plakatów z
wizerunkiem Erdogana". Chore? Owszem. Tym samym jak ulał pasuje do nowego ustroju
PiS-Polski, w którym władza może bezkarnie łamać Konstytucję. Dlaczego nie miałaby
łamać blogerów czy dzieciaków? To jeszcze łatwiejsze niż zdeptanie Konstytucji.
Turcja to kraj geograficznie i kulturowo dość odległy od Polski, ale systemowo
PiS-Polska zaczyna się z nim zrównywać, warto więc wiedzieć, co czeka nas w
przyszłości: "Od niemal dwóch lat turecki rząd ponawia próby objęcia ścisłą kontrolą
internetu, a zwłaszcza serwisów społecznościowych, w których Erdogan i ludzie z jego
otoczenia krytykowani byli między innymi za korupcję. W ubiegłym roku Erdogan nakazał
nawet tymczasowe zablokowanie Twittera i Facebooka" (ibidem). Tak, bez Internetu
poziom poparcia dla PiS-władzy wzrośnie niepomiernie i może nawet nadszyszkownik
Kilkujadek zostanie królem?

W dniu wczorajszym PiS-prezydent Duda podpisał nowelizację ustawy o Trybunale
Konstytucyjnym, tym samym definitywnie likwidując Konstytucję i stawiając krzyżyk na
Rzeczypospolitej Polskiej. Rzeczypospolitej Polskiej, której filarem była
Konstytucja. Filar został ścięty, Konstytucja upadła, a wraz z nią Polska.
Nie wiem, jak będzie nazywał nie nowy kraj leżący, ujmując symbolicznie, między Odrą
i Bugiem, ale Rzeczpospolitą Polską nazwać tego nie można. Roboczo będę nazywał ów
kraj PiS-Polską, dokładając starań, by upadł z równym hukiem, z jakim PiS-władza
(targowica) obaliła Konstytucję śp. Rzeczpospolitej Polskiej.

http://pochwalaglupoty.pl/index.php/polityka/443-pis
-polska-do-korei-polnocnej-przez-turcje-i-iran

13. Data: 2016-01-31 11:00:47

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik b...@g...com ...

> Wyslali, bo ten "dzieciak" grozil smiercia internaucie.
> Tak jak wam sie to zdarza, glob. Jakby co, to leccie do GWna
> - na pewno wam pomoze.

Zdaje sie jednak, ze najpierw zatrzymali go za filmik a sprawa z grożbami
wyszła później.
To troche tak jak z antykomorem, ktory finalnie odpowiedział za fałszowanie
legitymacji...

12. Data: 2016-01-31 11:00:47

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chiron c...@o...pl ...

> Potem chłopaka skazano
> sądownie.

Zupełnie przypadkiem zapomniałes dodać, ze za fałszowanie legitymacji.
Ale jaja...

14. Data: 2016-01-31 12:02:56

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XnsA5A06EFC52C80budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> Użytkownik Chiron c...@o...pl ...

> Zupełnie przypadkiem zapomniałes dodać, ze za fałszowanie legitymacji.
> Ale jaja...

Nie przypadkiem. Po prostu nie było tak.

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/684292,Antyko
mor-skazany-za-zniewazenie-prezydenta

"Frycz został oskarżony m.in. o znieważenie prezydenta Bronisława
Komorowskiego oraz fałszowanie dokumentów i posługiwanie się nimi. Sąd
Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim uznał go za winnego jednego z zarzutów,
dot. znieważenia prezydenta, od drugiego go uniewinnił. Sędzia zdecydował,
że mężczyzna nie pójdzie do więzienia jednak w czasie wyroku (rok i trzy
miesiące ograniczenia wolności) ma wykonywać prace społeczne w wymiarze
40-tu godzin miesięcznie. Wyrok jest nieprawomocny."

Czyli- za fałszowanie- wyrok: NIEWINNY
Za znieważenie prezydenta- wyrok: WINNY i kara.

A teraz porównaj: jak wyszła sprawa z tym hejterem, który ośmieszał Dudę-
sam prezydent szybko zareagował- wyrażając zdziwienie i mówiąc, że to nie
jest obraźliwe. Zareagowali i posłowie PiS w tym samym tonie (np poseł
Jaki). Sugerowano, że to może jakaś prowokacja wymierzona w prezydenta.

Po kilku godzinach rzecznik policji oficjalnie podaje, że to nie ABW do
niego weszło (jak do antykomora)- tylko przyszedł policjant. I przyszedł nie
w związku ze znieważeniem prezydenta, ale dlatego, że złożył prywatne
doniesienie zbluzgany osobiście przez niego internauta. Chłopak współdziałał
z policją- sam oddał laptopa (zabezpieczony jako dowód w sprawie)

Porównaj z tym:

Do chłopaka (antykomor) nad ranem włamało się ABW z antyterrorystami.
Zarzut: znieważenie prezydenta. Rewizja, zatrzymanie laptopa, wywrócenie
mieszkania do góry nogami. Procesy, wyrok. Na uwagi posłów PiS, że to
przesada- posłanka PO (chyba Bieńkowska, ale głowy nie dam) stwierdziła, że
w cywilizowanych krajach sa pewne granice, które ten chłopak przekroczył-
musi więc ponieść tego konsekwencje

--

Chiron

15. Data: 2016-01-31 12:06:25

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
..
> Użytkownik Chiron c...@o...pl ...

> Zupełnie przypadkiem zapomniałes dodać, ze za fałszowanie legitymacji.
Zobacz też to- jaka obłuda:
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/678703,Tusk-o
-Antykomorze-przykra-sytuacja-prezydenta

facet, który jako premier żadnej ochronie prawnej nie podlega (ja uważam, że
należy chronić osobe urzędującego prezydenta, bo to on uosabia majestat RP-
i tak jest w polskim prawie)- wygłasza takie brednie- a w Białymstoku
kibicom skandującym "Donald, matole..."- policja wręczała mandaty za
znieważenie głowy państwa! Kto mandatu nie przyjął- spędzał nockę w
areszcie, gdzie nad ranem spałowanego prowadzono przed oblicze niezawisłego
(czyli: takiego, którego jeszcze nie powieszono) sądu

--

Chiron

16. Data: 2016-01-31 13:43:56

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Ale to jest teraz tuba propagandowa pis czyli tylko kłamstwa i wymysły .

Korwin Mikke a katolicyzm
AH1N1 w Olsztynie. Sanepid: warto się zaszczepić
Pieniądze miarą wszechrzeczy
Czas honoru czas hańby
Duma i Wstyd