Argiletz, Maseczka z glinki

1. Data: 2004-01-06 21:30:57

Temat: Argiletz, Maseczka z glinki
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Krakowie można kupić i ile kosztuje?

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

1. Data: 2004-01-06 23:35:45

Temat: Re: Argiletz, Maseczka z glinki
Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie w Krakowie można kupić i ile kosztuje?

Ja widzialam w aptece w tesco (dawny hit) na wielickiej. Cena cos kolo 20 zl
o ile dobrze pamietam z atube i 6 zl za porcje proszku.

pozdrawiam
stella

1. Data: 2004-01-07 03:09:26

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stella" <s...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ja widzialam w aptece w tesco (dawny hit) na wielickiej.

Ja w od piątku do dnia dzisiejszego widziałam ją w 7 aptekach - nie ma
problemu z dostaniem, przynajmniej proszku. Te w tubach są w aptekach z
bogatym asortymentem kosmetyków.
Poza tym, dostaniesz ją na pewno w sklepie fryzjerskim na Gertrudy (są
też większe opakowania, jeśli używasz jej często to watro kupić takie
właśnie).
Jeśli nie chce Ci się wychodzić z domu po glinkę, to zadzwoń do
producenta - przyślą Ci:-)
--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-01-07 06:34:16

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał w
wiadomości
> [...]
> właśnie).
> Jeśli nie chce Ci się wychodzić z domu po glinkę, to zadzwoń do

Dzięki!!!!!!!!!! Musze ją mieć dzisiaj. Mam nadzieję, że faktycznie jest
dobra.
Poszukam. Gdyby nie kupowanie kosmetyków ostatnio w ogóle nie odchodziłabym
od komputera :-(

--
Olik
"Uprasza się o niestawanie na deskach sedesowych, co grozi trwałym kalectwem

1. Data: 2004-01-07 12:47:06

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Faktycznie nie ma problemu ( a na wizaz.pl ktos pisal, ze jest) Byla w
pierwszej lepszej aptece. Ciekawa teraz jestem, jaki bedzie rezultat..

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

kofeina