Ariston MBA 4033 CV

1. Data: 2003-07-26 11:17:08

Temat: Ariston MBA 4033 CV
Od: "Łukasz" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
poszukuje instrukcji obslugi w/w sprzetu, moze ma ktos w formacie
elektronicznym?
ok 12 wniesli mi lodowke do mieszkanka, no i zauwazylem ze instrukcji nie
ma, tzn jest ale po wlosku, francusku i rosyjsku, ehh....
sklep juz zamkniety, ale w poniedizalek pewnie sie rpzejde zapytac sie co i
jak... na necie tez nigdzie nie moge znalezc nic po polsku, moze ktos ma i
mnie poratuje? :))
z gory dziekuje

pozdrawiam
Łukasz

1. Data: 2003-07-28 08:10:12

Temat: Re: Ariston MBA 4033 CV
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

> sklep juz zamkniety, ale w poniedizalek pewnie sie rpzejde zapytac sie co
> jak... na necie tez nigdzie nie moge znalezc nic po polsku, moze ktos ma i

mialam to samo z Indesitem (tez Merloni).
w sklepie mi nie dali ale zadzwonilam na infolinie Merloni i po kilku dniach
instrukcja przyszla poczta.

mag.

1. Data: 2003-07-28 09:46:50

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za to ja w swoim indesicie instrukcje po polsku
mialem, ale instrukcja ta ma takie braki,
ze musialem sie podpierac instrukcja niemiecka.

MarcinP

1. Data: 2003-07-28 10:53:17

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Za to ja w swoim indesicie instrukcje po polsku
> mialem, ale instrukcja ta ma takie braki,
> ze musialem sie podpierac instrukcja niemiecka.

Jesli idzie o instrukcje do Indesita (pralka) przeslana poczta przez Merloni
to byla ona identyczna jak te obcojazyczne.
Ten sam uklad stron,. te same rysunki, texty itd.
tylko tekst po polsku.

mag.

1. Data: 2003-07-28 11:12:40

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Merloni
> to byla ona identyczna jak te obcojazyczne.
> Ten sam uklad stron,. te same rysunki, texty itd.

Moja tez byly identyczna....prawie, dam przyklad
Nigdzie w tej "identycznej" tabelce opisujacej programy
prania nie bylo slowa "pranie wstepne". Wg polskiej
tabelki nie ma programu z praniem wstepnym.
Na szczescie w niemieckiej i angielskiej wersji jest.

MarcinP

1. Data: 2003-07-28 11:20:27

Od: "Łukasz" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Za to ja w swoim indesicie instrukcje po polsku
> mialem, ale instrukcja ta ma takie braki,
> ze musialem sie podpierac instrukcja niemiecka.

no ja niestety nie mgoe sie podeprzec zadna inna wersja jezykowa, niestety
nie znam ani wlosiego, ani francuskiego, rosyjskiego niby sie kiedys
uczylem, no ale tez nie idzie... zaraz ide do sklepu zobaczymy co oni na to,
a jak nie to skorzystam ze sposobu maggie i zadzwonie na infolinie :)

pozdrawiam
Łukasz

1. Data: 2003-07-28 14:44:04

Od: "Łukasz" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tabelki nie ma programu z praniem wstepnym.
> Na szczescie w niemieckiej i angielskiej wersji jest.

bylem, odebralem, bez najmniejszych problemow, juz nawet chcieli dzwonic na
infolinie zamawiac, bo nie mogli znalezc, ale w koncu sie udalo, okazalo sie
ze im sie zawieruszyla
na oko niby to samo co w pozostalych wersjach jezykowych

pozdrawiam
Łukasz

Pomocy
plamy z krwii
[spam] okna PCV
"półkolonie" dla dzieciaków w górach -[polecam:)
REMONTY....TANIO, SOLIDNIE.