Re: Arogancja ludzi Walesy

Data: 2008-12-04 14:26:49
Temat: Re: Arogancja ludzi Walesy
Od: "Ghost" <g...@e...pl>

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:gh8or1$6cd$1@news.dialog.net.pl...
> "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message

> hehe, nie przeginaj, kto mógł przypuszczać ze facet ktory w protokołach
> precesu lustracyjnego figuruje jako nie zyjący - nagle żyje.
> Zresztą - sam Wałęsa też był niezle zdziwiony ze graczyk zyje.
> cyt:
>
> "Wałęsa nie wierzy w informację o spotkaniu z Graczykiem. -
> Bądź pan poważny. Pan z trupami rozmawia?"
> (http://kataryna.salon24.pl/104410,index.html)
>
> natmiast zupelnie idiotyczna jest interpretacja GW,
> ze to IPN ukryl istnienie graczyka :) Winny ma byc IPN :)

Lepiej nie pisz co jest idiotyczne, bo Twoja interpretacja slow Graczyka -
ewidentnie stwierdzajacego, ze nic nie wie by Walesa byl TW - sugerujaca, ze
Graczyk obciaza Walese, bije wszelkie rekordy. Oczywiscie zapewne to, ze
uzylem slowo "rekord" zapewne bedzie dla Ciebie dowodem, ze nie mam
argumentow.