Arogancja ludzi Walesy

61. Data: 2008-12-04 13:08:24

Temat: Re: Arogancja ludzi Walesy
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> tren R; <gh8cug$2ou$2@news.onet.pl> :

> Jak na razie faktem jest wg. GW, że nie doszukano się na razie żadnych
> oznak zabójstwa Sikorskiego przez kogokolwiek.

ale co to ma do rzeczy?

> Nie widzę, faktycznie. Załóżmy, że jednak Sikorski został zamordowany -
> co to zmienia w Rzeczywistości i jakie możliwości z tego wynikają? ;>

powiedzmy, że wychodzisz sobie rano przed dom i zastajesz ogród w
opłakanym stanie. pełno dziur w ziemi, powyrywane krzaki, spalona psia
buda, a na wycieraczce nasrane (właśnie zauważyłeś, że stoisz w czymś
śliskim).
przyjeżdża policaj, rozpytują świadków, sąsiad mówi, że widział jak ufo
zleciało, wypuściło kosmicznego czułka i przeorało nim twój ogródek,
wyruchało psa, spaliło mu budę, a na koniec zrobiło wielką kupę na twoją
wycieraczkę.
dziękujesz sąsiadowi za wyczerpujące info, idziecie na wódkę.
przez następnych kilkadziesiąt lat co jakiś czas zjawia sie ufo, a to
zabierając ci kilkaset złotych, a to wykorzystując żonę, a to podpinając
się do twojej skrzynki z elektryką.
razem z sąsiadem klniesz na czym świat stoi. chcesz się wyprowadzić, ale
sąsiad cię przekonuje - "co ty, gdzie indziej jest jeszcze gorzej".
zostajesz.
i tak przez x lat.
starzejesz się, chodzisz zgarbiony, ale za to ufo już cię nie odwiedza.
i już prawie o nim zapomniałeś.

i któregoś dnia okazuje się, że to nie było żadne ufo.
to sąsiad twój, korzystając z ciemności i z tego, że w policji miał
szwagra, nawiedzał twój dom i pożyczał sobie bezzwrotnie różne rzeczy.

czy gdybyś się dowiedział, że to ufo a nie sąsiad, zmieniłoby to jakoś
rzeczywistość?

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

62. Data: 2008-12-04 13:09:20

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <gh8jce$1ag$1@atlantis.news.neostrada.pl> :

> tren R; <gh8cug$2ou$2@news.onet.pl> :

> Jak na razie faktem jest wg. GW, że nie doszukano się na razie żadnych
> oznak zabójstwa Sikorskiego przez kogokolwiek.

31,Wstepne_wyniki_sekcji_gen__Sikorskiego__Nie_ma_do
wodow.html

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

63. Data: 2008-12-04 13:10:16

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> tren R; <gh8d9q$4vt$2@news.onet.pl> :

> nie projektuj projektowania :)
>
> Btw. - załóżmy, że X ukradł Y 100 zł. Kogo to interesuje? X. Zatem X
> zawiadamia policję, ta zawiadamia prokuraturę, a ta zawiadamia sąd.
> Odbywa się rozprawa. Kogo ona interesuje? X, Y, sąd, prokuraturę i
> obrońcę. Gdzie w tym wszystkim widzisz powód zainteresowania i
> przeżywania tej sprawy przez jakiegoś przypadkowego
> przechodnia/obywatela?

tyle wyciąłeś, że nie wiem czy się wstrzelę.
ale zakładając - że X ukradł Y 100 zł, ale w tv gada, że trzeba być
uczciwym, no to mnie już jakoś interesuje.

64. Data: 2008-12-04 13:11:07

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> tren R; <gh8fd4$do7$1@news.onet.pl> :

> Nie - sąd nie jest od dowodów - to strona oskarżająca ma je dostarczyć i
> swego czasu nie zdołała przekonać Sądu Lustracyjnego o winie Wałęsy.

ok, racja - no w uproszczeniu powiedziałem "sąd".
w sensie wydania wyroku.

65. Data: 2008-12-04 13:18:19

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message
>
> O tyle jest to kuriozalne ze Graczyk bardziej obciaza Walese
> niz go broni.

Graczyk:
"Kategorycznie stwierdzam, że nic nie wiem, aby pan L.W. był tajnym
współpracownikiem służb bezpieczeństwa."

66. Data: 2008-12-04 13:33:29

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message

Czy wiesz ze Walesa wypozyczyl swoja teczek i nie oddał? :)
Ciekawe dlaczego, skoro nie byl TW?

http://www.rp.pl/artykul/9133,149667_Tajemnice_teczk
i_TW__Bolka_.html

"Historycy ustalili, że po raz kolejny Lech Wałęsa wypożyczył dotyczące go
papiery SB we wrześniu 1993 r., parę dni po zwycięstwie SLD w wyborach - co
poświadcza notatka Andrzeja Milczanowskiego. Badający tę sprawę trzy lata
później - za zgodą następnego prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego -
eseldowski szef MSW Zbigniew Siemiątkowski stwierdził, że do UOP nie wróciły
m.in. "notatki i doniesienia agenturalne L. Wałęsy" i "pokwitowania L.
Wałęsy na odbiór wynagrodzenia za działalność agenturalną".
Poproszono wtedy byłego prezydenta, aby zwrócił brakujące materiały. Wałęsa
nigdy nie odpowiedział."

67. Data: 2008-12-04 13:33:36

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R; <gh8ko6$4dp$1@news.onet.pl> :

> ale co to ma do rzeczy?

Jak co? Jak na razie nie ma żadnego faktu pt. "Sikorski został
zamordowany". W Twojej wypowiedi brakowało słowa "załóżmy, że", które
oznacza, że odnosisz się do treści abstrakcyjnej. Przecież nie będę
rozmawiał o czymś, co faktem nie jest, jak o fakcie. ;>

> [...]
> szwagra, nawiedzał twój dom i pożyczał sobie bezzwrotnie różne rzeczy.
>
> czy gdybyś się dowiedział, że to ufo a nie sąsiad, zmieniłoby to jakoś

Nie, nie zmieniło. Ale mógłbym zarządać zwrotu mienia i wypłaty
odszkodowania.

Pozdrawiam
Flyer

68. Data: 2008-12-04 13:34:49

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

Wiecej tutaj:
http://www.tvn24.pl/12690,7783,1553980,,,historycy-i
pn-walesa-zabral-akta-z-teczki-bolka,raport_wiadomos
c.html

69. Data: 2008-12-04 13:35:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tren R; <gh8krl$4dp$2@news.onet.pl> :

> A mnie nie. Wierzysz, że Wałęsa jest nieudcziwy, ok. Udowodniłeś *sobie*
> , że masz rację. Czemu chcesz, żeby inni wierzyli, że Wałęsa jest
> nieudcziwy, skoro ich to nie interesuje?

No dyc mowie, samo zlo.

70. Data: 2008-12-04 13:38:46

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

, że masz rację. Czemu chcesz, żeby inni wierzyli, że Wałęsa jest
nieudcziwy, skoro ich to nie interesuje?

Czy Katolicy w PL powinni jeszcze bardziej "się puszczać"? ;)
Wędrujące dolary
MARYNA !!! GOTUJ PIEROGI !!!
[3m] czy zna ktoś instytucje pracujące metodami poznawczo-behawioralnymi w trojmieście?
Permanentna inwigilacja - wplyw na jednostke i spoleczenstwo