Arogancja ludzi Walesy

81. Data: 2008-12-04 13:54:43

Temat: Re: Arogancja ludzi Walesy
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message
>
> Czy wiesz ze Walesa wypozyczyl swoja teczek i nie oddał? :)

a co ciekawsze ostatnio w jednym z wywiadów, mówił, że prosi boga o to
żeby się właśnie te dokumenty odnalazły :)
bóg ma to do siebie, ze lubi wyrządzać dowcipne sztuczki....

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

82. Data: 2008-12-04 13:58:11

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> tren R; <gh8ko6$4dp$1@news.onet.pl> :

> Jak co? Jak na razie nie ma żadnego faktu pt. "Sikorski został
> zamordowany". W Twojej wypowiedi brakowało słowa "załóżmy, że", które
> oznacza, że odnosisz się do treści abstrakcyjnej. Przecież nie będę
> rozmawiał o czymś, co faktem nie jest, jak o fakcie. ;>

chłopaku, je nie twierdzę że był zamordowany albo że nie był...
mówię tylko, że znajomość takiego faktu zmienia rzeczywistość.

> Nie, nie zmieniło. Ale mógłbym zarządać zwrotu mienia i wypłaty
> odszkodowania.

i to jest również zmiana rzeczywistości.
a dodatkowo zmieniłbyś optykę. przejrzał na oczy i zrozumiał, dlaczego
tak często sąsiad wysiadywał na podwórku. mówił że pilnuje twojej
chałupy. co więcej - mógłbyś sie na przyszłość zabezpieczyć przed
następnym ufo. nie byłbyś tak łatwowierny.

trochę śmieszne jest, że twierdzisz, że posiadanie wiedzy nie wpływa na
rzeczywistość.

83. Data: 2008-12-04 13:59:36

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> tren R; <gh8krl$4dp$2@news.onet.pl> :

> A mnie nie. Wierzysz, że Wałęsa jest nieudcziwy, ok. Udowodniłeś *sobie*
> , że masz rację. Czemu chcesz, żeby inni wierzyli, że Wałęsa jest
> nieudcziwy, skoro ich to nie interesuje?

ok, ja się odnosiłem do projekcji o traumie z lat szkolnych :)
nie pierwszy raz mijamy się całkowicie z interpretacją - ja nie rozumiem
co ty gadasz, ty nie rozumiesz co ja gadam.
no tak już jest.

84. Data: 2008-12-04 14:01:04

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> tren R; <gh8kt8$4dp$3@news.onet.pl> :

> To Sąd go wydał, nie uznał Wałęsy za agenta.

opierając się na wyroku sądu lustracyjnego i nie dopuszczając nowych
dowodów, poczytaj uzasadnienia wyroków.

85. Data: 2008-12-04 14:01:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> "tren R" <t...@p...pl> wrote in message
>
> spoko,
> facet jak juz nie ma argumentu, uzywa michnikowe slowo "kalumnia".
> Znaczy - brak argumentów.

splonkował mnie, ale dalej dyskutuje, też niezłe.

86. Data: 2008-12-04 14:02:55

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> Graczyk:
> "Kategorycznie stwierdzam, że nic nie wiem, aby pan L.W. był tajnym
> współpracownikiem służb bezpieczeństwa."
>
> Duch: "Graczyk bardziej obciaza Walese niz go broni."

ustalmy może najpierw jedno: czy ci sb-cy są w końcu wiarygodni czy nie?

graczyk: "Kategorycznie stwierdzam, że nic nie wiem, aby pan L.W. był
tajnym współpracownikiem służb bezpieczeństwa."

wałęsa: "sb-kom wierzycie, a mnie nie wierzycie?!"

87. Data: 2008-12-04 14:05:28

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message

tu jest jak Wyborcza manipuluje:

"IPN celowo uśmiercił kluczowego świadka. To kompromitacja, manipulacja
historyczna i zbrodnia na faktach" - pisze. Według Wałęsy relacja Graczyka
ma kluczowe znaczenie. Dlatego została ukryta."

zrodlo:
http://wyborcza.pl/1,75478,6008051,Dobry_esbek__mart
wy_esbek.html

to nie IPN usmiercil Graczyka tylko sąd lustracyjny, albo UOP ktory taką
notatke przekazał podobno do sądu.

88. Data: 2008-12-04 14:09:40

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> "Graczyk przyznał, że przekazywał pieniądze Lechowi Wałęsie, ale
> utrzymywał, że Wałęsa nie podpisywał pokwitowań. Jednak gdy śledczy
> pokazali mu dokument podpisany "Bolek" i poświadczenie odbioru 1500 zł,
> przyznał, że jest jego autorem."

Graczyk: "Nie potrafię wytłumaczyć, dlaczego na tej kserokopii znajduje się
pokwitowanie odbioru pieniędzy z podpisem "Bolek".

'Świadek (Graczyk) potwierdził, że podczas spotkań przekazywał pieniądze "na
zwrot kosztów poniesionych przez L.W." oraz na "pokrycie kosztów wyjazdu do
Warszawy na spotkanie z Gierkiem". '

> Graczyk obciaza Walese mówiac ze brał kase, ale tez twierdzi ze nia ma
> piapieru.
> Papier jednak jest (!) a sam Wałesa stierdził ze dokument podpisany
> "Bolek" jest jego autorstwa (!).

Zrodlo?

Graczyk:
"Powtarzam jeszcze raz, że żadna osoba nie została pokrzywdzona w związku z
informacjami, które otrzymywałem od L. W. Kategorycznie stwierdzam, że nic
nie wiem aby pan L. W. był tajnym współpracownikiem służby bezpieczeństwa"

89. Data: 2008-12-04 14:10:15

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> Graczyk:
> "Kategorycznie stwierdzam, że nic nie wiem, aby pan L.W. był tajnym
> współpracownikiem służb bezpieczeństwa."

" Nawet informacja, że Graczyk nie wie, czy zarejestrowano Wałęsę jako TW,
jest dla byłego prezydenta niekorzystna.
Zgodnie z procedurami oficer prowadzący tylko wnioskował o rejestrację"
http://www.rp.pl/artykul/2,227752_Esbek__Walesa_to__
Bolek__.html

90. Data: 2008-12-04 14:12:17

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> A tam kłamcę - jednostkę, która nie dołożyła należytych starań przy
> szukaniu świadka. Osoba w miarę inteligentna, nie znajdując go w inny
> sposób, i znając wiek Graczyka odwołały by się np. do wiedzy US'u lub
> cegoś, co się nazywa Biuro Emerytalno-Rentowe MSWiA.

"Opieraliśmy się na orzeczeniu Sądu Lustracyjnego, który napisał, że
Edward Graczyk nie żyje. Uznaliśmy to za dobrą monetę. Przez lata,
zajmując się Lechem Wałęsą, szukałem informacji o Edwardzie Graczyku i
nie znalazłem. Wszyscy mówili mi, że nie żyje, nawet jego byli koledzy."
http://wyborcza.pl/1,76842,6007779,Odnaleziony_kpt__
Graczyk___opinie.html

"Najwyraźniej to Urząd Ochrony Państwa na papierze uśmiercił kapitana
Graczyka, ponieważ to UOP w 2000 roku dysponował jeszcze esbeckimi
teczkami i dosyłał materiały do procesu lustracyjnego Wałęsy"
http://www.rmf.fm/fakty/?id=147692&temat=76

"Jako pierwszy historyk w Polsce opisałem jego (Graczyka) życiorys w
książce - oświadczył [cenckiewicz]"
http://www.tvn24.pl

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

Czy Katolicy w PL powinni jeszcze bardziej "się puszczać"? ;)
Wędrujące dolary
MARYNA !!! GOTUJ PIEROGI !!!
[3m] czy zna ktoś instytucje pracujące metodami poznawczo-behawioralnymi w trojmieście?
Permanentna inwigilacja - wplyw na jednostke i spoleczenstwo