Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
.pl!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!eweka.
nl!lightspeed.eweka.nl!postnews.google.com!r31g2000vbi.googlegroups.com!not-for
-mail
From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Arthur Deikman "Bimodalna ?wiadomo?? i do?wiadczenie mistyczne"
Date: Tue, 24 Nov 2009 14:46:44 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 90
Message-ID: <5...@r...googlegroups.com>
References: <hefiqc$qt8$1@news.onet.pl> <heg3hc$mvi$1@inews.gazeta.pl>
<heg5d7$b0c$1@nemesis.news.neostrada.pl> <heg7h8$7n3$1@inews.gazeta.pl>
<hegahp$i4b$1@inews.gazeta.pl> <hegl5i$rsp$1@inews.gazeta.pl>
<hegmv0$5i5$1@inews.gazeta.pl> <hego8e$ahf$1@inews.gazeta.pl>
<hegp63$ebl$1@inews.gazeta.pl> <heh2b1$jf7$1@inews.gazeta.pl>
<heh7gg$96a$1@inews.gazeta.pl> <heh8v2$f5d$1@inews.gazeta.pl>
<hehckp$21e$1@inews.gazeta.pl> <hehdpf$72u$1@inews.gazeta.pl>
<hehj8u$1i6$1@inews.gazeta.pl> <hehm0q$cff$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 74.86.222.75
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1259102804 27418 127.0.0.1 (24 Nov 2009 22:46:44 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Nov 2009 22:46:44 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: r31g2000vbi.googlegroups.com; posting-host=74.86.222.75;
posting-account=oxm6WwoAAABbNq-FrLxteMJGewUj6LHu
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows CE;
PPC),gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.filozofia:194678 pl.sci.psychologia:487056
Ukryj nagłówki
Robakks wrote:
> "glob" <r...@g...com> napisa�o:
> > "Robakks" <R...@g...pl>
> > news:hehj8u$1i6$1@inews.gazeta.pl...
> >> "Robakks" <R...@g...pl>
> >> news:hehdpf$72u$1@inews.gazeta.pl...
> >>> "glob" <r...@g...com> napisa�o:
> >>>> "Robakks" <R...@g...pl>
> >>>> news:hehckp$21e$1@inews.gazeta.pl...
> >>>>> "glob" <r...@g...com> napisa�o:
> >>>>>> "Robakks" <R...@g...pl>
> >>>>>> news:heh8v2$f5d$1@inews.gazeta.pl...
>
> >>>>>>> Je�li czyta ten w�tek jaki� Cz�owiek to prosz� zwr�ci�
uwagďż˝
> >>>>>>> na agresjďż˝ anonima o nicku "glob".
> >>>>>>> Ten idiota napisa� w�a�nie, �e �wiadomo�� nie jest
obiektywna.
> >>>>>>> Neguj�c �wiadomo�� - neguje podmiotowo��, st�d zapewne
> >>>>>>> podpisywanie si� ma�� liter�. Czy kto� m�g�by temu idiocie
> >>>>>>> napisa�, �e jest idiot�?
> >>>>>>> Edward Robak* z Nowej Huty
>
> >>>>>> Obiektywizm neguje �wiadomo��
>
> >>>>> Nie pisz idioto za "Obiektywizm" - pisz za siebie.
> >>>>> Napisz dlaczego taki idiota jak TY neguje w�asn� �wiadomo��.
> >>>>> Robakks
> >>>>> *�"�'���`�.^:;~>�<��-.,��
>
> >>>> Przecie� ty g��bie zanegowa�e� w�asn� �wiadomo��
/g��b/
>
> >>> Dlaczego taki idiota jak TY neguje w�asn� �wiadomo��?
> >>> Kto Ci idioto nawciska� takiego kitu, �e
> >>> "Obiektywizm neguje �wiadomo��"
> >>> i dlaczego idioto w to wierzysz?
> >>> Edward Robak* z Nowej Huty
> >>> ~>ďż˝<~
> >>> mi�o�nik m�dro�ci
>
> >> Szkoda by�o pyta�. Tacy ludzie nie wiedz� dlaczego
> >> powtarzajďż˝ idiotyzmy...
> >> DSM IV - niepe�nosprawno�� wyuczona - niestety... :(
>
> > Skopiowa�em kawa�ek posta AWcika, bo to jest takie pi�kne, jak
> > niekt�rzy likwiduj� samych siebie i �azi taki trup po
> > ulicach=============
> >
> >
> > Na przyk�ad kto� taki, kto nie dostrzega, �e �adnego bytu/istnienia
> > nie spos�b stwierdzi� poza relacj� poznawcz�.
> > Tacy kalecy potrafi� postulowa� przedmiot bez podmiotu, nie zdaj�c
> > sobie sprawy, �e logiczn� konsekwencj� czego� takiego jest
> > wykre�lenie siebie samych z relacji poznawczej.
> >
> > Co gorsza, nie rozumiej� nawet, �e w ten oto spos�b obalaj� r�wnie�
> > w�asny postulat, no bo ju� nikt za nim nie stoi.
>
> Be�kot, kt�ry powielasz jest klasycznym pieniactwem bez
> uzasadnienia prawdziwo�ci, a wi�c oszo�omskie antylogiczne
> orzekanie.
> Dlaczego globie nie wiesz po co powtarzasz idiotyzmy?
> Dlaczego negujesz w�asn� �wiadomo��?
> Czy jeste� idioto �wiadomy, �e piszesz na grup� dyskusyjn�?
Relacja podmiot=przedmiot, to jest punkt wyjścia myślenia
filozoficznego.
|