Asdesy patchworkowe...

1. Data: 2002-07-09 11:05:13

Temat: Asdesy patchworkowe...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Oswiadczam, ze zamierzam maciachowa dobic juz na amen....bede ja
miec na sumieniu...ALE ..

to sa adresy stron domowych znajomych moich z grupy
patchworkowej....moze keidys podawalam, jesli tak to przeprasszam
w imieniu mojej sklrozy

http://mywebpages.comcast.net/alice-wurpel/quilting.
htm

http://www.pansy-paws.com/crafts/index.htm

http://www.geocities.com/craftschooluk/sas.html

http://community.webshots.com/user/skiingrn1

http://community.webshots.com/scripts/controlPanel.f
cgi

http://www.geocities.com/shazrules/index.html - uwaga! Sharon
jest pochodzenia poslkiego

http://griffinsflight.com/Quilting/quilt1.htm

http://fp3.antelecom.net/taria/highdesert/index.htm - wydaje mi
sie,z e ta kobieta jest powazna zbieraczka ...amszyn do
szycia.....

www.mindra.eboard.com password: mindra

http://members.tripod.com/susan.barker/

http://www.geocities.com/meby666/index.html

http://scican.net/~haxton/RCTQ/wp_directory.htm

http://www.mindspring.com/~kmorris

http://home.att.net/~rewicker

www.inland.net/~darren/home.html

http://warehimefamily.com

http://home.socal.rr.com/kjquilts/Quilts.htm

http://www.thetaylorfamily.org.uk/quiltpage.html

http://community.webshots.com/album/42086010bWkDwu

http://myquilts.hypermart.net
http://www.geocities.com/Wellesley/4240/
http://www.geocities.com/ritad33414/index.htm - te 3 adresy sa
Rity. Rita jest polska Zydowka, ktora czasem opowiadala rozne
wspomnienia obu kultur niejako z dzienstwa! teraz ma chyba ptak
pod 70 i jest powaznie chora (zwalczyla raka raz, ale cos jest
nie bardzo...troche po polsku mowi, wiec jakby sie kto odwazyl
napisac do niej - to jak najbardziej, prosty polski, wspomniec
mnie, ucieszy sie ona bardzo..inna nasza wspolna znajoma szyla
jej projekty do ksiazki, ktora niejako grupa zmusila ja do
napisania!!!)

http://home.att.net/~Ellison-Texas - ta kobieta szyje patchworki
od ponad 25 lat, pikuje wszystko recznie, robi tez to zarobkowo

http://www.zianet.com/scurry - moja "adoptowana" mamuska, jakos
tak nam zeszlo na to na tamtej grupie, ze w USA smakuje im
angielska czekolada, niektorych w ogole nie ma, za to nam brakuje
materialow ...no i sie polaczylismy ..ja sie "oddalam" w
adopcje...hehehe kobieta jest SWIETNA!!

jest oczywiscie wiecej, ale jam dezorganizowana jestem ;))

za to jak chcecie zobaczyc kolekcje szmat u roznych bab to prosto
isc tam...
http://www.store.yahoo.com/mallerypressllc/stash.htm

i to juz chyba podawalam...to jest wieksze niz jakis przecietny
sklep...
http://ann.stamm.merrell.org/page66-big.html

kolderka z palikacja - leccie tam!!!!!!!!!
http://members.aol.com/davesfatchick/myhomepage/undi
es.jpg

no to chyba napare dni ogladania wystarczy...

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-09 12:00:10

Temat: Re: Asdesy patchworkowe...
Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:4reliu4v0fpdg0cepqnd461sdilpllsrr9@4ax.com...
> Oswiadczam, ze zamierzam maciachowa dobic juz na amen....bede ja
> miec na sumieniu...ALE ..
<CIACH>

Mnie tez bedziesz niedlugo miec na sumieniu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Precz, a kysz, apage!!!!

Jeeezu, kiedy ja to obejrze!!!
Wiecie ci powiedzial moj chlop jak niesmial napomknelam ze chyba popelnie
pierwszy w zyciu patchwork?

Heheh, nic nie popelnisz, bo ty przeciez tylko w internecie ogladasz, na
popelnianie niczego juz nie masz czasu.!!!!!!

Grazyna - zdecydowana (prawie) zeby chlopu pokazac ze jednak dam rade
:-))))))))))))

1. Data: 2002-07-09 12:20:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>popelnianie niczego juz nie masz czasu.!!!!!!
>
>Grazyna - zdecydowana (prawie) zeby chlopu pokazac ze jednak dam rade

zacieram raczki...

Tfa rzonka, zawsze mozesz na mnie zwalic, ja od tego dobra
jestem..
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-09 12:49:33

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Jul 2002 12:05:13 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

>za to jak chcecie zobaczyc kolekcje szmat u roznych bab to prosto
>isc tam...
>http://www.store.yahoo.com/mallerypressllc/stash.ht
ml

POD ZADNYM POZOREM nie nalezy tych stron pokazywac mezowi/chlopakowi
czy kogo tam, ktora ma :-))))))))))))))))
Obawiam sie, ze jest to ideal, do ktorego kazda bedzie dazyc
:-))))))))

Pozdrawiam
maciachowa

--