huuurrraaa -choć nie na temat

1. Data: 2002-07-09 13:20:21

Temat: huuurrraaa -choć nie na temat
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robotkujące i robotkujący moi kochani nie zaglądałam juz tu długo ale mialam
ważny powód kupiliśmy z męzem własny dom!!!
wprawdzie nie zadne cudo ( 2 pokoje z kuchnia, 40 lat) ale to nasze i już
nikt nas z tamtąd nie wygoni.Ufff. musiałam to komus powiedzieć bo tak
strasznie się ciesze.
Mam nadzieje że kredyt mnie nie zabije i na jakąs mulinkę czasami
wystarczy.Teraz będę mogła nareszcie uskutecznić wszystkie szałowe wzorki
kuchenne i nie tylko.
mam zaległe posty od 2 tygodni i musze to wszystko nadrobic.Dzięki wszystkim
którzy przysyłali mi wiadomości na priva.
Szczęsliwa i przerazona kredytem Kasia

1. Data: 2002-07-09 13:44:15

Temat: Re: huuurrraaa -choć nie na temat
Od: "Icez" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nooooo...to szczerze gratuluje! :)))
No to teraz zycze milego urzadzania sie i duuuzo czasu na robotki(nie
wspominajac juz o odpowiednij ilosci pieniedzy na muliny i takie tam:)) )

Icez/Agnieszka

P.S.Jej...i ja tez bym tak chciala kiedys :)

1. Data: 2002-07-09 14:06:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Jul 2002 15:20:21 +0200, "Kasia" <k...@w...pl>
wrote:

> [...]
>mam zaległe posty od 2 tygodni i musze to wszystko nadrobic.Dzięki wszystkim
>którzy przysyłali mi wiadomości na priva.

gratulacje!!! To kiedy wirtualna parapetowa?

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-09 14:42:22

Od: Elzbieta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):

> Robotkujące i robotkujący moi kochani nie zaglądałam juz tu długo
> ale mialam ważny powód kupiliśmy z męzem własny dom!!!

Gratulacje!!

> Szczęsliwa i przerazona kredytem Kasia

Podobno tanieja mieszkaniowe:), bedzie dobrze:)

--
Elzbieta

1. Data: 2002-07-09 14:50:29

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też gratuluję. Myślę, że nowy minister finansów nie pozwoli zbytnio
podwyższać oprocentowania kredytów. I zapowiada rozwój gospodarki, więc może
mulinka stanieje :)))))
Powodzenia w nowym domku.

Ela0626

1. Data: 2002-07-09 18:38:16

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mam zaległe posty od 2 tygodni i musze to wszystko nadrobic.Dzięki
wszystkim
> którzy przysyłali mi wiadomości na priva.

No to wielkie gratulacje:)))) A kredytem sie nie martw. My mamy wzięty na 20
lat, spłacamy go już dwa, można się przyzwyczaić:))))
Kinga

1. Data: 2002-07-10 06:01:40

Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach
| Mam nadzieje że kredyt mnie nie zabije i na jakąs mulinkę czasami
| wystarczy.Teraz będę mogła nareszcie uskutecznić wszystkie szałowe wzorki
| kuchenne i nie tylko.

| Szczęsliwa i przerazona kredytem Kasia

No to super!
Jeżeli nie w euro, to Cię nie zabije.
Miłego robótkowania "na swoim"
życzy
Iwona (Wrocław)

1. Data: 2002-07-17 12:10:30

Od: Anka Deregowska <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:
> [...]
> wprawdzie nie zadne cudo ( 2 pokoje z kuchnia, 40 lat) ale to nasze i już
> nikt nas z tamtąd nie wygoni.Ufff. musiałam to komus powiedzieć bo tak

Moje gratulacje, szczegolnie, ze wlasnie zabieram sie do tego samego, hihi
(choc z moim Mezczyzna to nie latwe, ale napewno wkrotce sie uda;))).
Pozdrowionka
Aneczka (Krakow)

Asdesy patchworkowe...
do Trójmiasta