Aspirin Bayer migrena a normal.Aspiryn

1. Data: 2002-09-25 16:58:14

Temat: Aspirin Bayer migrena a normal.Aspiryn
Od: "jacc" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie widze roznicy,stosowalem- na mnie nie dziala

moze jakies inne spostrzezenia i opinie???

jacc

2. Data: 2002-09-25 22:03:19

Temat: Re: Aspirin Bayer migrena a normal.Aspiryn
Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacc" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> nie widze roznicy,stosowalem- na mnie nie dziala
>
> moze jakies inne spostrzezenia i opinie???
Niestety podobne:-(

Łukasz

3. Data: 2002-09-26 09:29:46

Od: badbad_boy <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-09-26 00:03, Użytkownik Łukasz Góralczyk napisał:
> Użytkownik "jacc" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> Niestety podobne:-(

Aspirin jest lepiej rozpuszczalna i buforowana- nie niszczy tak sluzowki
zoladka....

PS: Moja mama od wielu lat chorowala na potworne migreny, odpoki- od ok
4 mcy stosuje MIG-PRIV (chyba 25pln /6 saszetek) - nie miala jej ani
razu!!!!!!!!!!

4. Data: 2002-09-26 20:57:24

Od: "poseidon" <8...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co za roznica...
> kazda aspiryna jest robiona z kwasy acetylosalicylowego...
> zarowno Polopiryna S jak i Aspirin f-my Bayer sa robione z tego samego,
> POLSKIEGO kwasu acetylosalicylowego...

To mit, powielany przez zwolennikow "Teraz Polska" :o)

W Niemczech jest fabryka, która zaopatruje w kwas ac.salicylowy
(ale ten ze znaczkiem Bayer) pol swiata, w tym Polske.

Niedawno ktos przytoczyl powiedzonko, ktore mi sie spodobalo:
"Grafit i diament maja dokladnie ten sam sklad chemiczny"
Ty bys odpowiedzial: "a co za roznica..."

5. Data: 2002-09-27 06:43:31

Od: "Andrzej" <w...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Różnica wynika z formy rozpuszcalenej, jakoś te zachodzie lepiej sie rozp.
niż polskie, a na migrenę powinno się wziaść dwie tabl. pakowane w jednej
saszetce (1 saszetka 2x0,5) bez wit C która tu nie jest potrzebna, ale czy
pomoże to juz inny problem, mamy różne migreny....

Użytkownik poseidon <8...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amvsb8$87b$...@n...tpi.pl...

6. Data: 2002-10-04 12:33:49

Od: "Cezar" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS: Moja mama od wielu lat chorowala na potworne migreny, odpoki- od ok
> 4 mcy stosuje MIG-PRIV (chyba 25pln /6 saszetek) - nie miala jej ani

A co to jest MIG-PRIV? Co jest w składzie i czy potrzeba recepty?

Pozdrawiam
Czarek

Prosze o pomoc:)
Pomocy