Aspiryna homeopatyczna

1. Data: 2000-11-29 21:28:33

Temat: Aspiryna homeopatyczna
Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobić homeopatyczną aspirynę? Potrzebne do tego są:

1. Samochód (ewentualnie rower),
2. Tabletka aspiryny,
3. Większe naczynie, typu dzbanek,
4. Kroplomierz.

Przepis:
1. Należy pojechać nad najbliższą możliwie czystą i rwącą rzekę z
zawirowaniami, najlepiej kamienistą, górską z progami wodnymi.
2. Wrzucić tabletkę aspiryny do wody.
3. Szybko udać się kilka-kilkanaście km poniżej (jeśli ktoś pomyli kierunki
i pojedzie w górę rzeki, to nie należy się martwić bo z homeopatycznego
punktu widzenia nie będzie to miało żadnego znaczenia).
4. Zaczerpnąć wody z rzeki.
5. Zaaplikować sobie dokładnie 5 kropel homeopatycznej aspiryny.

Zapewne będą obawy, że w zaczerpniętej porcji wody nie będzie ani jednej
cząsteczki aspiryny (szczególnie, jeśli ktoś uda się w górę rzeki), nie
należy się tym przejmować, gdyż jak uczą lekarze homeopaci, najistotniejsza
jest "potencja" i im większe rozcieńczenie, tym większa skuteczność leku.
Homeopatyczną aspirynę stosujemy w stanach obniżonej temperatury,
hipotermii, obniżonej krzepliwości krwi itp. a szczególnie, gdy jesteśmy
zdrowi i chcemy się przeziębić.

Pozdrawiam,
Jurek

2. Data: 2000-11-29 21:37:11

Temat: Re: Aspiryna homeopatyczna
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Homeopatyczn? aspiryn? stosujemy w stanach obni?onej temperatury,
> hipotermii, obni?onej krzepliwo?ci krwi itp. a szczególnie, gdy jeste?my
> zdrowi i chcemy si? przezi?biae.

zapomniales dodac ze to bedzie pierwsza potencja i to jeszcze bez
wstrzasania.

3. Data: 2000-11-29 22:10:45

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
<4...@n...onet.pl>...
>Jak zrobić homeopatyczną aspirynę? Potrzebne do tego są:
>
>1. Samochód (ewentualnie rower),
>2. Tabletka aspiryny,
>3. Większe naczynie, typu dzbanek,
>4. Kroplomierz.

Dobre, dobre... :)
Mialem ochote napisac przy okazji o tzw. "nozodach", ktore sa zapewne znane
homeopatycznej braci, ale ten post moglby ktos czytac przy jedzeniu i
mogloby to kogos zmulic... :))

Adam B.

4. Data: 2000-11-30 09:55:01

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapomniales dodac ze to bedzie pierwsza potencja i to jeszcze bez
> wstrzasania.

Jest to zdecydowanie wiecej niz jedna potencja. Wstrzasanie powoduje
natura burzliwej rzeki, zadna mechanika nie zastapi czystej natury. Nowosc
polega na tym, ze szereg kolejnych potencji uzyskuje sie przez jedna "ciagla i
dynamiczna", wg najnowszych badan psi-naukowych. W zaleznosci od rodzaju rzeki
uzyskujemy C2 po sekundzie, po nastepnej C4, a po minucie C120, czyli 100 do
potegi 120-tej. Po godzinie lepiej nie probuj juz tej aspiryny, bo z powodu
potencji zaczniesz swiecic moca, lewitowac i pewnie odfruniesz w kosmos.

Jurek

5. Data: 2000-11-30 10:23:18

Od: "Iwicz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamus <a...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9040eu$4hv$...@s...icm.edu.pl...

> [...]
znane
> homeopatycznej braci, ale ten post moglby ktos czytac przy jedzeniu i

tak, mnie tez sie podobal ten artykul z najnowszego numeru "Wiedza i
Zycie":)))
zeby tak mozna bylo sie napic homeopatycznej wodeczki- z 10 ml pranalewki
moznaby otrzymac...
:)))

Iwicz

6. Data: 2000-11-30 10:49:23

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> potencji zaczniesz swiecic moca, lewitowac i pewnie odfruniesz w kosmos.
moze nie az tak, ale zreszcie zrozumiales dlaczego woda zrodlana jest
tak zdrowa, bo zawiera sladowe ilosci rozpuszconych substancji
mineralnych, pierwiastkow, zbawiennych dla naszego zdrowia.

7. Data: 2000-11-30 21:44:46

Od: "agn." <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak korę z wierzby na gorączkę parzyli, to myślicie że wiedzieli, że
zawiera ona kwas salicylowy? Moim zdaniem tu jeszcze nie sięga "mędrca
szkiełko i oko", bo homeopatia działa. Pozdrawiam. Agn.

Użytkownik <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...

8. Data: 2000-11-30 21:54:00

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

agn. wrote:

> A jak kor? z wierzby na gor?czk? parzyli, to my?licie ?e wiedzieli, ?e
> zawiera ona kwas salicylowy? Moim zdaniem tu jeszcze nie si?ga "m?drca
> szkie?ko i oko", bo homeopatia dzia?a. Pozdrawiam. Agn.

moj pradziadek to wszystko znal bo byl znachorem i leczyl cale wsie w
Malopolsce.
To byla wiedza przechodzaca z dziada na ojca a potem na syna.

mam ksiazki lekarskie cyklu lekarz domowy z 19 wieku i wszystko jest
dokladnie opisane.

wiedza o leczeniu trudno gojacych sie ran pajeczyna zbierana osrodka
chleba i nastepnie w nim zagniatana byla znana od wiekow.
i nikt nie nazywal tego antybiotykami.

Po prostu to byla wiedza naturalna, jak i ta, ze pies wylizuje swoje
rany jednoczesnie je dezynfekujac slina, a przeciez ksiazek nie czyta.
J.

9. Data: 2000-12-01 01:32:18

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." napisał(a):

> Po prostu to byla wiedza naturalna, jak i ta, ze pies wylizuje swoje
> rany jednoczesnie je dezynfekujac slina, a przeciez ksiazek nie czyta.

Jak moja suczka była po operacji, to musialam jej zrobić taką osłonę, żeby
nie miała możliwości lizać rany pooperacyjnej i w związku z tym nie zrobiło
się zakażenie!...Ślina psa wcale nie dezynfekuje.

Kaja

O choribie BSE (K-J)
torbiele w piersi
Proszę o kontakt lekarzy z Kościana (WLKP)
MWS- może by go tak różdżką...???
To znowy ja ! - bliska paniki